Ja, en met foto's scannen en schaatsen kijken en ander geSOGquote:Op zondag 20 januari 2008 13:27 schreef Pheno het volgende:
We gaan verder met studeren!
Het schiet echt niet op hequote:Op zondag 20 januari 2008 13:47 schreef leonieke het volgende:
Net even gevraagd en ze moeten nog minstens 14 werkdagen metselen, bekisting maken en draagconstructie maken voor de benedenverdieping. Dan welfsels erop en weer twee weken stil waarschijnlijk en dan pas aan de bovenverdieping beginnen.
Aan dit tempo lukt het ons gewoon nooit om op tijd te verhuizen
Van een dipje gesproken
En dat kan juist niet bij Leo, aangezien 't allemaal familie is.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:56 schreef Pheno het volgende:
Klinkt redelijk standaard, ik heb nog geen huis op tijd afgeleverd gezien. Nou ja, hier hebben ze dan nog een tweede deadline na de afgesproken levertijd, bij die zorgen ze wel dat ze het halen. Anders gaat het hen geld kosten
btw, kerst is voor mij geen optie hoor. Het moet en het zal vroeger.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:49 schreef Pheno het volgende:
Hup, de zweep er overheen dan![]()
Beloof ze een goed kerstdiner en ze gaan opschieten
Pasen danquote:Op zondag 20 januari 2008 16:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
btw, kerst is voor mij geen optie hoor. Het moet en het zal vroeger.
Ik zou nooit meer iets met die mensen te maken willen hebbenquote:Op zondag 20 januari 2008 13:47 schreef leonieke het volgende:
weer twee weken stil waarschijnlijk
Jeetje, waarom 2 weken stil dan?quote:Op zondag 20 januari 2008 13:47 schreef leonieke het volgende:
Net even gevraagd en ze moeten nog minstens 14 werkdagen metselen, bekisting maken en draagconstructie maken voor de benedenverdieping. Dan welfsels erop en weer twee weken stil waarschijnlijk en dan pas aan de bovenverdieping beginnen.
Aan dit tempo lukt het ons gewoon nooit om op tijd te verhuizen
Van een dipje gesproken
Dat vooral natuurlijk, goed dat ze zoveel steun krijgt, want meer kan je gewoon niets doen. Ze heeft er iig van geleerd dat ze geen familie moet inschakelen als ze wat wilt bouwen oid.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, ik heb makkelijk schreeuwen hmm
Vorige keer toen de welfels er op kwamen, lag het twee weken stil. En op het gelijkvloers moeten er dus nog eens welfsels.quote:
Het is dat we gewoon niet anders kunnen, hoorquote:Op zondag 20 januari 2008 17:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat vooral natuurlijk, goed dat ze zoveel steun krijgt, want meer kan je gewoon niets doen. Ze heeft er iig van geleerd dat ze geen familie moet inschakelen als ze wat wilt bouwen oid.
Ik had het ook niet zo erg verwacht hoor.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou nooit meer iets met die mensen te maken willen hebben
Bah, je EIGEN FAMILIE nota bene, ZO in de steek laten. GEDAAN met ze
Nou, dat was de vraag nietquote:Op zondag 20 januari 2008 17:45 schreef leonieke het volgende:
Vorige keer toen de welfels er op kwamen, lag het twee weken stil. En op het gelijkvloers moeten er dus nog eens welfsels.
Knufquote:Op zondag 20 januari 2008 17:48 schreef leonieke het volgende:
Praten doe ik hier niet meer, behalve het hoogst nodige als in "hallo" "tot vanavond" "slaapwel". Ik krijg leuke dingen gewoon niet meer over mijn lippen.
En misschien maak ik het mezelf daar wel moeilijker mee, maar ik kan het niet meer opbrengen om opgewekt te zijn.
Omdat er blijkbaar niet direct zwaar gewicht op de welfsels mag (raar, want bij andere ruwbouws zie ik dat wel.. er mag bij ons veel niet wat bij anderen wel kan, heb ik de indruk, maar dat zal uiteindelijk ooit misschien wel eens in ons voordeel uitdraaien zeker?)quote:
naar waar?quote:Op zondag 20 januari 2008 17:53 schreef mcDavid het volgende:
Nou, ik heb de reis naar limbonistan overleefd!
en we hebben dus sneeuw én zon!quote:Op zondag 20 januari 2008 18:19 schreef qu63 het volgende:
Vandaag gesnowboard
En lekker weer hier. Sneeuw is goed, zon is beter
Zo eten
Been there, done that... veel te vaak eigenlijkquote:Op zondag 20 januari 2008 18:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Maastricht!
Best leuke stad eigenlijk
Ze proberen je niet een oor aan te naaien door het langer te rekken?quote:Op zondag 20 januari 2008 17:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Omdat er blijkbaar niet direct zwaar gewicht op de welfsels mag (raar, want bij andere ruwbouws zie ik dat wel.. er mag bij ons veel niet wat bij anderen wel kan, heb ik de indruk, maar dat zal uiteindelijk ooit misschien wel eens in ons voordeel uitdraaien zeker?)
Ik hoop van nietquote:Op zondag 20 januari 2008 18:40 schreef classpc het volgende:
[..]
Ze proberen je niet een oor aan te naaien door het langer te rekken?
I know, maar 3, dat is de mensen nog meer goesting doen geven héquote:Op zondag 20 januari 2008 18:42 schreef Ynske het volgende:
de eerste staan er al leo
Heeft ze foto's van je gemaakt?quote:Op zondag 20 januari 2008 18:35 schreef leonieke het volgende:
Hey fotografe![]()
Ik ben opnieuw vol ongeduld aan het wachten op jouw foto's
quote:Op zondag 20 januari 2008 18:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
I know, maar 3, dat is de mensen nog meer goesting doen geven hé
t was heerlijk, lekker met Lena geknuffeld, verliefd gekeken naar Milo en Thies, genoten van t spel van alle anerenquote:Op zondag 20 januari 2008 18:43 schreef leonieke het volgende:
Dat lijkt me trouwens zo leuk, zo'n meeting
Yns!quote:Op zondag 20 januari 2008 18:42 schreef Ynske het volgende:
de eerste staan er al leo
Nee johquote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yns!Hee, moet je nou eens hier kijken
Zie, daarom zou ik dus niet mogen gaan van mijn lieftallige echtgenoot, ik zou helemaal hyper thuiskomenquote:Op zondag 20 januari 2008 18:45 schreef Ynske het volgende:
[..]t gaat niet zo snel
t
[..]
t was heerlijk, lekker met Lena geknuffeld, verliefd gekeken naar Milo en Thies, genoten van t spel van alle aneren
Hij houdt niet van sex?quote:Op zondag 20 januari 2008 18:48 schreef leonieke het volgende:
Zie, daarom zou ik dus niet mogen gaan van mijn lieftallige echtgenoot, ik zou helemaal hyper thuiskomen![]()
Misschien ook nog wel in die tijd danquote:Op zondag 20 januari 2008 18:47 schreef Ynske het volgende:tussen de foto kijkend naar schin op geul en die van t station heb ik gewoond
We waren bij jou in de buurt he, maar jij was nergens te zienquote:Op zondag 20 januari 2008 18:43 schreef leonieke het volgende:
Dat lijkt me trouwens zo leuk, zo'n meeting
yepz ook in die tijd van 1991 tot 200(7)5quote:Op zondag 20 januari 2008 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien ook nog wel in die tijd dan![]()
Ken je ene Ifje uit Brunssum trouwens?
Oh okee, kon wezen. Is blijkbaar iemand die al vanaf de oprichting bij de ZLSM betrokken geweest is (reageerde ook in dat topic)quote:Op zondag 20 januari 2008 18:55 schreef Ynske het volgende:
Ifje? zegt me niets
Jawel, maar nu nog niet van kinderen. Toch niet van één van ons.quote:
Is dat niet hetzelfde dan?quote:Op zondag 20 januari 2008 18:57 schreef leonieke het volgende:
En met hyper bedoel ik niet geil fles, maar eerder "ik wil oohoook! en NU"
Daar moet je ook geil voor zijn, anders lukt het niet.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
En met hyper bedoel ik niet geil fles, maar eerder "ik wil oohoook! en NU"
quote:Op zondag 20 januari 2008 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, kon wezen. Is blijkbaar iemand die al vanaf de oprichting bij de ZLSM betrokken geweest is (reageerde ook in dat topic)
Geeeeen ideequote:
Raar he?quote:Op zondag 20 januari 2008 19:01 schreef leonieke het volgende:
Ik WIST gewoon dat jullie het verkeerd gingen interpreteren
Daar gaat toch ergens wat misquote:Nee, ik wil ooohook betekent een beetje () gezaag voor phille en van gezaag komen discussies en van discussies.. nou ja, geen seks alleszins
Verbazingwekkend alleszinsquote:
Ik kan nogal heftig zijn in mijn discussiesquote:[..]
Daar gaat toch ergens wat mis
Dat hoef je mij niet te vertellenquote:Op zondag 20 januari 2008 19:09 schreef leonieke het volgende:
Ik kan nogal heftig zijn
Zo gaat het misquote:Op zondag 20 januari 2008 19:09 schreef leonieke het volgende:
Ik kan nogal heftig zijn in mijn discussies
Weet ik tochquote:Op zondag 20 januari 2008 19:18 schreef leonieke het volgende:
Jij varken
![]()
en dat bedoel ik echt goed,
mm zegt me niet 123 watquote:Op zondag 20 januari 2008 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geeeeen idee
Man, Ivo, zo blijkt al vlug
Oh okee, nou ja boeit ook niet echtquote:Op zondag 20 januari 2008 19:21 schreef Ynske het volgende:
mm zegt me niet 123 wat
Uit interesse eens gekeken en ik vind het leuke foto's flesquote:Op zondag 20 januari 2008 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yns!Hee, moet je nou eens hier kijken
quote:Op zondag 20 januari 2008 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We waren bij jou in de buurt he, maar jij was nergens te zien
quote:Op zondag 20 januari 2008 20:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij bent naar een OUD meet geweest, met kinderen enzo, geweest
.
De wonderen zijn kennelijk de wereld nog niet uit.
hij nietquote:Op zondag 20 januari 2008 20:21 schreef es70 het volgende:
[..]
.
En ik word papaquote:Op zondag 20 januari 2008 20:21 schreef es70 het volgende:
[..]
.
Ik wilde het toch ff zeker wetenquote:Op zondag 20 januari 2008 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]dat geloof je toch zelf niet
Er was een FOT meet in antwerpen zoo
Dan was ik echt die tijgers of nijlpaarden gaan knuffelen daarquote:Op zondag 20 januari 2008 20:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik wilde het toch ff zeker weten. Kortsluiting in je hoofd schijnt voor te kunnen komen
.
Best gevaarlijkquote:Op zondag 20 januari 2008 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan was ik echt die tijgers of nijlpaarden gaan knuffelen daar
Lang niet zo gevaarlijk als naar een oud meetquote:
Lijkt me ookquote:Op zondag 20 januari 2008 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lang niet zo gevaarlijk als naar een oud meet
En een heel stuk leuker waarschijnlijk
Nietus! [OUD] is eng!quote:
Ik zou ook een dierentuin verkiezen boven een OUD-meetquote:Op zondag 20 januari 2008 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lang niet zo gevaarlijk als naar een oud meet
En een heel stuk leuker waarschijnlijk
das waarquote:Op zondag 20 januari 2008 20:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet iedereen kan die druk van kinderen aan. Sommige ......
Zaterdag weer een dierentuin meetquote:Op zondag 20 januari 2008 20:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zou ook een dierentuin verkiezen boven een OUD-meet.
Sterker nog... Ik heb vandaag de (betrekkelijke) rust en stilte thuis verkozen boven met 6 koters een museum ingaan.
Have funquote:Op zondag 20 januari 2008 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ga de rest van de avond examens oefenen met een pot thee. Doei
Good luckquote:Op zondag 20 januari 2008 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik geloof dat 'de tegenpartij' (als in: ik en Marieke's wederhelft) de derde aan de beurt zijn om 6 man op sleeptouw te nemen en het was de bedoeling dat dat Artis ging worden...quote:Op zondag 20 januari 2008 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zaterdag weer een dierentuin meet
Succes fles.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan ik ook wel begrijpen. Net zoals mensen zo lang kunnen zeuren over honden of katten.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
das waar
en ik respecteer t dat anderen geen kindern om zich heen willen, maar dan zou t prettig zijn als daar niet iedere keer zo over gezanikt word
En daar zie je nu al naar uit hequote:Op zondag 20 januari 2008 21:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik geloof dat 'de tegenpartij' (als in: ik en Marieke's wederhelft) de derde aan de beurt zijn om 6 man op sleeptouw te nemen en het was de bedoeling dat dat Artis ging worden...
Dierentuin is altijd leukquote:
Dat is ook de manier om het te doenquote:Op zondag 20 januari 2008 21:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Dierentuin is altijd leuk. En aangezien het 'we moeten alles zien want de kaartjes zijn zo duur' niet aan de orde is is het nog redelijk relaxt ook
.
Precies, vind het ook niet vervelend... Bovendien zijn de kinderen niet allemaal van mij en heb ik dus niet alleen de verantwoordelijkheid, scheelt ookquote:Op zondag 20 januari 2008 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is ook de manier om het te doen
Kan je het rustig doen en alleen kijken wat je leuk vindt
Is het wel leuk daar?quote:Op zondag 20 januari 2008 22:14 schreef qu63 het volgende:
Ik ga maar weer slapen
Morgen lopen hier door de bergen en rond 19 uur op weg naar huis!
Hopen rond 7 uur in Naarden aan te komen, dus rond 8/9 uur thuis
T is wel gezellig hier jaquote:
Goede les voor de volgende keer. Niet gaan naar daar waar ze Frans sprekenquote:Op zondag 20 januari 2008 22:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
T is wel gezellig hier ja
Niet helemaal mijn ding (Frans), maar sneeuw is altijd leuk
Ik ben aan het werk nu hequote:Op zondag 20 januari 2008 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goede les voor de volgende keer. Niet gaan naar daar waar ze Frans spreken
Antwerpen is niet bij mij in de buurt hoorquote:Op zondag 20 januari 2008 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We waren bij jou in de buurt he, maar jij was nergens te zien
quote:Op maandag 21 januari 2008 08:14 schreef Kuukske het volgende:
Zijn jullie alweer een topic verder?. Damn.
Gaat wel héquote:Op maandag 21 januari 2008 08:15 schreef Kuukske het volgende:
Hai Leo. Alles bien hier. En daar?
Hehehe. Ja, dat is wel heel erg maandagochtendquote:Op maandag 21 januari 2008 08:29 schreef leonieke het volgende:
Gaat wel hé
Alleen heb ik al water gemorst (net naast mijn toetsenbord) en een stapel papieren laten vallen die ik heb mogen opnieuw klasseren
![]()
Hoe bedoel je, maandagochtend?![]()
![]()
En straks voor vergadering bij mijn baas. Moet ik gewoon zorgen dat ik zijn bureau niet per ongeluk afbreek
Goe hoorquote:Op maandag 21 januari 2008 08:33 schreef Kuukske het volgende:
Hey Fleske! Hoe'ist?
Dat heeft een ex-collega van mij ook gedaan!quote:Op maandag 21 januari 2008 08:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goe hoorkloteweer
Misschien kan ik vandaag op kantoor nog wat studeren
Wel oké!quote:Op maandag 21 januari 2008 08:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Goe hoorkloteweer
EN met jou?
Schaatsenquote:Op maandag 21 januari 2008 08:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goe hoorkloteweer
EN met jou?
Ja en? Dat is toch geen reden om niet te komenquote:Op maandag 21 januari 2008 08:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Antwerpen is niet bij mij in de buurt hoor![]()
quote:
Ja, dat heb ik echt wel nodig. Als ik nu hoor "je examen is verschoven naar eind maart" dan toss ik dat boek zo HOP de hoek inquote:Op maandag 21 januari 2008 09:21 schreef Pheno het volgende:
Oh, je gaat het ook gewoon halen, dat weet ik ook wel. Tijdsdruk is je beste vriend, uit ervaring.
Ja, herkenbaarquote:Op maandag 21 januari 2008 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik echt wel nodig. Als ik nu hoor "je examen is verschoven naar eind maart" dan toss ik dat boek zo HOP de hoek in
Ik heb ook wel trek.quote:
Stop je gewoon lekker schaamteloos vol met bossche bollen of zoquote:Op maandag 21 januari 2008 09:44 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb ook wel trek.
Gatverdamme.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Stop je gewoon lekker schaamteloos vol met bossche bollen of zo![]()
Nee mens, hasseke lekkerquote:Op maandag 21 januari 2008 09:46 schreef Kuukske het volgende:
Gatverdamme.
En mijn job is nu net studenten zo'n gedrag aflerenquote:Op maandag 21 januari 2008 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik echt wel nodig. Als ik nu hoor "je examen is verschoven naar eind maart" dan toss ik dat boek zo HOP de hoek in
En jij denkt dat dat haalbaar is?quote:Op maandag 21 januari 2008 10:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
En mijn job is nu net studenten zo'n gedrag afleren
Teach mequote:Op maandag 21 januari 2008 10:01 schreef leonieke het volgende:
En mijn job is nu net studenten zo'n gedrag afleren
True.quote:
Bummer mčhn.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:10 schreef Pheno het volgende:
Ik heb honger, maar een vol gevoel. Kut.
Hoe kan dat nou weerquote:Op maandag 21 januari 2008 10:10 schreef Pheno het volgende:
Ik heb honger, maar een vol gevoel. Kut.
Bijna 5 uur hmmquote:Op maandag 21 januari 2008 10:23 schreef Kuukske het volgende:
Half 11 alweer. Het schiet op.
Inderdaad! Ik moet maar eens gaan douchen!quote:Op maandag 21 januari 2008 10:23 schreef Kuukske het volgende:
Half 11 alweer. Het schiet op.
Ik ga vanavond uitgebreid badderenquote:Op maandag 21 januari 2008 10:24 schreef mcDavid het volgende:
Inderdaad! Ik moet maar eens gaan douchen! [ afbeelding ]
Huh? Ik ook, maar dan op vrijdag....quote:Op maandag 21 januari 2008 10:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ga vanavond uitgebreid badderen. Oh en ik heb heel hard gezwaaid hoor zaterdag!
Dat bedoel ik.quote:
Zie ik er uit als een dokter. Er zit iets niet goed en ze willen niets meer doen.quote:
Oehquote:Op maandag 21 januari 2008 10:37 schreef Kuukske het volgende:
Boh het is hier KOUD. Niet normaal. Ik shake nog net niet van mijn stoel af.
Dank je Fles.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Oeh![]()
* Dr_Flash knuffelt Kuukske weer warm
quote:Op maandag 21 januari 2008 10:41 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen...
Ik ga een computerverbod voor bepaalde collega's eisen.
Zwaar blond en dan mijn roosterbestand weggooien.
Ik kan opnieuw beginnen [afbeelding] (gelukkig niet alles maar wel het lastigste onderdeel
"Wat is dat?"quote:
damn das balenquote:Op maandag 21 januari 2008 10:41 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen...
Ik kan opnieuw beginnen(gelukkig niet alles maar wel het lastigste onderdeel
Ah mčhn. Dat is kutquote:Op maandag 21 januari 2008 10:41 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen...
Ik kan opnieuw beginnen(gelukkig niet alles maar wel het lastigste onderdeel
Hee doe eens lief tegen kuuksquote:Op maandag 21 januari 2008 10:41 schreef buzzer het volgende:
Zég, ik weet heus wel hoe ik moet werken met een pc hoor.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee doe eens lief tegen kuuks
lompe geen-backups-makende pruts-FA
Vorige week was je nog aan het ruziemaken met je roosterburo andersquote:Op maandag 21 januari 2008 10:55 schreef Kuukske het volgende:
Zég, ik weet heus wel hoe ik moet werken met een pc hoor.
moet ik even kijken vanavondquote:Op maandag 21 januari 2008 10:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
damn das balen
mis jij toevallig een Nikon Lensdop?
denk t welquote:
nee dit is een backup weggooiende typmuts.. (2 backups in 2 verschillende mappen, en het originele bestand weg...)quote:Op maandag 21 januari 2008 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee doe eens lief tegen kuuks
lompe geen-backups-makende pruts-FA
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
denk t wel
volgens mij was jij de enige met Nikon. Enfin, hij zit in mijn tas.
quote:
Alle drie de versies weggemikt?quote:Op maandag 21 januari 2008 11:05 schreef buzzer het volgende:
nee dit is een backup weggooiende typmuts.. (2 backups in 2 verschillende mappen, en het originele bestand weg...)
Omdat ik dingen wil ja.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Vorige week was je nog aan het ruziemaken met je roosterburo anders![]()
Ik wil gewoon dat er iets geregeld wordt. En als ze dat niet kunnen, doen ze het toch maar. Verder wil ik geen dingen hoor. Ik weet altijd precies wat ik wil. Dus dan is het geen 'ding' meerquote:
Dat kan alleen maar heel veel geld kostenquote:
Natuurwetten en zo gelden voor jullie soort mensen helemaal niet?quote:Op maandag 21 januari 2008 11:32 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil gewoon dat er iets geregeld wordt. En als ze dat niet kunnen, doen ze het toch maar.
Nee.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Natuurwetten en zo gelden voor jullie soort mensen helemaal niet?
Toch is het wel raar dan, dat jullie altijd zo lopen te zaniken over je figuur en je gewicht danquote:Op maandag 21 januari 2008 11:38 schreef Kuukske het volgende:
Nee.
Dat is toch iets heel anders?quote:Op maandag 21 januari 2008 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch is het wel raar dan, dat jullie altijd zo lopen te zaniken over je figuur en je gewicht danWant hey, Fuck zwaartekracht
quote:
quote:
nog 10 minuten, dan wordt het zo'n middagquote:
Hier is het wel lekker rustig.quote:
Sexquote:Op maandag 21 januari 2008 11:43 schreef Pheno het volgende:
Dat en sex
Ja, sexquote:
Oh... Daar kan ik niet over meepratenquote:
Leugens!quote:Op maandag 21 januari 2008 12:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh... Daar kan ik niet over meepraten.
quote:
Nou, na 5 dagen aan het infuus te hebben gezeten, ha dik er wel weer zin in....of het verstandig is laten we even in het middenquote:Op maandag 21 januari 2008 12:14 schreef es70 het volgende:
[..]
![]()
Nietus. Pat gaat op non-actief vanaf woensdag... En aangezien mannen aanstellers zijn is het nog maar de vraag hoelang dat gaat duren
.
Hij gaat de uroloog zijn klokkespel laten benaderen met een scalpel, ligt dus misschien iets gevoeligerquote:Op maandag 21 januari 2008 12:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, na 5 dagen aan het infuus te hebben gezeten, ha dik er wel weer zin in....of het verstandig is laten we even in het midden
Een katheder is ook niet fijn anders hoor, zeker niet als ze er wondjes daarbinnen mee makenquote:Op maandag 21 januari 2008 12:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij gaat de uroloog zijn klokkespel laten benaderen met een scalpel, ligt dus misschien iets gevoeliger.
Benaderen en gebruiken danquote:
Autschquote:Op maandag 21 januari 2008 12:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een katheder is ook niet fijn anders hoor, zeker niet als ze er wondjes daarbinnen mee maken![]()
Mwah, vond het wel tof spul hoorquote:Op maandag 21 januari 2008 12:26 schreef Pheno het volgende:
Morfine is trouwens helemaal niet zo super als ik had verwacht. Denk, zelfde spul als opium uiteindelijk, maar dat valt tegen!
Echt de meest idiote dingen hier, snap niet waar het allemaal vandaan komt, en waarom allemaal vandaagquote:
Dan heb je het maar weer gehad hequote:Op maandag 21 januari 2008 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt de meest idiote dingen hier, snap niet waar het allemaal vandaan komt, en waarom allemaal vandaag
Hé you.quote:
Ja wel tof. En met jou?quote:
Oehquote:Op maandag 21 januari 2008 12:59 schreef qu63 het volgende:
Fles, ik heb treinfoto's voor je als ik thuis ben
Ik denk dat hij zeker daar ook wel aan gedacht hadquote:Op maandag 21 januari 2008 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh [afbeelding]
Stationsnaambordjes ook? [afbeelding]
Anders kan-ie gewoon terug hoorquote:Op maandag 21 januari 2008 13:06 schreef Sjowhan het volgende:
Ik denk dat hij zeker daar ook wel aan gedacht had
Mooi zoquote:
Ik dacht dat die alleen telden als je ze zelf gemaakt hadquote:
ik ook!quote:Op maandag 21 januari 2008 13:32 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga ook weer wat nuttigs doen.
Dat zal hij ongetwijfeld nog wel doenquote:Op maandag 21 januari 2008 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anders kan-ie gewoon terug hoor [afbeelding]
Dat is juist.quote:Op maandag 21 januari 2008 17:17 schreef Kuukske het volgende:
Iglo stoommaaltijden roeleren.
Nu even niet schat, ben ff druk. Schikt het over een half uurtje?quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 18:56 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb de hik.
quote:
Zeg, jouw naakt foto's hoeven hier niet hoorquote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 18:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeg, jouw naakt foto's hoeven hier niet hoor
Ach, hun probleem toch. Zolang jij er maar niet voor hoeft te betalenquote:Op maandag 21 januari 2008 19:21 schreef Pheno het volgende:
Die van die pinguin hierboven.
google imagesquote:Op maandag 21 januari 2008 20:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou weer vandaan ;')
Heb al 2 maanden geleden geen abonnement meer bij mijn provider, maar de webruimte is nog bereikbaarquote:Op maandag 21 januari 2008 19:06 schreef Pheno het volgende:
Lol, die provider heb ik al maanden geleden opgezegd, volgens mij vergeten ze wat
Da's wel handigquote:Op maandag 21 januari 2008 20:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb al 2 maanden geleden geen abonnement meer bij mijn provider, maar de webruimte is nog bereikbaar
Een beetje zoals FOK! somsquote:Op maandag 21 januari 2008 21:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mwah, als je nu er wat op flikkert, weet je nooit tot wanneer 't bereikbaar is
Hoiquote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:07 schreef leonieke het volgende:
Hmz, vroeg idd![]()
En nog niet helemaal wakker
Ookquote:
Da's minder leukquote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:22 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga vandaag archiveren.
Het hoort er bij. Gelukkig moet iedereen vandaag archiverenquote:
Succes kuuk!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:22 schreef Kuukske het volgende:
Dat is netjes Flash! Ik ging 7:10 naar buiten, en 8:05 stond ik in het kantoor. Was wat druk op de wegquote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben er weer [afbeelding]
Nieuw record [afbeelding]
7:37 bed uit -> 8:17 ingeklokt. 40 minuutjes. Was 42 [afbeelding]
Daar is toch zoeen knoppeke veur in Foutlook?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:22 schreef Kuukske het volgende:
Ow, dat wordt dan een hoop plezierquote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het hoort er bij. Gelukkig moet iedereen vandaag archiveren.
Was dat maar zoquote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Daar is toch zoeen knoppeke veur in Foutlook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |