Bij Voetbal Insite lieten ze hem wel zien. Genee kon er wel om lachen geloof ik...quote:
Genee zat gister sowieso op de pretstoel...quote:Op maandag 21 januari 2008 14:10 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Bij Voetbal Insite lieten ze hem wel zien. Genee kon er wel om lachen geloof ik...
Hahahaha.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:30 schreef De_Hypotheker het volgende:
Wisgerhof en Vadocz lijken nogal op elkaar![]()
Mooi moment:
[ afbeelding ]
Worm... Davids...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:14 schreef De_Hypotheker het volgende:
Morgen staat Worm weer in de basisEn Drost op de bank omdat Davids weer terug is.
Zo was die zijn eerste match voor Roda ook.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:34 schreef jorienvdherik het volgende:
goed gespeeld nec
wat is sibum goed
(van de officiële site)quote:"N.E.C. verloor zondagmiddag in een snikheet stadion Euroborg met 4-1 van FC Groningen" ... "Door deze nederlaag is de 9e plaats heel ver weg voor N.E.C. en kan de ploeg zich vast gaan voorbereiden op de play offs om Intertoto Cup voetbal."
En hij ligt er weer uit, waarschijnlijk met afgescheurde enkelbanden.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:55 schreef endr0me het volgende:
Goed dat Olsson weer terug is dan.
Vanwege de wedstrijd eerder dit seizoen misschien?quote:Op zondag 27 januari 2008 16:17 schreef EKterror het volgende:
Hoezo 'wraak' ?
Wat hem zeker zes tot acht weken gaat kosten. Erg zuur, op een dag dat NEC weer eens de drie punten binnenhaalt.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:42 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
En hij ligt er weer uit, waarschijnlijk met afgescheurde enkelbanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |