nou, OS Turijn toen bij Timmer.. was ook heftigquote:Op zondag 20 januari 2008 14:42 schreef Cootz het volgende:
Volgens mij heeft er nog nooit een starter zoveel persoonlijke aandacht gekregen van de commentatoren als die Fitzrandolph dit weekend
Door het natte jassen publiek zekerquote:Op zondag 20 januari 2008 14:47 schreef tong80 het volgende:
Ze dweilen omdat op de 500 meter de bochten echt worden geruineerd
Ze gaan zometeen meteen door met de eerste paar ritten van de 1000 meter dames en dweilen daar dan iets voor de helft.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:47 schreef snellejelle het volgende:
Nog zes ritten? Dweil dan op de helft...
Idd allemaal zo opzichtigquote:Op zondag 20 januari 2008 14:47 schreef snellejelle het volgende:
Nog zes ritten? Dweil dan op de helft...
Ah okeequote:Op zondag 20 januari 2008 14:53 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ze gaan zometeen meteen door met de eerste paar ritten van de 1000 meter dames en dweilen daar dan iets voor de helft.
aha, okee. dat verklaart wel iets, maar vreemd blijft het welquote:Op zondag 20 januari 2008 14:53 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ze gaan zometeen meteen door met de eerste paar ritten van de 1000 meter dames en dweilen daar dan iets voor de helft.
Nee, reed in november in SLC 1:13.47, derde tijd ooit op de 1000m (achter 2x Klassen)quote:Op zondag 20 januari 2008 14:53 schreef Wombcat het volgende:
PR van Simionato is van vorig seizoen toch?
bedanktquote:Op zondag 20 januari 2008 15:13 schreef snellejelle het volgende:
Ik zal 't doorgeven!
Nee ze verleggen de start ff. Blijft een onbegrijpelijke beslissing trouwens want de 1000 meter is de enige afstand waar een andere startpositie is. Dus ligt het ijs alsnog langer dan anders.quote:
Volgens mij wordt het ijs bij sprintkampioenschappen vooral slechter door het erop schaatsen (m.n. bij de start en de bochten), en niet zozeer door het liggen. Maar ik ben geen ijsmeester.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:20 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee ze verleggen de start ff. Blijft een onbegrijpelijke beslissing trouwens want de 1000 meter is de enige afstand waar een andere startpositie is. Dus ligt het ijs alsnog langer dan anders.
Ja, die schaatsers moeten maar wat voorzichtiger omgaan met het ijs.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:22 schreef Cootz het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het ijs bij sprintkampioenschappen vooral slechter door het erop schaatsen (m.n. bij de start en de bochten), en niet zozeer door het liggen.
Je zag duidelijk dat zijn schaats bleef haken. Zijn enkel klapte dubbel terwijl z'n been gewoon doorging.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:21 schreef Vork het volgende:
Die zeer technisch geweldig rijdende schaatsers kunnen gelukkig ook gewoon hard vallen, alleen jammer dat het dan nu Bos moet overkomen. Typisch is wel dat hij met z'n val al bijna tot stilstand was gekomen. Normaal gesproken vliegen die schaatsers de hele baan over, maar tegen de tijd dat Bos de zijkant ramde was hij al zowat tot stilstand gekomen
Volgens mij gleed hij best ver door, maar zag het er niet zo dramatisch uit omdat het op het rechte stuk was. En ook zag je de meeste beelden van voren, dat vertekent ook. In de bocht ben je na een paar meter glijden al bij de boarding, dan heb je nog geen tijd/ijs gehad om snelheid te verliezen.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:21 schreef Vork het volgende:
Die zeer technisch geweldig rijdende schaatsers kunnen gelukkig ook gewoon hard vallen, alleen jammer dat het dan nu Bos moet overkomen. Typisch is wel dat hij met z'n val al bijna tot stilstand was gekomen. Normaal gesproken vliegen die schaatsers de hele baan over, maar tegen de tijd dat Bos de zijkant ramde was hij al zowat tot stilstand gekomen
Jaquote:Op zondag 20 januari 2008 15:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, die schaatsers moeten maar wat voorzichtiger omgaan met het ijs.
Als men op het rechte stuk valt, wat wel wat minder voorkomt, dan kan men nog zo de halve baan doorglijden, zie bijv. afgelopen EK in die 500 meter rit waar die Spanjaard won.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:24 schreef Cootz het volgende:
Volgens mij gleed hij best ver door, maar zag het er niet zo dramatisch uit omdat het op het rechte stuk was. En ook zag je de meeste beelden van voren, dat vertekent ook. In de bocht ben je na een paar meter glijden al bij de boarding, dan heb je nog geen tijd/ijs gehad om snelheid te verliezen.
quote:Op zondag 20 januari 2008 15:25 schreef Wombcat het volgende:
Dat ben ik niet met je eens... als hij blokkeerde dan had je zijn voet moeten zien blijven hangen terwijl het lichaam doorging. Dat zie je wel eens als iemand op het blokje stapt bij het uitkomen van de bocht (Hedrick nog op de WK Afstanden afgelopen jaar, vol frontaal op z'n bek met bijbehorende buikschuiver). Zijn schaats bleef niet hangen, maar had gewoon geen 'grip'. Toen hij zijn gewicht wilde verplaatsen naar het rechterbeen gleed de schaats weg. Omdat je lichaam wel die kant op 'valt' en er dus geen steun is, val je dan naar beneden. Hij viel dus niet voorover, maar hij viel in het gat waar zijn been niet meer stond.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:28 schreef Vork het volgende:
[..]
Het zag er zoals tong al zei erg uit alsof hij stond geblokkeerd.
inderdaad. En daarna zegt Dioon: mooi dat Kuipers nu ook de aandacht heeft gekregen die hij verdientquote:Op zondag 20 januari 2008 15:51 schreef Cootz het volgende:
Beetje jammer... met Kuipers meer dan de helft van de tijd over Jan Bos praten...
Ze hebben ook allebei een 1:07-heel-erg-laag staan als PR... Maar nu met Lee in de laatste binnenbocht kan het écht nog spannend worden.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:07 schreef MiLalaa het volgende:
gisteren was Wotherspoon sneller dan Lee. Maarja, toen had ie laatste binnenbocht en tegen Bos.. pff
Mooi wijd die openingquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |