Ja, en met foto's scannen en schaatsen kijken en ander geSOGquote:Op zondag 20 januari 2008 13:27 schreef Pheno het volgende:
We gaan verder met studeren!
Het schiet echt niet op hequote:Op zondag 20 januari 2008 13:47 schreef leonieke het volgende:
Net even gevraagd en ze moeten nog minstens 14 werkdagen metselen, bekisting maken en draagconstructie maken voor de benedenverdieping. Dan welfsels erop en weer twee weken stil waarschijnlijk en dan pas aan de bovenverdieping beginnen.
Aan dit tempo lukt het ons gewoon nooit om op tijd te verhuizen
Van een dipje gesproken
En dat kan juist niet bij Leo, aangezien 't allemaal familie is.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:56 schreef Pheno het volgende:
Klinkt redelijk standaard, ik heb nog geen huis op tijd afgeleverd gezien. Nou ja, hier hebben ze dan nog een tweede deadline na de afgesproken levertijd, bij die zorgen ze wel dat ze het halen. Anders gaat het hen geld kosten
btw, kerst is voor mij geen optie hoor. Het moet en het zal vroeger.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:49 schreef Pheno het volgende:
Hup, de zweep er overheen dan![]()
Beloof ze een goed kerstdiner en ze gaan opschieten
Pasen danquote:Op zondag 20 januari 2008 16:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
btw, kerst is voor mij geen optie hoor. Het moet en het zal vroeger.
Ik zou nooit meer iets met die mensen te maken willen hebbenquote:Op zondag 20 januari 2008 13:47 schreef leonieke het volgende:
weer twee weken stil waarschijnlijk
Jeetje, waarom 2 weken stil dan?quote:Op zondag 20 januari 2008 13:47 schreef leonieke het volgende:
Net even gevraagd en ze moeten nog minstens 14 werkdagen metselen, bekisting maken en draagconstructie maken voor de benedenverdieping. Dan welfsels erop en weer twee weken stil waarschijnlijk en dan pas aan de bovenverdieping beginnen.
Aan dit tempo lukt het ons gewoon nooit om op tijd te verhuizen
Van een dipje gesproken
Dat vooral natuurlijk, goed dat ze zoveel steun krijgt, want meer kan je gewoon niets doen. Ze heeft er iig van geleerd dat ze geen familie moet inschakelen als ze wat wilt bouwen oid.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, ik heb makkelijk schreeuwen hmm
Vorige keer toen de welfels er op kwamen, lag het twee weken stil. En op het gelijkvloers moeten er dus nog eens welfsels.quote:
Het is dat we gewoon niet anders kunnen, hoorquote:Op zondag 20 januari 2008 17:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat vooral natuurlijk, goed dat ze zoveel steun krijgt, want meer kan je gewoon niets doen. Ze heeft er iig van geleerd dat ze geen familie moet inschakelen als ze wat wilt bouwen oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |