Kom je me ophalen bloempje? Ik ben al helemaal opgemaakt en zit met smart op je te wachten.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:50 schreef Lobasca het volgende:
Tipsch Als de wiedeweerga naar de Tempel!!!!
Ik vind het leuk voor Huub maar een toegevoegde waarde heeft dit verder ook niet... lijkt me sterk dat er iets van een stemming komt als er 2 wannabees niet zijn. Volgen is mij is er slechts 1 keer een stemming geweest waarbij niet alle wannabees in de villa waren.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, heel veel langer geleden. In de COS van die avond heb ik nog een paar caps ervan geplaatst. (Ik weet de datum niet meer)
Ehm... en hij had Joris gelijk moeten herkennen van die ene keer dat hij er geweest is met kerst??quote:Op zondag 20 januari 2008 01:00 schreef Marieke_B het volgende:
Mike snapt nu pas dat het Joris is...de broer van Huub
quote:Op zondag 20 januari 2008 00:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heerlijk hoe je vastklampt aan de gedachte dat dat nog gaat gebeuren. That's why I like you.
Ik lees morgen wel bij, trusten en slaap lekker voor iedereen.
Daar zullen ze wel niet weer voor betaald hebben gekregenquote:Op zondag 20 januari 2008 01:03 schreef akveor het volgende:
Ben toch blij dat ze de reclame eruit hebben geknipt....
Behalve die ene : "Dit programma werd mede mogelijk gemaakt door De van Bxxxxxxx Groep"quote:Op zondag 20 januari 2008 01:03 schreef akveor het volgende:
Ben toch blij dat ze de reclame eruit hebben geknipt....
nouuuuuuuuu, het scheelt niet veulquote:Op zondag 20 januari 2008 01:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... en hij had Joris gelijk moeten herkennen van die ene keer dat hij er geweest is met kerst??
Toen zat Mike er zelf net en ik kan me voorstellen dat hij toen meer dan genoeg nieuwe indrukken opgedaan heeft met al het volk wat er toen in en uit liep.
Daarbij: het is Joris maar... het broertje van Huub....... we hebben het niet over Brad Pitt ofzo.
Is dat een plaatselijke junk?quote:Op zondag 20 januari 2008 01:03 schreef Desii het volgende:
[..]
ook goed...... kben niet zo moeilijk
[ afbeelding ]
gepikt van akveor![]()
OT.quote:
Hoe oud is jouw zusje inmiddels?quote:Op zondag 20 januari 2008 01:11 schreef akveor het volgende:
[..]
OT.
Zo verschrikkelijk irritant... Selene lijkt sprekend op mijn zusje.. (okay van een paar jaartjes terug... maar toch).
Ben je nou nog niet onderwegquote:Op zondag 20 januari 2008 01:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet zo lelijk. Desi is zijn trouwste fan
Wat heb jij een lelijke zus, een naar mens. En ze zeurt al net zoveel als jij kunt zeurenquote:Op zondag 20 januari 2008 01:11 schreef akveor het volgende:
[..]
OT.
Zo verschrikkelijk irritant... Selene lijkt sprekend op mijn zusje.. (okay van een paar jaartjes terug... maar toch).
In welk opzicht ?quote:Op zondag 20 januari 2008 01:11 schreef akveor het volgende:
[..]
OT.
Las net ff de OP's terugquote:Op zondag 20 januari 2008 01:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... en hij had Joris gelijk moeten herkennen van die ene keer dat hij er geweest is met kerst??
Toen zat Mike er zelf net en ik kan me voorstellen dat hij toen meer dan genoeg nieuwe indrukken opgedaan heeft met al het volk wat er toen in en uit liep.
Daarbij: het is Joris maar... het broertje van Huub....... we hebben het niet over Brad Pitt ofzo.
quote:Op zondag 20 januari 2008 01:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat heb jij een lelijke zus, een naar mens. En ze zeurt al net zoveel als jij kunt zeuren
Eigenlijk in alles.... ik vraag me af wat voor sterrenbeeld Selene is....quote:
Dat kun je het beste aan Aman vragen want die heeft dat altijd op haar standaard vragenlijstje staan ...quote:Op zondag 20 januari 2008 01:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Eigenlijk in alles.... ik vraag me af wat voor sterrenbeeld Selene is....
Verveel je je?quote:Op zondag 20 januari 2008 01:24 schreef Mokum020 het volgende:
Ok.....avond streams:
Domino
TV- Makelaar
Domino
Zover was ik nog niet, maar iddquote:Op zondag 20 januari 2008 01:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx dear
Maar de OP's daarna zijn ook
Hij is slimmer dan we denken...quote:Op zondag 20 januari 2008 01:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Mikey : "Wat was eigenlijk het nut dat we dit programma mochten zien ?"
Je mist in het begin nog de Instructie van Brian, waar hij Amanda voorzag van talloze uitstekende adviezen voor haar optreden. Als een ware ervaringsdeskundige vertelde hij haar wat ze wel en niet moest doen. Maar ja, Brian heeft ook zo verschrikkelijk veel geleerd in de villa en deelt die kennis heel nobel met haar.quote:Op zondag 20 januari 2008 01:24 schreef Mokum020 het volgende:
Ok.....avond streams:
Domino
TV- Makelaar
Domino
Zijn knappe verschijning maakt een hoop goedquote:Op zondag 20 januari 2008 01:28 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kampioen valsspelen met domino ja...
zijn mijn streams zeker niet helder.quote:Op zondag 20 januari 2008 01:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zijn knappe verschijning maakt een hoop goed
Juist wel!..quote:
Het is gewoon een beetje sneu een meisje van 19 die zo kort wordt gehouden. Laat haar lekker d'r ding doen. In mijn ogen was het gewoon walgelijk... ook hoe hij deed voorkomen dat hij Amanda had gered door d'r onder de douche te stoppen.quote:Op zondag 20 januari 2008 01:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je mist in het begin nog de Instructie van Brian, waar hij Amanda voorzag van talloze uitstekende adviezen voor haar optreden. Als een ware ervaringsdeskundige vertelde hij haar wat ze wel en niet moest doen. Maar ja, Brian heeft ook zo verschrikkelijk veel geleerd in de villa en deelt die kennis heel nobel met haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |