Ook knap dat je die conclusie kunt trekken uit 1 post.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:18 schreef Damzkieee het volgende:
Feyenoordnetwerk die meer inside information heeft over transfers van Ajax dan Ajax zelf
Knap.
Daar heeft ie in principe wel gelijk in. Als het over centrale verdedigers gaat tenminste. Als Vermaelen en V/d Wiel terug zijn en je koopt een centrale verdediger dan stokt hun ontwikkeling. Backs moeten er echter wel komenquote:Op maandag 21 januari 2008 13:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Als Vermaelen terug is kan van Geel in ieder geval zeggen dat we de open positie weer is ingevuld. Ik zie echt niemand meer komen deze transferperiode.
Marco is al lang en breed rond met ajax, dat weet iedereen toch?!?!quote:Op maandag 21 januari 2008 13:23 schreef M0NTANA het volgende:
Marco van Basten wellicht naar HSV, ideaal!
Daar geloof ik niets van.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:23 schreef M0NTANA het volgende:
Marco van Basten wellicht naar HSV, ideaal!
trollenquote:Op maandag 21 januari 2008 13:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat doe jij trouwens op het feyenoord netwerk.
Ik bedoelde er eigenlijk mee dat dat bericht van onwaarschijnlijkheid aan elkaar hangt.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ook knap dat je die conclusie kunt trekken uit 1 post.
Van der Wiel is zeer jong en moet je rustig brengen en zoals het nu is zijn niet al onze centrale verdedigers beschikbaar het hele seizoen, er is dus altijd wel een plekje waar hij zou kunnen spelen. Maar doe rustig aan met die jongen anders gaat het zo'n maduro gevalletje worden.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Daar heeft ie in principe wel gelijk in. Als het over centrale verdedigers gaat tenminste. Als Vermaelen en V/d Wiel terug zijn en je koopt een centrale verdediger dan stokt hun ontwikkeling. Backs moeten er echter wel komen
De tekenen zijn steeds gunstiger, zo hebben meerdere prominente oud-Ajacieden aangegeven dat Marco van Basten niet de juiste man is en hij pas ook niet in de profielschets die Martin van Geel opstelde.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
Marco is al lang en breed rond met ajax, dat weet iedereen toch?!?!
Wat stond er ook alweer in die profielschets?quote:Op maandag 21 januari 2008 13:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De tekenen zijn steeds gunstiger, zo hebben meerdere prominente oud-Ajacieden aangegeven dat Marco van Basten niet de juiste man is en hij pas ook niet in de profielschets die Martin van Geel opstelde.
Zo'n beetje een mix van Cruijf, Hiddink, Capello, Mourinho en Ferguson.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:50 schreef Robar het volgende:
[..]
Wat stond er ook alweer in die profielschets?
Zuiverloon. Ja, nee. Die moeten we hebben.quote:Bronnen binnen Ajax hebben te kennen gegeven dat Bruno Silva niet naar Ajax gaat. Ondanks dat Ron Jans gister nog voor heel Nederland vertelde dat Silva wat hem betreffend mag vertrekken wil de leiding van Groningen echter niet mee werken met de transfer.
Omdat Ajax zich toch wil versterken in de verdedigingslinie is er nu een andere optie naar voren gekomen. Gianni Zuiverloon. De 22-jarige rechtsback wordt nu als tweede keus gezien, dit in tegenstelling van eerdere berichten dat Melchiot na Silva de tweede keus zou zijn.
Hoeveel Heerenveen voor Zuiverloon vraagt is voor zover nog niet bekend.
Onder andere internationale ervaring.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:50 schreef Robar het volgende:
[..]
Wat stond er ook alweer in die profielschets?
Verdedigers moeten sowieso komen. Ik vind dat argument (het gaat ten koste van de ontwikkeling van Vermaelen en Van Der Wiel onzin) want we moeten gewoon ook bij de afwezigheid van die twee een goede verdediging kunnen opstellen.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
En als de gewenste backs niet haalbaar zijn laten we dan kijken naar goede centrumverdedigers.
Vermaelen op linksback en van de Wiel op rechtsback zie ik meer zitten dan Emanuelson en Ogararu.
Eens. Sowieso is die Silva een type Ogararu/Trabelsi en daar hebben we volgens mij minder behoefte aan dan iemand die achterin de boel eens dichtgooit. Laten we dan gelijk die Bradley ophalenquote:Op maandag 21 januari 2008 14:02 schreef M0NTANA het volgende:
Ook al was het een kakkerlak, veel liever Gianni Zuiverloon in plaats van Bruno Silva, omdat:
1. Leeftijd.
2. Nationaliteit.
3. Verdedigende kwaliteiten.
haha inderdaad we hebben gewoon zo'n grote neger Fransoos nodig, type Thuram of Abidal.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Gisteren keek ik naar de afrikanen op eurosport en ik snap er werkelijk niks van waarom er geen tweetal beestachtige negers naar Ajax worden gehaald om de verdediging te versterken.
Check!!quote:Op maandag 21 januari 2008 14:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Gisteren keek ik naar de afrikanen op eurosport en ik snap er werkelijk niks van waarom er geen tweetal beestachtige negers naar Ajax worden gehaald om de verdediging te versterken.
quote:Maandag zit een delegatie van het Groningse clubbestuur om tafel met Ajax. Het gespreksonderwerp is de transfer van Bruno Silva. De Uruguayaan gooit in Groningen al weken zijn kont tegen de krib om een overgang naar de Amsterdammers te forceren.
quote:Op maandag 21 januari 2008 14:10 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
haha inderdaad we hebben gewoon zo'n grote neger Fransoos nodig, type Thuram of Abidal.
Ja, hun passes kunnen wel verbeterd worden maar fysiek zijn het beesten die niet op te krijgen zijn, genoeg techniek en een angstaanjagend uiterlijk!quote:Op maandag 21 januari 2008 14:10 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Check!!
Er stond er bij Ghana (geloof ik) eentje...daar zou je echt een blokje om voor lopen als je die tegen komt...
Zeg maar een zonnebankversie van Jaap...
Net zoals Leonardo zekerquote:Op maandag 21 januari 2008 14:00 schreef Nashje het volgende:
Liever Zuiverloon dan Silva hoor. Daarnaast gaat Zuiverloon schitteren. Dat doen namelijk alle spelers die door feyenoord worden weggestuurd.
En vaak nog een uithoudingsvermogen van 15 paarden....quote:Op maandag 21 januari 2008 14:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
[..]
Ja, hun passes kunnen wel verbeterd worden maar fysiek zijn het beesten die niet op te krijgen zijn, genoeg techniek en een angstaanjagend uiterlijk!
Nogmaals, wees nu maar blij als er één speler komt.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:22 schreef Scorpie het volgende:
Zuiverloon, Bradley en nog een goede verdediger a la Stam.
Of een grote neger Noor, type Kah.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:10 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
haha inderdaad we hebben gewoon zo'n grote neger Fransoos nodig, type Thuram of Abidal.
Kah is eng en lijkt op een alien.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Of een grote neger Noor, type Kah.
quote:Op maandag 21 januari 2008 12:24 schreef Morendo het volgende:
Aan Argentijnen heeft Ajax nooit veel plezier beleefd. Ik kan me nog wel een Ivan Gabrich herinneren.
Geen Argentijnen, wel eredivisie materiaal. Martin, ben jij het?quote:Op maandag 21 januari 2008 14:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Of een grote neger Noor, type Kah.
Precies wat we nodig hebben. Emanuelson lijkt op een Teletubby die niet van de jonko kan afblijven. Dat maakt indruk op aanvallers.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:33 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Kah is eng en lijkt op een alien.
Maar een beetje kunnen verdedigen is ook wel een pré.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Precies wat we nodig hebben. Emanuelson lijkt op een Teletubby die niet van de jonko kan afblijven. Dat maakt indruk op aanvallers.
Kah steekt af tegen ons rood-witte shirt..quote:Op maandag 21 januari 2008 14:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Of een grote neger Noor, type Kah. [afbeelding]
Hoe enger, hoe beterquote:Op maandag 21 januari 2008 14:33 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Kah is eng en lijkt op een alien.
Dromen kan aaaaaaaaaaaaaaaaaaaltijd, dromen kan altijdddddddddddddddddd!quote:Op maandag 21 januari 2008 14:23 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nogmaals, wees nu maar blij als er één speler komt.
Een type Kah zou nodig zijn, groot, sterk, snel, agressief. Niet Kah zelf, die zou idd te weinig toevoegen.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:38 schreef Blight het volgende:
[..]
Maar een beetje kunnen verdedigen is ook wel een pré..
Kah zit aan zijn top bij Roda JC.
Heeft ananas dan een nieuw account?quote:Op maandag 21 januari 2008 14:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
[..]
Geen Argentijnen, wel eredivisie materiaal. Martin, ben jij het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |