Hij is slimmer dan we denken...quote:Op zondag 20 januari 2008 01:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Mikey : "Wat was eigenlijk het nut dat we dit programma mochten zien ?"
Je mist in het begin nog de Instructie van Brian, waar hij Amanda voorzag van talloze uitstekende adviezen voor haar optreden. Als een ware ervaringsdeskundige vertelde hij haar wat ze wel en niet moest doen. Maar ja, Brian heeft ook zo verschrikkelijk veel geleerd in de villa en deelt die kennis heel nobel met haar.quote:Op zondag 20 januari 2008 01:24 schreef Mokum020 het volgende:
Ok.....avond streams:
Domino
TV- Makelaar
Domino
Zijn knappe verschijning maakt een hoop goedquote:Op zondag 20 januari 2008 01:28 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kampioen valsspelen met domino ja...
zijn mijn streams zeker niet helder.quote:Op zondag 20 januari 2008 01:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zijn knappe verschijning maakt een hoop goed
Juist wel!..quote:
Het is gewoon een beetje sneu een meisje van 19 die zo kort wordt gehouden. Laat haar lekker d'r ding doen. In mijn ogen was het gewoon walgelijk... ook hoe hij deed voorkomen dat hij Amanda had gered door d'r onder de douche te stoppen.quote:Op zondag 20 januari 2008 01:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je mist in het begin nog de Instructie van Brian, waar hij Amanda voorzag van talloze uitstekende adviezen voor haar optreden. Als een ware ervaringsdeskundige vertelde hij haar wat ze wel en niet moest doen. Maar ja, Brian heeft ook zo verschrikkelijk veel geleerd in de villa en deelt die kennis heel nobel met haar.
Bij dezequote:Op zondag 20 januari 2008 01:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zijn knappe verschijning maakt een hoop goed
ik wil niet 'mierenneuken' (om brians vandaag nieuw geleerde woordje maar eens te gebruiken), maar ze is ondertussen 20!quote:Op zondag 20 januari 2008 01:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is gewoon een beetje sneu een meisje van 19 die zo kort wordt gehouden. Laat haar lekker d'r ding doen. In mijn ogen was het gewoon walgelijk... ook hoe hij deed voorkomen dat hij Amanda had gered door d'r onder de douche te stoppen.
Tuurlijk... maar luisteren doet ze toch niet...quote:Op zondag 20 januari 2008 01:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
akveor, kun jij je zus even terugfluiten ....... Ze begint weer te zeuren !
Een dagje Amsterdam en je ziet honderden zwervers...dus zo uniek is hij nietquote:Op zondag 20 januari 2008 01:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Juist wel!..Maar ik zie zoveel caps van hem hier..hij lijkt wel hoofdrolspeler
klopt dat klonk echt leuk... jammer dat ze daar niets meedoenquote:Op zondag 20 januari 2008 01:36 schreef Ziet het volgende:
wat is er eigenlijk gebeurd met het nummer van huub en LL (huub achter de piano en LL rappen)?
dat vond ik dus echt een top-moment
maar er is verder helemaal niks mee gedaan.
nee nu moet ie brian gaan helpen![]()
en zou hij niet tot zaterdag blijven?
(het is inmiddels zondag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |