Ik was misschien nog wel iets te voorbarig met mijn opmerkingquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:45 schreef xFriendx het volgende:
Jullie hebben dan misschien wel de beker met de grote oren gewonnen in 1995, maar onze gifbeker is een stuk groter![]()
Haha wat, heb je je nu alweer verslapen?quote:
Hele nacht lopen kotsen en 39 graden vanochtend om 6 uur, dus besloten niet te gaan, leek me niet zo slim namelijkquote:Op zondag 20 januari 2008 16:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha wat, heb je je nu alweer verslapen?
Jurgen Colin werd vandaag trouwens toegezongen, het was dus een rare middag.
Tja, de beste man is een half jaar eruit geweest, en ik kan niet ineens een wereldprestatie verwachten in een van zijn eerste wedstrijden.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:42 schreef MarkNMGN het volgende:
Davids lijkt een beetje op Stam aan het begin van het seizoen.
Het lukt allemaal niet meer zo.
ja ken er op gokkenquote:Op zondag 20 januari 2008 16:31 schreef Urquhart het volgende:
Leeft die Delorge eigenlijk nog?
Tuurlijk half jaar niet meer gespeeldquote:Op zondag 20 januari 2008 16:42 schreef MarkNMGN het volgende:
Davids lijkt een beetje op Stam aan het begin van het seizoen.
Het lukt allemaal niet meer zo.
Joh, viel gewoon van me stoel.. pfft!quote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 16:45 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
je moet gewoon begrijpen dat het heel lastig is voor Martin om goede verdedigers te halen.
Netjes!quote:Op zondag 20 januari 2008 16:45 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
je moet gewoon begrijpen dat het heel lastig is voor Martin om goede verdedigers te halen.
Dat was ook zo kansloos ja. Kan me nog wel herinneren dat we vorig seizoen thuis ook een keer zoiets hadden met Gabri, alleen toen lag ie er dus wel in bij ons.quote:
Klopt ja. Tegen Sparta dacht ikquote:Op zondag 20 januari 2008 16:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat was ook zo kansloos ja. Kan me nog wel herinneren dat we vorig seizoen thuis ook een keer zoiets hadden met Gabri, alleen toen lag ie er dus wel in bij ons.
Of dit seizoen met de aftrap tegen wie weet ik niet meer maar dat was ook zon moment...quote:Op zondag 20 januari 2008 16:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat was ook zo kansloos ja. Kan me nog wel herinneren dat we vorig seizoen thuis ook een keer zoiets hadden met Gabri, alleen toen lag ie er dus wel in bij ons.
quote:Op zondag 20 januari 2008 16:45 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Colinquote:Op zondag 20 januari 2008 16:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha wat, heb je je nu alweer verslapen?
Jurgen Colin werd vandaag trouwens toegezongen, het was dus een rare middag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |