quote:Op zondag 20 januari 2008 18:38 schreef denthemen het volgende:
Overigens speelde Jurgen érg goed vandaag! Edje wat minder
Als we een vervanger hebben die gelijkwaardig is of beterquote:Op zondag 20 januari 2008 20:20 schreef denthemen het volgende:
Wanneer gaat Ogararu eens op de bank?
Denk dat Martin vanavond aantekeningen heeft gemaakt bij de uitleg van Jan van Halst over de rechtsback van VVVquote:Op zondag 20 januari 2008 20:08 schreef S-Two het volgende:
Nou Martin, wie heb je vanavond weer gescout?
triest die silva,quote:Op zondag 20 januari 2008 18:38 schreef denthemen het volgende:
Silva is welkom, kunnen we echt wel goed gebruiken. Vertonghen was vandaag erg goed, als je straks Vermaelen hebt en VD Wiel weer dan kun je een heel goed centrum neerzetten. De ruimte die NEC vandaag kreeg kwam constant via de zijkanten, zoals dat eigenlijk altijd gebeurt. Het mee verdedigen van Gabri is echt dramatisch de laatste wedstrijden. Steeds sluit hij aan bij Oga waardoor het centrum vrij komt en er kans op kans ontstaat. Het centrum hoeft van mij niet anders, dat komt wel goed, maar die zijkanten...
Nou moet je niet overdrijven. Hij staat nog steeds vaak lucht te dekken. Maar vandaag viel het niet op en maakte hij gen cruciale fouten. Colin lijkt zich beter thuis te voelen in het centrum dan aan de zijkant?quote:Op zondag 20 januari 2008 18:38 schreef denthemen het volgende:
Beurs..quote:Op zondag 20 januari 2008 20:48 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nou moet je niet overdrijven. Hij staat nog steeds vaak lucht te dekken. Maar vandaag viel het niet op en maakte hij gen cruciale fouten. Colin lijkt zich beter thuis te voelen in het centrum dan aan de zijkant?
Maar, de Wedstrijden is al een kwartier afgelopen, waar blijven de nieuwe aankopen van Van Geel?
www.ajaxsupportershome.nlquote:Op zondag 20 januari 2008 20:47 schreef Jasza het volgende:
Is het home woensdag dicht? ja zeker?
Tsja, het is ook niet echt motiverend als er zo slecht gespeeld wordt en dat je er zelfs dan nog niet in mag.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:54 schreef N.i.c.k het volgende:
Wel mooi dat een Luque zelfs op de bank dat Spaanse temperament van Roger en Juanfran over kan nemen.
Koster is naar mijn mening ook geen goede trainer. Tactieken kloppen niet, wissels zijn fout en spelers worden induvidueel niet beter.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tsja, het is ook niet echt motiverend als er zo slecht gespeeld wordt en dat je er zelfs dan nog niet in mag.
Ik doel niet direct op jou hoor, maar na een aantal wedstrijden mocht hij wel vaste trainer worden volgens velen..quote:Op zondag 20 januari 2008 21:05 schreef toma het volgende:
[..]
Koster is naar mijn mening ook geen goede trainer. Tactieken kloppen niet, wissels zijn fout en spelers worden induvidueel niet beter.
Mwa nadat hij in de rust had ingegrepen en 3-4-3 ging spelen en leonardo erin bracht ging het wel degelijk een stuk beter.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:05 schreef toma het volgende:
[..]
Koster is naar mijn mening ook geen goede trainer. Tactieken kloppen niet, wissels zijn fout en spelers worden induvidueel niet beter.
ik snap sowiezo niet waarom je de wedstrijd tegen NEC begint met Ogararu en Kennedy in de basis. Als je daarna ook nog eens Rommedahl in de ploeg brengt ipv Luque maak je (naar mijn mening) gewoon een foute keuze. En ik heb nog geen 1 speler gezien die beter is gaan voetballen sinds de komst van Koster.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:08 schreef kevin6188 het volgende:
Ik vond Koster juist wel goed wisselen. Hoe vaak speelt Ajax de twee helft - met wissels - niet beter dan voor rust? En laatst kwam ik ergens nog een statistiek tegen dat Ajax zeer goed wisselt qua assists en goals van wisselspelers. Daar ligt het echt niet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |