Geen iPod waardig dus.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:39 schreef yvette1982 het volgende:
In de handleiding stond alleen hoe je het aan en uitzet. Wat alle klopjes kunnen. Maar er stond niks van muziek op zetten. Het boekje was ook maar een bladzij of 8.
Wel dus: Gewoon drag'n'dropquote:Op zondag 20 januari 2008 16:35 schreef roze-meisje het volgende:
eerst Itunes installeren en dan muziek er naartoe slepen, makkelijker kan 't niet
Als je iPod is aangesloten, ga in iTunes naar je iPod (staat links in de lijst). Daar zie je de optie "Sync only checked songs and videos" (als je Engelse versie hebt). Vink dat aan, en klik op Sync. Nu synchroniseert-ie alleen aangevinkte nummersquote:Op zondag 27 januari 2008 18:20 schreef yvette1982 het volgende:
Muziek erop zetten lukt nu makkelijk via I tunes. Alleen zet hij alle muziek erop die hij op de pc kan vinden. Dat is niet echt de bedoeling. Ook de liedjes die niet aangevinkt zijn zet hij op mijn Ipod. Hoe zorg ik ervoor dat ik alleen de liedjes op mijn Ipod krijg die ik aangevinkt heb in mijn I tunes.
Wat was het meisje met de autoradioquote:Op maandag 21 januari 2008 09:29 schreef Bellerophon het volgende:
iTunes
Winamp 5
Enne... was jij ook niet dat meisje van die autoradio?
Dan zit je volgens mij in ITunes shop.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:36 schreef soulflower het volgende:
Hoi, sorry dat ik dit oude topic omhoog schop maar dit is precies waar ik ook mee zit.
Ik las in jullie berichten dat het in Itunes alleen maar klikken en slepen is en dat je zo liedjes op je Ipod kunt krijgen. Ik denk dat ik iets fout doe, want er staat zo ongeveer bij alle liedjes in mijn bibliotheek achter nummer kopen en ik heb nog niemand gehoord die 4gb aan liedjes gaat kopen.
Kan iemand mij helpen want ik weet het niet meer.
Groetjes Soulflower.
Hoe moet ik het dan doen, want ik heb echt geen idee meer!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan zit je volgens mij in ITunes shop.
Dat is toch ook de enige reden om een Ipod te kopen?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:00 schreef Merovingian het volgende:
De enige reden dat je een iPod hebt gekocht is zeker: "Hij ziet er zo leuk uit!"
Nee hoor, de andere reden is om indruk te maken op anderen. Maar dat lukt meestal niet.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:39 schreef Cothen het volgende:
[..]
Dat is toch ook de enige reden om een Ipod te kopen?
Ik zie niet echt het verband tussen "indruk maken" en een ipod?quote:Op maandag 7 juli 2008 11:48 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Nee hoor, de andere reden is om indruk te maken op anderen. Maar dat lukt meestal niet.
Dat was bij eerste generatie idd nog het gevalquote:Op maandag 7 juli 2008 11:48 schreef Merovingian het volgende:
Nee hoor, de andere reden is om indruk te maken op anderen. Maar dat lukt meestal niet.
Daarom zeg ik ook dat dat meestal niet lukt. Maar het is voor bepaalde mensen wel een reden om er een te kopen.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik zie niet echt het verband tussen "indruk maken" en een ipod?
Dan moet je dat wel doorhebben als koper. Een aantal van hen is nog steeds in de waan dat ze verheven zijn boven het plebs door hun iPod.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:05 schreef Cothen het volgende:
[..]
Dat was bij eerste generatie idd nog het geval
Nu geef je meer het signaal af: "Kijk, ik ben een meeloper"
Bestand --> Map importerenquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:34 schreef yvette1982 het volgende:
Hoe kan ik in mijn I tunes hele mappen met liedjes importeren?
Misschien moet je synchroniseren?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:40 schreef DSS24 het volgende:
Kickerdekick
Alle doet iTunes en mijn iPod behalve dat O ZO simpele sleepwerk. Ik kan dus niet zomaar een liedje in iTunes naar mijn iPod slepen. Iemand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |