nou, OS Turijn toen bij Timmer.. was ook heftigquote:Op zondag 20 januari 2008 14:42 schreef Cootz het volgende:
Volgens mij heeft er nog nooit een starter zoveel persoonlijke aandacht gekregen van de commentatoren als die Fitzrandolph dit weekend
Door het natte jassen publiek zekerquote:Op zondag 20 januari 2008 14:47 schreef tong80 het volgende:
Ze dweilen omdat op de 500 meter de bochten echt worden geruineerd
Ze gaan zometeen meteen door met de eerste paar ritten van de 1000 meter dames en dweilen daar dan iets voor de helft.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:47 schreef snellejelle het volgende:
Nog zes ritten? Dweil dan op de helft...
Idd allemaal zo opzichtigquote:Op zondag 20 januari 2008 14:47 schreef snellejelle het volgende:
Nog zes ritten? Dweil dan op de helft...
Ah okeequote:Op zondag 20 januari 2008 14:53 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ze gaan zometeen meteen door met de eerste paar ritten van de 1000 meter dames en dweilen daar dan iets voor de helft.
aha, okee. dat verklaart wel iets, maar vreemd blijft het welquote:Op zondag 20 januari 2008 14:53 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ze gaan zometeen meteen door met de eerste paar ritten van de 1000 meter dames en dweilen daar dan iets voor de helft.
Nee, reed in november in SLC 1:13.47, derde tijd ooit op de 1000m (achter 2x Klassen)quote:Op zondag 20 januari 2008 14:53 schreef Wombcat het volgende:
PR van Simionato is van vorig seizoen toch?
bedanktquote:Op zondag 20 januari 2008 15:13 schreef snellejelle het volgende:
Ik zal 't doorgeven!
Nee ze verleggen de start ff. Blijft een onbegrijpelijke beslissing trouwens want de 1000 meter is de enige afstand waar een andere startpositie is. Dus ligt het ijs alsnog langer dan anders.quote:
Volgens mij wordt het ijs bij sprintkampioenschappen vooral slechter door het erop schaatsen (m.n. bij de start en de bochten), en niet zozeer door het liggen. Maar ik ben geen ijsmeester.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:20 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee ze verleggen de start ff. Blijft een onbegrijpelijke beslissing trouwens want de 1000 meter is de enige afstand waar een andere startpositie is. Dus ligt het ijs alsnog langer dan anders.
Ja, die schaatsers moeten maar wat voorzichtiger omgaan met het ijs.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:22 schreef Cootz het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het ijs bij sprintkampioenschappen vooral slechter door het erop schaatsen (m.n. bij de start en de bochten), en niet zozeer door het liggen.
Je zag duidelijk dat zijn schaats bleef haken. Zijn enkel klapte dubbel terwijl z'n been gewoon doorging.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:21 schreef Vork het volgende:
Die zeer technisch geweldig rijdende schaatsers kunnen gelukkig ook gewoon hard vallen, alleen jammer dat het dan nu Bos moet overkomen. Typisch is wel dat hij met z'n val al bijna tot stilstand was gekomen. Normaal gesproken vliegen die schaatsers de hele baan over, maar tegen de tijd dat Bos de zijkant ramde was hij al zowat tot stilstand gekomen
Volgens mij gleed hij best ver door, maar zag het er niet zo dramatisch uit omdat het op het rechte stuk was. En ook zag je de meeste beelden van voren, dat vertekent ook. In de bocht ben je na een paar meter glijden al bij de boarding, dan heb je nog geen tijd/ijs gehad om snelheid te verliezen.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:21 schreef Vork het volgende:
Die zeer technisch geweldig rijdende schaatsers kunnen gelukkig ook gewoon hard vallen, alleen jammer dat het dan nu Bos moet overkomen. Typisch is wel dat hij met z'n val al bijna tot stilstand was gekomen. Normaal gesproken vliegen die schaatsers de hele baan over, maar tegen de tijd dat Bos de zijkant ramde was hij al zowat tot stilstand gekomen
Jaquote:Op zondag 20 januari 2008 15:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, die schaatsers moeten maar wat voorzichtiger omgaan met het ijs.
Als men op het rechte stuk valt, wat wel wat minder voorkomt, dan kan men nog zo de halve baan doorglijden, zie bijv. afgelopen EK in die 500 meter rit waar die Spanjaard won.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:24 schreef Cootz het volgende:
Volgens mij gleed hij best ver door, maar zag het er niet zo dramatisch uit omdat het op het rechte stuk was. En ook zag je de meeste beelden van voren, dat vertekent ook. In de bocht ben je na een paar meter glijden al bij de boarding, dan heb je nog geen tijd/ijs gehad om snelheid te verliezen.
quote:Op zondag 20 januari 2008 15:25 schreef Wombcat het volgende:
Dat ben ik niet met je eens... als hij blokkeerde dan had je zijn voet moeten zien blijven hangen terwijl het lichaam doorging. Dat zie je wel eens als iemand op het blokje stapt bij het uitkomen van de bocht (Hedrick nog op de WK Afstanden afgelopen jaar, vol frontaal op z'n bek met bijbehorende buikschuiver). Zijn schaats bleef niet hangen, maar had gewoon geen 'grip'. Toen hij zijn gewicht wilde verplaatsen naar het rechterbeen gleed de schaats weg. Omdat je lichaam wel die kant op 'valt' en er dus geen steun is, val je dan naar beneden. Hij viel dus niet voorover, maar hij viel in het gat waar zijn been niet meer stond.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:28 schreef Vork het volgende:
[..]
Het zag er zoals tong al zei erg uit alsof hij stond geblokkeerd.
inderdaad. En daarna zegt Dioon: mooi dat Kuipers nu ook de aandacht heeft gekregen die hij verdientquote:Op zondag 20 januari 2008 15:51 schreef Cootz het volgende:
Beetje jammer... met Kuipers meer dan de helft van de tijd over Jan Bos praten...
Ze hebben ook allebei een 1:07-heel-erg-laag staan als PR... Maar nu met Lee in de laatste binnenbocht kan het écht nog spannend worden.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:07 schreef MiLalaa het volgende:
gisteren was Wotherspoon sneller dan Lee. Maarja, toen had ie laatste binnenbocht en tegen Bos.. pff
Mooi wijd die openingquote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 16:22 schreef Ericr het volgende:
Dijkstra over de doorbraak van Timmer in 2000, wat een knurft ook over iemand die in 1998 al twee keer Olympisch kampioen werd.
Iddquote:Op zondag 20 januari 2008 16:22 schreef Ericr het volgende:
Dijkstra over de doorbraak van Timmer in 2000, wat een knurft ook over iemand die in 1998 al twee keer Olympisch kampioen werd.
dat was natuurlijk toevalquote:Op zondag 20 januari 2008 16:22 schreef Ericr het volgende:
Viel me ook al op.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:22 schreef Ericr het volgende:
Die olympische titels worden wel wat overschat hoor. De ronde van Drenthe winnen, dan beteken je pas wat!quote:Op zondag 20 januari 2008 16:22 schreef Ericr het volgende:
Echt zonde van die 1000 meter gister. Als ze die niet zo verprutst had was ze zeker tweede geworden, zo groot is het gat Friesinger niet... Als, als, als, ja, daar heb je geen hol aan...quote:Op zondag 20 januari 2008 16:25 schreef Ericr het volgende:
Gerittsen heeft de toekomst, die knalt nog wel een paar keer het podium op de komende jaren.
Tijdens de race niet nee...quote:Op zondag 20 januari 2008 16:34 schreef MiLalaa het volgende:
oh wie heeft er nog op de kont van Gerritsen gelet deze race
whoops!quote:Op zondag 20 januari 2008 16:34 schreef MiLalaa het volgende:
Ik doe niet andersquote:Op zondag 20 januari 2008 16:34 schreef MiLalaa het volgende:
Post hier mooie dijen of billen van sportstersquote:Op zondag 20 januari 2008 16:28 schreef Arcee het volgende:
Die Wolf heeft ook een paar dijen trouwens, zeg.
Geen wonder dat ze daar zo hard mee gaat.
Mooie winnares.
Hm... nou vooruit... maar alleen omdat Marrit niet meedoet hoor!quote:
hier nog eentjequote:Op zondag 20 januari 2008 16:47 schreef MiLalaa het volgende:
hij huilt... ik word er ook een beetje emotioneel van
tuurlijk nietquote:Op zondag 20 januari 2008 16:48 schreef Ambrosius het volgende:
Laten we maar hopen dat Wotherspoon sneller is, voor Bos.
Nouja, doe maar gewoon 1:09:00 ofzo, dan wint Bos wel de afstand, maar had hij toch geen wereldkampioen kunnen worden als hij overend bleef.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:48 schreef Ambrosius het volgende:
Laten we maar hopen dat Wotherspoon sneller is, voor Bos.
Maar was wel een mooie latste rit geordenquote:Op zondag 20 januari 2008 16:50 schreef Vork het volgende:
[..]
Nouja, doe maar gewoon 1:09:00 ofzo, dan wint Bos wel de afstand, maar had hij toch geen wereldkampioen kunnen worden als hij overend bleef.
Weijiang heb d'r zin Anquote:
Zeker aangezien Jeremy denk ik zonder de val van Bos zelf ook wat sneller was geweest op de 500quote:Op zondag 20 januari 2008 17:16 schreef Cootz het volgende:
Stel nou dat Bos weer 35.24 had gereden in plaats van te vallen...
Dan had hij met deze 1000 meter Wotherspoon alleen ingehaald als Wotherspoon zometeen langzamer rijdt dan 1:10.04. Dat lijkt me wel onwaarschijnlijk. Dus Bos heeft alleen het podium weggegooid, niet de titel
en Bos z'n 500m begon ook al niet zo denderend als gister, het zag er minder goed uit. Maar dan nog. Hij doet al zo lang mee en dan zilver weg is gewoon heeeeeel jammer.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:16 schreef Cootz het volgende:
Dan had hij met deze 1000 meter Wotherspoon alleen ingehaald als Wotherspoon zometeen langzamer rijdt dan 1:10.04. Dat lijkt me wel onwaarschijnlijk. Dus Bos heeft alleen het podium weggegooid, niet de titel
en ik denk dat Wotherspoon een snellere tijd zou hebben gereden als Bos was blijven staan. Hij zat echt vlak achter 'm op de kruising en had waarschijnlijk wel 34,6 of 34,7 gereden. Maar Bos was met deze 1000m zeker 2e of 3e geworden, dus het is zeer triest voor hem.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:16 schreef Cootz het volgende:
24quote:Op zondag 20 januari 2008 17:28 schreef NumberNine het volgende:
Hoe oud is die Elgersma eigenlijk?
23/24, talentje dus. Wanneer zullen de grote jongens hem oppikken?quote:Op zondag 20 januari 2008 17:28 schreef NumberNine het volgende:
Hoe oud is die Elgersma eigenlijk?
Mwah, voorlopig niet. 8e op het NK, PR 1:48.5 (Turijnquote:Op zondag 20 januari 2008 17:32 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Oké, mooi, dan kan hij nog mooie dingen laten zien. Kan ie ook goede 1500 meters rijden?
Tijd van Morrison aangepast.quote:
Alleen Kuipers kan mijn weekend nog redden... Nu gaat het komen!quote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 17:40 schreef Bruce117 het volgende:
Jammer voor Kuipers.
Spannend was het wel
quote:Op zondag 20 januari 2008 15:33 schreef DeeBee het volgende:
Denk dat Lee gaat winnen uiteindelijk, Wotherspoon toch weer net choken op de 1000 meter.
Ja klopt was echt een waanzinnige tijd op de 1500 meter kan ik me nog wel herinneren.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:50 schreef Leatherface het volgende:
Kyu Kyuk Lee is eigenlijk een laatbloeier.
Hij reed in 1997 al een wereldrecord, maar de laatste twee seizoenen pakt hij pas grote prijzen.
Neuh, dan had Bos wel een 34'er op de 500m moeten schaatsen en dat leek me sterk.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:50 schreef Vork het volgende:
Jammer dat Bos is gevallen, anders zou Wotherspoon tot een derde plek zijn gedegradeerd
Op de 1500 was toch veel later?quote:Op zondag 20 januari 2008 17:52 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja klopt was echt een waanzinnige tijd op de 1500 meter kan ik me nog wel herinneren.
Op de 1500 meter was dat toentertijd toch?quote:Op zondag 20 januari 2008 17:50 schreef Leatherface het volgende:
Kyu Kyuk Lee is eigenlijk een laatbloeier.
Hij reed in 1997 al een wereldrecord, maar de laatste twee seizoenen pakt hij pas grote prijzen.
Klopt 1500m, pakte hij 'm niet af van Leeuwangh?quote:Op zondag 20 januari 2008 17:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Op de 1500 meter was dat toentertijd toch?Weet het niet zeker meer, was 11...
![]()
Weet dat nog wel volgens mij, was het wereldrecord ineens voor zo'n gekke Koreaan in een debiel veelkleurig pak, die het tijdens een of andere vage wedstrijd had verbeterd...
Nope, beiden niet. Wolf had ik nog wel verwacht, maar Lee niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:25 schreef Bruce117 het volgende:
Friesinger en Wotherspoon gaan het worden
Er vanuit gaande dat Wotherspoon iets harder zou rijden wanneer Bos niet was gevallen, zou een lage 35'er ook hebben volstaan. In ieder geval harder dan de dag ervoor. Ok niets in zeker, maar hij had daartoe wel een goede kans gehad. Het had nog iets extra's aan de spanning toe kunnen voegen, maar eigenlijk heb je niets aan als-verhaaltjes. Sterker nog, juist mèt die val heeft het wel tot een heel boeiend kampioenschap geleid.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:52 schreef Arcee het volgende:
Neuh, dan had Bos wel een 34'er op de 500m moeten schaaten en leek me sterk.
Jep, maar dat was in 2001.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt 1500m, pakte hij 'm niet af van Leeuwangh?
Annemarie Thomas heeft het WR op de 1500 meter ook een behoorlijke tijd gehadquote:Op zondag 20 januari 2008 17:57 schreef DeeBee het volgende:
Zou ook nog wel eens kunnen...was natuurlijk begin van het klapschaats tijdperk met die wazige recordhouders af en toe...
Dat wereldrecord van Leeuwangh had hij toch de 'perfecte' seconde verval of zo tijdens die race? Nooit meer wat gehoord van die gast ongeveer na dat record...
Eigenlijk wel mooi dat sommige 'toppers' nooit een WR hebben gehad en dat soort one-day-flies wel.
Nou nee, dan had Bos nóg harder gemoeten. Een 34.8, of zo. Bos zou echt geen kampioen zijn geworden.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:56 schreef Vork het volgende:
Er vanuit gaande dat Wotherspoon iets harder zou rijden wanneer Bos niet was gevallen, zou een lage 35'er ook hebben volstaan.
Vind jequote:
Ik vond het een mooi toernooi. Maar het EK was geweldigquote:Op zondag 20 januari 2008 17:58 schreef Arcee het volgende:
Maar 'n mooi toernooi was 't wel.
Veel leuker dan 't EK iig.
Om kampioen te worden allicht, niet om Wotherspoon naar een derde plaats te dirigeren. Daar kun je ook tweede voor wordenquote:Op zondag 20 januari 2008 17:58 schreef Arcee het volgende:
Nou nee, dan had Bos nóg harder gemoeten. Een 34.8, of zo. Bos zou echt geen kampioen zijn geworden.
Ik vind spint kampioenschappen en afstanden eigenlijk ook veel leuker dan allround en lange afstanden. Veel meer spanning, veel meer mogelijkheden tot fouten en verrassingen. Hoewel Kramer de 5000 meter wel aantrekkelijk, omdat die bij hem tegenwoordig niet meer zo lang duurtquote:Maar 'n mooi toernooi was 't wel.
Veel leuker dan 't EK iig.
Afpakt... ach, om er even een sportcliche in te gooien: "hij heeft er niks aan gestolen". Lee wint vandaag gewoon de 500 én de 1000 meter, dan verdien je het best om de titel 'beste sprinter van de wereld' te dragenquote:Op zondag 20 januari 2008 17:59 schreef MiLalaa het volgende:
godverwat een belabberd einde van dit leuke toernooi.
Weer die Lee die de titel van mijn favoriet afpakt net als vorig jaar. Oh wat is Lee leuk ik vind em helemaal niet leuk. Blugh. Tsja Wotherspoons 1000m verschillen nogal laatste binnenbocht lukt altijd wel aardig maar laatste buitenbocht verliest ie altijd.
En Kuipers weer eens net niet.
Shit
dat weet ik ook welquote:Op zondag 20 januari 2008 18:03 schreef Cootz het volgende:
Afpakt... ach, om er even een sportcliche in te gooien: "hij heeft er niks aan gestolen". Lee wint vandaag gewoon de 500 én de 1000 meter, dan verdien je het best om de titel 'beste sprinter van de wereld' te dragen
Het mooie is juist dat op zo'n sprintkampioenschap bijna iedereen ook wel érgens een steekje laat liggen, en dat maakt het júist weer zo spannend.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:13 schreef MiLalaa het volgende:
wat iedereen zo leuk vind aan sprint, 1 klein dingetje fout en je bent kansloos, dat vind ik er juist niet zo leuk aan. Bij het EK valt nog wat te compenseren de ene afstand of de andere. Dat vind ik wel leuk. Hoewel ik wel een echte sprintfan ook ben. Maar dat cruciale kan ik niet zo goed tegen. Ik zou dus maar allrounder worden
![]()
Vind ik ookquote:Op zondag 20 januari 2008 18:13 schreef MiLalaa het volgende:
wat iedereen zo leuk vind aan sprint, 1 klein dingetje fout en je bent kansloos, dat vind ik er juist niet zo leuk aan. Bij het EK valt nog wat te compenseren de ene afstand of de andere. Dat vind ik wel leuk. Hoewel ik wel een echte sprintfan ook ben. Maar dat cruciale kan ik niet zo goed tegen. Ik zou dus maar allrounder worden
![]()
Wow...zo duidelijk heb ik het nog niet op papier zien staanquote:Op zondag 20 januari 2008 18:24 schreef Cootz het volgende:
[..]
Het mooie is juist dat op zo'n sprintkampioenschap bijna iedereen ook wel érgens een steekje laat liggen, en dat maakt het júist weer zo spannend.
Afstandsklasseringen:
1. Lee: 2e, 6e, 1e, 1e
2. Wotherspoon: 1e, 3e, 2e, 7e
3. Mun: 15e, 4e, 3e, 3e
4. Kuipers: 14e, 2e, 4e, 5e
Bij de dames werkte dat niet zo dit weekend. Wolf en Friesinger reden voor hun doen eigenlijk gewoon vier hele goede afstanden, en dus was het ook niet zo spannend. Je zag wel weer dat het spannend werd tussen Simionato en Gerritsen, die resp de 1e 500 meter en de 1e 1000 meter teleurstellend reden.
Ik zei vandaag bijna precies het zelfdequote:Op zondag 20 januari 2008 18:13 schreef MiLalaa het volgende:
![]()
Ja, ik vond 't EK niet veel aan. Die laatste rondes van Kramer op de 10km waren cool en dat Wüst won was natuurlijk gaaf, maar ik vond er gewoon niet veel spanning in zitten. Vooral bij de mannen niet. Niets ten nadele natuurlijk van de prestaties.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:00 schreef Remzz het volgende:
Vind je
Ik vond er eerlijk gezegd helemaal niets aanNu heb ik al weinig met sprint maar ik kon me er ook echt niet druk om maken.
Oh, ik vind dat niet in z'n algemeenheid, hoor. Alleen 't afgelopen EK deed me niet zo veel. Ik vond de World Cups leuker. Sowieso vind ik 't EK sinds de komst van een Klassen en een Davis minder. Ik kijk liever naar WK's.quote:
Als Bos niet was gevallen had Wotherspoon een betere 500 meter gereden.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:50 schreef Vork het volgende:
Jammer dat Bos is gevallen, anders zou Wotherspoon tot een derde plek zijn gedegradeerd
Daar ging ze wel voorquote:Op zondag 20 januari 2008 18:19 schreef MiLalaa het volgende:
Ik vraag me trouwens af, Anni heeft het WK Allround alvast geskipt voor dit WK Sprint.
Nu is ze 2e geworden. Ze is altijd wel mega blij en enthousiast, maar zou ze stiekem toch niet beetje balen dat ze niet gaat allrounden in Berlijn. Ze had vast verwacht 1e te worden.
vandaar dat Wotherspoon steeds expres viel tijdens OS!! Nu vallen de puzzelstukjes op hun plekquote:Op zondag 20 januari 2008 19:27 schreef Cootz het volgende:
En uiteindelijk gaat Bos door die val heroïscher de boeken in dan als hij gewoon het toernooi had uitgereden en derde was geworden... Of in ieder geval de 'boeken' van heren Dijkstra en Snoeks. We zullen dit heldenverhaal nog heel wat keer horen.
quote:Op zondag 20 januari 2008 19:35 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
vandaar dat Wotherspoon steeds expres viel tijdens OS!! Nu vallen de puzzelstukjes op hun plek
quote:Op zondag 20 januari 2008 19:35 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
vandaar dat Wotherspoon steeds expres viel tijdens OS!! Nu vallen de puzzelstukjes op hun plek
Wat een held inderdaad zegquote:
Wotherspoon de 500, Bos de 1000 en Erben de 1500. Toch drie mannen die wel eens goud verdienen.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:45 schreef Hankster het volgende:
[..]
Naah, van mij mag-ie dan toch iets minder heroïsch gewoon op het podium komen hoor, in VancouverNet als Jan Bos en Erben Wennemars
Leek erop alsof hij in een kleine richel terechtkwam die daar dankzij de dweilmachines is gekomen, op de beelden was duidelijk te zien dat hij echt daarin bleef steken.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:27 schreef ultra_ivo het volgende:
Is er al ergens een filmpje opgedoken van de val van Bos? Ik kon gisteren niet kijken maar als ik de fotoserie op nu.nl bekijk lijkt het me dat hij te ver overkwam en daardoor geen grip meer had bij het neerzetten.
quote:Op zondag 20 januari 2008 15:25 schreef Wombcat het volgende:
Wel leuk trouwens, die Claudia Wallin
9-2-2008 WK ISU Wereld Kampioenschap Allround Berlijn (Duitsland)quote:
Juist als ie rechtop was gaan staan zou hij niet meer overeind zijn gebleven.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:01 schreef Cootz het volgende:
Nog even nagenieten
[ afbeelding ]
Kijk dan naar dat lichaam... Het is toch niet normaal dat je dan nog overeindblijft.
Ja, ik snap ook wel hoe de natuurkunde ervan werkt. Maar om met zo'n snelheid een bocht te nemen moet je met die ene schaats echt een enorme kracht op het ijs overbrengen... En dan die voet... zó schuin, met die schoen echt maar een paar millimeter boven het ijs.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Juist als ie rechtop was gaan staan zou hij niet meer overeind zijn gebleven.Wat mij meer intrigeert is of het de bedoeling is dat de schaats aan het been van Lee dat onderlangs kruist zo rakelings over het ijs moet scheren. Uit ervaring weer ik dat het gedaan is bij die snelheden als je schoen ook maar even het ijs raakt, dus hij voert hier een gevaarlijke manoeuvre uit.
quote:Op maandag 21 januari 2008 12:11 schreef MiLalaa het volgende:
check: wedstrijdkalender
morgen en overmorgen skate-off voor laatste WK-ticket. Dat wordt spannend. En dramatisch voor degenen die het niet redden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |