Van der Wiel, Vertonghen, Vermaelen, Heitinga en op dat moment Stam nog zijn genoeg centrale verdedigers.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Grygera is niet vervangen tenzij je op Colin doelt?
Dat doen ze altijd tegen Ajax. Wat ik jammer vind is de aansluiting van onze verdediging. Op een gegeven moment zag je gewoon 2 man centraal 20-30 meter achter hun middenveld staan.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:42 schreef RayMania het volgende:
NEC ging er natuurlijk ook echt voor. Van de week verloren in de beker en Been eiste dat het vandaag recht gezet ging worden met volop strijd.
Had Koster ook moeten zeggen.
Net zo veel als de vorige 6 wedstrijdenquote:Op zondag 20 januari 2008 14:44 schreef dronkeykong het volgende:
Het zijn gewoon een stelletje mooi weer voetballers. Zodra het veld niet egaal is hebben ze het moeilijk. Kijk Kennedy wat heeft die nou de eerste 45 minuten laten zie
Ach, kom op. Toen hij voor de 72e keer tegen Pothuizen aanliep vond ik dat gevaarlijk in verband met zijn knie. Voor de rest had hij helemaal niets gevaarlijks.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:38 schreef MaxC het volgende:
Leonardo: + Veel gevaar
Die waren er ook toen Grygera er was. We hadden wel mensen achter de hand, maar de verdediger Grygera is niet vervangen door een nieuwe aanwinst. Waardoor de spoeling achterin wel dunner is geworden.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:43 schreef Messenga het volgende:
[..]
Van der Wiel, Vertonghen, Vermaelen, Heitinga en op dat moment Stam nog zijn genoeg centrale verdedigers.
Toen was het ook geen mooi weer neequote:Op zondag 20 januari 2008 14:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Net zo veel als de vorige 6 wedstrijden
Ik vond het wel een prima invalbeurt, stichte enorm veel gevaar. Was niet altijd gelukkig maar ging er wel voorquote:Op zondag 20 januari 2008 14:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ach, kom op. Toen hij voor de 72e keer tegen Pothuizen aanliep vond ik dat gevaarlijk in verband met zijn knie. Voor de rest had hij helemaal niets gevaarlijks.
En als je dan ziet hoe zij druk op de bal zettenquote:Op zondag 20 januari 2008 14:46 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Toen was het ook geen mooi weer nee![]()
VERDEDIGERSquote:Op zondag 20 januari 2008 14:47 schreef dronkeykong het volgende:
Jongens koop die El Ahmadi nou maar ipv Engelaar daar zie ik veel meer in
Relatief gezien hequote:Op zondag 20 januari 2008 14:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom vonden jullie Collin goed ?
Leverde de helft van de ballen direct weer ion
Dat is geen vervanging, kom op zeg Vermaelen en Heitinga waren er al, Van der Wiel en Verthongen jeugdspelers en Stam was er inderdaad nog dus 2 fysiek sterke verdedigers en dus overduidelijk dat je een gat kreeg op het moment dat Grygera wegviel tussen de jongetjes en mannen in de verdediging mocht er zich een blessure melden zoals het geval was.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:43 schreef Messenga het volgende:
[..]
Van der Wiel, Vertonghen, Vermaelen, Heitinga en op dat moment Stam nog zijn genoeg centrale verdedigers.
De Ajax-scouts leveren de laatste twee jaar echt dramatisch werk af. Ze zullen nu wel weer achter iemand aan zitten die al 17 miljoen euro kost en waar alle topclubs in Europa belangstelling voor hebben. Of voor een verlopen 'B' ster, bij voorkeur Spanjaard, die je gratis mag komen ophalen.quote:
En dat met 10 man. Dat is nog eens knokken voor je club.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
En als je dan ziet hoe zij druk op de bal zetten.. kunnen geen video'tje krijgen van de wedstrijden van VVV hoe het WEL moet.
In die zin dat ie weinig blunderde als wat er werd verwacht van hemquote:Op zondag 20 januari 2008 14:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Colin stond wel zijn mannetje! Daarentegen heb je een Roemeense International staan die zich keer op keer laat piepelen!quote:Op zondag 20 januari 2008 14:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Probleem zit niet in de voorhoede we scoren wel. Dus dan krijg je daar meer bankzitters. Verder ben ik het wel eensquote:Op zondag 20 januari 2008 14:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mijn punt is dat ze niet 'pro deo' spelen. En als je ze vervolgens ook niet opstelt, dan is dat extra zonde. Vooral als je in beschouwing neemt dat voor een verdediger schijnbaar geen geld is. En dan niet aankomen met de mededeling dat Luque en Urzaiz 'gratis' waren, met salaris en tekengeld hebben ze miljoenen gekost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |