Nou serieus hij haalt altijd de tegenaanval eruit en staat altijd wel in de weg.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:06 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ja ik zag het gisteren nog.
Nuttig in opzicht van een vervelend kutjong nou daar hebben we Suarez toch al
Nogmaals, van der Zee is geen wonderscout.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ajax heeft vorig jaar al Hans van der Zee binnengehaald als scout, die voor PSV toch leuke spelers binnenhaalde. Het verbaast me wel dat ik zijn hand nog niet heb terug gezien in recente aankopen.
Daarom zei ik ook eerst. In zijn begintijd bij Groningen was het zeker een goede speler.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:07 schreef zjroentje het volgende:
Sankoh is een prutser.
Berg doet het redelijk ja. Silva is geen wereldvoetballer en verdedigend zwak. Nevland is een leuk subtopper maar niet meer dan dat. En tjah Sankoh die heeft 3 Frank de Boertjes per wedstrijd. Aardige scouting niet meer dan dat. Geen toptalenten zoals Heerenveen ze elk jaar scout.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Berg, Silva, Nevland, Sankoh eerst..
Suarez heeft genoeg assists achter zijn naam staan. Volgens mij ben je als ploeg ook gevaarlijker met twee 'scorende' spitsen. Perez zou dan vooral het creatieve werk moeten opknappen met wellicht Defour, als hij komt.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Geen van drieën. Naast Huntelaar moet een aangever staan, de Bergkamp naast Henry, de Ronaldinho naast Eto'o, noem maar op, maar dan op niveau voor Ajax. Huntelaar moet ze alleen maar in hoeven knikken/schoppen. Daar ligt zn kwaliteit.
Overigens ben ik van mening dat KJH afgelopen jaar dankzij HtC zeker een completere spits is geworden.
Onze huidige buitenspelers zijn geen Overmars of George die een man passeren, de zijlijn halen en dan een voorzet geven. Het enige wat ze doen is naar binnen knijpen en Huntelaar in de weg lopen. Volgens mij heeft Huntelaar meer baat bij een 4-4-2 systeem.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:09 schreef dronkeykong het volgende:
Huntelaar heeft aanvoer van de zijkanten nodig 433 dus.
Maar hij is zeker wel gegroeid
Ik heb geen gevaarlijker aanvalsduo gezien dan Henry - Bergkamp.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Suarez heeft genoeg assists achter zijn naam staan. Volgens mij ben je als ploeg ook gevaarlijker met twee 'scorende' spitsen. Perez zou dan vooral het creatieve werk moeten opknappen met wellicht Defour, als hij komt.
Of aan andere buitenspelersquote:Op zondag 20 januari 2008 16:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Onze huidige buitenspelers zijn geen Overmars of George die een man passeren, de zijlijn halen en dan een voorzet geven. Het enige wat ze doen is naar binnen knijpen en Huntelaar in de weg lopen. Volgens mij heeft Huntelaar meer baat bij een 4-4-2 systeem.
Hoe vaak hebben ze de Champions League gewonnen? Esthetisch gezien was het prachtig, maar het rendement was volgens mij niet altijd even hoog, vooral tegen fysiek spelende tegenstanders.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik heb geen gevaarlijker aanvalsduo gezien dan Henry - Bergkamp.
Hij is ook niet gehaald voor zijn snelheid maar om zijn voetballend vermogen en daar schiet hij tekort in. Want hij kan zichzelf vrij spelen zonder zijn snelheid en dat lukt hem niet zo goed. Maar dat is ook te wijten aan de anderenquote:Op zondag 20 januari 2008 16:16 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Of aan andere buitenspelers![]()
Nee maar daar heb je wel gelijk in, Kennedy is zo traag als wat om ook maar enigszins zijn man voorbij te komen.
Twente ook weer lekker op dreef.
Dan vraag ik me af wat die lapzwansen dan de hele week doen op het trainingsveldquote:Op zondag 20 januari 2008 16:18 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij is ook niet gehaald voor zijn snelheid maar om zijn voetballend vermogen en daar schiet hij tekort in. Want hij kan zichzelf vrij spelen zonder zijn snelheid en dat lukt hem niet zo goed. Maar dat is ook te wijten aan de anderen
Een team is groter dan 2 spitsen.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben ze de Champions League gewonnen? Esthetisch gezien was het prachtig, maar het rendement was volgens mij niet altijd even hoog, vooral tegen fysiek spelende tegenstanders.
Als je naar Twente kijkt die jongens houden de bal nooit langer bij zich dan nodig is waardoor je een dynamisch geheel krijgt. Bij ajax is het aannemen draaien kijken zwaaien kijken of je er dan goed op staat nog eens zwaaien maar dit keer erbij lahcen en dan denken ohja ik moet die bal inspelen.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:20 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wat die lapzwansen dan de hele week doen op het trainingsveld
Vermaelen maandag bij jong ajax..quote:Op zondag 20 januari 2008 16:27 schreef Urquhart het volgende:
Vermaelen en Van Der Wiel ook nog niet tegen Utrecht
En dat is het juist!quote:Op zondag 20 januari 2008 16:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als je naar Twente kijkt die jongens houden de bal nooit langer bij zich dan nodig is waardoor je een dynamisch geheel krijgt. Bij ajax is het aannemen draaien kijken zwaaien kijken of je er dan goed op staat nog eens zwaaien maar dit keer erbij lahcen en dan denken ohja ik moet die bal inspelen.
Wat was ik blij dat ik in me bed lagquote:Op zondag 20 januari 2008 16:33 schreef Silenus het volgende:
Zo, ook weer thuus.
Wie?quote:Op zondag 20 januari 2008 16:31 schreef Urquhart het volgende:
Leeft die Delorge eigenlijk nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |