Hou het even in de gaten. Ik kan uit je post niet helemaal begrijpen hoe hoog je glucose nu is, maar 8.2 is te hoog voor een zwangere (als het nu ,met 20 weken nog zo zou zijn).quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:27 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
8,2 was mijn glucose en dat was aan het begin van mijn zwangerschap gemeten trouwens. Maar zoals ik al zei, in mijn pubertijd heb ik een lunchcurve gehad en toen zat ik ook wat hoog. Wel grappig trouwens toen was ik echt een magere lat en nu heb ik net aan wat licht overgewicht. Volgens de huisarts had mijn gewicht er ook niets mee te maken.
Ach, de huisarts (ook verloskundige) melde echt alleen tussen neus en lippen door dat het wat aan de hoge kant was. "Daar kijken we over 4 weken ook nog wel even naar".quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:59 schreef Leah het volgende:
[..]
Hou het even in de gaten. Ik kan uit je post niet helemaal begrijpen hoe hoog je glucose nu is, maar 8.2 is te hoog voor een zwangere (als het nu ,met 20 weken nog zo zou zijn).
Het is nog 8.2. Ik ga over drie weken weer prikken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:59 schreef Leah het volgende:
[..]
Hou het even in de gaten. Ik kan uit je post niet helemaal begrijpen hoe hoog je glucose nu is, maar 8.2 is te hoog voor een zwangere (als het nu ,met 20 weken nog zo zou zijn).
quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:22 schreef Ticootje het volgende:
Geboortekaartjes zijn vandaag geregeld.
Hier staat nu ook alles klaar. De laatste dingen heb ik maandag gehaald. Ik moest lachen om de po. Dat lijkt net een pan, kan je de nageboorte gelijk op het vuur zetten voor de soep.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:00 schreef Ticootje het volgende:
Nee, niets... Alleen dus die keelpijn. Ik ga het kind er gewoon uit hoesten.
Door je navel zeker!quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:00 schreef Ticootje het volgende:
Nee, niets... Alleen dus die keelpijn. Ik ga het kind er gewoon uit hoesten.
Al komt ze uit mn neus.... Al ze er maar uit komt. Liever nu dan morgen..quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
De andere kant op gaat makkelijker hoor Ticootje
quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:04 schreef --Eveliene-- het volgende:
k_i_m!
Heb je nou uiteindelijk die luiertas nog gekocht?
Toevallig in Zweden? Toevallig bij dat winkeltje?quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
.
.
.
Ja, we waren toevallig toch net in Zweden, en daar hadden ze toevallig toch net een winkeltje waar ze toevallig één exemplaar hadden staan. Toen ik hem éénmaal in mijn handen had kon ik hem niet meer loslaten, dus toen heb ik maar afgerekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |