abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:15:15 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56152803
Zal Lieke vandaag echt vertrekken??
Wordt Claire het nieuwe rommeltje van Huub?
Mag Amanda gaan paaldansen vanavond??

Vervolg op: [COS # 3193] de Godfather van DGK

De gemoederen liepen vannacht redelijk hoog op, Brian en Selène hadden kennelijk een "alle ballen op Amanda script" gekregen en de "houd je focking schmoel, houd je focking kutkop" opmerkingen waren weer niet van de lucht:

Cap: Disana

Amanda is als gevolg redelijk van slag:

Caps: Chufi

Zelfs compleet in tranen (mind the mascara dear):

Cap: Guuskeee

Ook voor Selène volgt een momentje van bezinning:

Cap: Chufi

Inmiddels ligt de logerende danMarieke Margriet bij Luc in bed...

Moet Brian even wat kalmerends doen:

Cap: BSOL

Gaat Huub ff met Selène "babbelen"

Cap: BSOL

Heeft Mike een relaxmomentje met sigaret op de bank

Moet Brian (!!!) uiteindelijk Selène troosten nadat ze samen Amanda onder vuur genomen hadden en Selène zich daar uiteindelijk schuldig over zegt te voelen...

Cap: Disana

Gelukkig worden ze het eens dat ze geen van beiden begrijpen wat Amanda bezielt...

Cap: Prospera

En passant beklaagt Brian zich er nog even over dat hij niet begrepen wordt.. wij streamers snappen niet hoe zwaar het is om met een Amanda opgescheept te zitten...

Omdat Brian en Selène samen Amanda aangevallen hebben is het een probleempje waar Selène moet slapen.. ze kan nu iig niet in het bed van Brian en Amanda... de dansMarieke Margriet ligt bij Luc in bed, het bed delen met Mike durft ze niet aan, en dus rest haar weinig anders dan bij Huub en Claire in bed te duiken...

Caps: BSOL

DansMarieke Margriet vertrok vanmorgen overigens al om 09.45 uur.. dus ze is uiteindelijk toch niet gebleven om Lieke en Amanda vanmorgen nog een les te kunnen geven (het excuus wat Brian gebruikte om haar overnachting goed te keuren)

Huub bekent in alle vroegte aan de huishoudster dat hij Lieke zal gaan missen...

Is er in de COS nog twijfel over wanneer die 24 uur van Lieke zou in zouden moeten gaan, maar de enige geldende regel lijkt te zijn "De Febo past haar regels aan naar believen"

Lieke lijkt echt te gaan vertrekken.. ze is in ieder geval al aan het inpakken:

Caps: Chufi

Maar ze heeft nog wel de tijd en ruimte om even met Mike aan de eettafel te zitten:

Cap: Leandra

Mike en Jaap genieten van de rust van de vroege zaterdagmiddag:"

En ondertussen, beneden in de slaapkamer.... Lijken Claire en Huub elkaar te hebben gevonden...

[ Bericht 45% gewijzigd door Leandra op 19-01-2008 14:48:20 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_56152840
oke lekker snel
pi_56152860
Leandra: Dus wel jouw frustratie met andere bewoners als motivatie?

Het verschil;
1.Mike is een junk, een verslaafde, hij heeft de samenleving jaren uitgezogen.
2.Mike is drankverslaafd (okay, paralel met huub ligt voor de hand).
3.Mike heeft niks met het spel te maken, hij is daar alleen als knuffelzwerver om Brian goed te laten lijken.
4.Hij zeikt de boel onder, iets wat heel veelzeggend is over zijn gedrag buiten de kooi.
5.Mike is dom, en als hij dat laat bijken vinden sommige mensen hem schattig.
6.Hij is een egoist. Hij had zijn hondje af kunnen staan en het dier een veel beter leven kunnen geven (verzorging e.d.) maar deed dat niet uit puur eigenbelang. Hij sleept het dier mee naar kraakpanden vol louche figuren, en ook naar een vieze tent als de gouden kooi.
pi_56152873
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 13:49 schreef DeWalrus het volgende:
Die ruzie Selene en Brian vs Amanda. Selene zeurt weer eens over iets kleins, pricipieels. Daarna behandelt Brian Amanda inderdaad als klein kind. Hun relatie is volgens mij ook een soort vader dochter relatie. Dat Amanda nu rechtstreeks in opstand komt tegen het belerende gedrag is in mijn optiek erg leuk om te zien. Ze verweerd zichzelf goed. Al staat er iemand van twee meter tegenover haar, ze houdt voet bij stuk. Volgens mij pikt ze het niet meer. Ben benieuwd wat er metd e relatie zal gebeuren. Schikt Brian zich in een gelijkwaardige rol of niet?
amanda schijt in haar broek voor brian, en terecht.
btw,
fijn te zien dat je ook als een normaal mens kan praten
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:19:52 #5
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56152889
Lekker snel Leandra , kunnen we weer in een snel tempo verder ! Terwijl Lieke een van haar laatste broodkjes in de Villa smeert ?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_56152919
over BB Bart nog ff.

Zijn nick hier is dieenebart...

Even gekopieerd van BSOL:
Even voor de geschiedenisboeken :
- Claire is de zus van Bram Recourt Zie http://www.enjoymedia.nl/index.php?pagina=claire_nieuws
- Bram was deelnemer in BB 4
- Bran is directeur van Enjoy media & entertainment
- Bram is werkgever van Bart (uit BB 1)
pi_56152932
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:18 schreef DeWalrus het volgende:
Leandra: Dus wel jouw frustratie met andere bewoners als motivatie?

Het verschil;
1.Mike is een junk, een verslaafde, hij heeft de samenleving jaren uitgezogen.
2.Mike is drankverslaafd (okay, paralel met huub ligt voor de hand).
3.Mike heeft niks met het spel te maken, hij is daar alleen als knuffelzwerver om Brian goed te laten lijken.
4.Hij zeikt de boel onder, iets wat heel veelzeggend is over zijn gedrag buiten de kooi.
5.Mike is dom, en als hij dat laat bijken vinden sommige mensen hem schattig.
6.Hij is een egoist. Hij had zijn hondje af kunnen staan en het dier een veel beter leven kunnen geven (verzorging e.d.) maar deed dat niet uit puur eigenbelang. Hij sleept het dier mee naar kraakpanden vol louche figuren, en ook naar een vieze tent als de gouden kooi.
Mooi, jou moet ik net hebben. Aangezien ik bij de vorige cos even niet aanwezig was, wil ik toch nog even melden dat je een andere toon aan moet slaan en dat je daarvoor een officiële waarschuwing van me krijgt.
Ik hoef denk ik niet de post te herhalen waar je die bij hebt verkregen, dat weet je waarschijnlijk zelf ook wel.
Go hard or go home
pi_56153086
http://www.volkskrant.nl/(...)n_zo_n_logo_in_beeld

De echte reden waarom Brian en Natasia de kooi in moesten .vette cash.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:31:08 #9
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56153109

Zou Jaap een koude neus hebben
Musica Español
Come On
pi_56153178
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:31 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
hij ruikt zijn sok die naa st hem ligt
pi_56153180
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:31 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
nee hij ruikt ff hoeveel weken hij deze blouse dit overhemd nog aan kan zonder 'm te wassn
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_56153185
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:22 schreef noekje het volgende:

[..]

Mooi, jou moet ik net hebben. Aangezien ik bij de vorige cos even niet aanwezig was, wil ik toch nog even melden dat je een andere toon aan moet slaan en dat je daarvoor een officiële waarschuwing van me krijgt.
Ik hoef denk ik niet de post te herhalen waar je die bij hebt verkregen, dat weet je waarschijnlijk zelf ook wel.

Ik hoop dat Amanda vandaag nog een keer voor zichzelf durft op te komen maar ja
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:34:19 #13
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56153204
Musica Español
Come On
pi_56153218
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 13:57 schreef Katewalker het volgende:
aaaaahhhh..kijk Huub en Claire liggen...
Niet gehoord dat Huub gisteren zei dat hij alles zal doen om Claire in te palmen?
Huub heeft maar één doel...winnen....en daar doet hij alles voor...zelfs sex hebben met een lijk zou hij er voor over hebben zoals hij al meerder keren heeft gezegd
Maar degenen die zich laten gebruiken en erin trappen komen op een dag allemaal tot de ontdekking waar hij mee bezig is...ook Jaap straks.

Jaap is de slechtste niet...die heeft nog enig gevoel in zijn donder en doet niet alles voor tv ook al praat hij of dat wel zo is.
Met die hoertjes hield hij zich ook in terwijl Huub het geen bal uitmaakte...scoren voor tv en daarmee hopen te winnen en anderen keihard op hun ziel trappen door relaties keihard te faken...dat is Huub
En als ze dan weggaan..een traantje laten en dan net doen of de vriendschap ZO groot was....dat alles voor het beste camerashot
En degenen die zich zo door hem zo min hebben laten behandelen doen achteraf alsof ze nog de beste vrienden met hem zijn...puur eigenbelang...want stel dat Huub wint...een miljonairsvriendje hebben is mooi meegenomen...er valt dan veel voor ze te halen is hun idee....net als Hedda...eerst niets meer met hem te doen willen hebben toen hij die villa instapte en hoe meer het spel naar het einde loopt de banden aantrekken...want stel haar ex wordt miljonair...dan ziet ze het woordje ex toch liever verandert in "mijn vriend"...

Nee...geef mij maar Lieke...die zegt hem keihard in zijn gezicht na die villa niets meer met hem te doen willen hebben...geen gesprek meer met hem te willen voeren...kortom hem nooit meer te willen zien...ook al heeft hij straks z'n portomonnee vol miljoenen.
Bloedgeld is het in haar ogen en dat is het ook....
Geld verkregen door het laagste van het laagste te doen...echte vriendschap misbruiken voor geld

Lieke is top en de enige echte goede speelster geweest daar in die villa..
Lieke krijgt van mij een tien met een griffel

[ Bericht 0% gewijzigd door riri op 19-01-2008 14:55:52 ]
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_56153240
Dan stop je straks zeker met kijken als Lieke weg is,. riri?
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_56153280
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:34 schreef riri het volgende:

[..]

Niet gehoord dat Huub gisteren zei dat hij alles zal doen om Claire in te palmen?
Huub heeft maar één doel...winnen....en daar doet hij alles voor...zelfs sex hebben met een lijk zou

*knip*
Dat is toch ook de bedoeling van het programma? Dat er iemand wint?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_56153401
Daar zijn we weer
pi_56153410
ja...we gaan allemaal zo mee in het spel, geweldig toch
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:44:30 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56153412
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:38 schreef Charmian het volgende:

Ben jij nu helemaal belatafeld? Het doel van het programma is de volledige loutering. Brian is al een eind op weg, maar Huub? Die wil alleen maar het spel winnen, met de bijbehorende knikkers. Bah, bah. Met iemand met zo'n competieve instelling valt toch geen spel te spelen?

En Scandalous: .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_56153452
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 03:23 schreef avonne het volgende:
Brian is geen steek veranderd in het afgelopen jaar.
Nog steeds gaat het hem er alleen maar om, hoe hij met dingen weg komt.
Goed of fout zijn alleen maar woorden die hij als argumentatie gebruikt. Voelen doet hij het niet.
In alles gaat het hem er om dat hij voordeel behaald.
Eensch.....
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  † In Memoriam † zaterdag 19 januari 2008 @ 14:48:22 #21
135305 beequeen
Lost.
pi_56153507
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:38 schreef Charmian het volgende:

Tuurlijk niet, ze zitten daar voor hun zweetvoeten, lekker chillen......oeps, nu heb ik het over Brian en Amanda, stom,stom,stom.

Geweldige OP Leandra, as usual.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:51:36 #22
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56153601
Prachtige OP Leandra !!
Ondertussen Claire in de Kapsalone
Musica Español
Come On
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:51:57 #23
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56153608
tnx Leandra... voor de mooie OP.
Goedemiddag... wat zijn de heren aan het kijken.... Kost het TV tijd?
Vlak voordat stream 3&4 naar de kapsalon gingen zagen we het bed van Brian en Amanda. Op stream 4 een close-up. Nou, die lagen gewoon half in mekaar met de hoofden tegen mekaar alsof ze aan het kroelen waren of zo in slaap zijn gevallen.
  † In Memoriam † zaterdag 19 januari 2008 @ 14:53:41 #25
135305 beequeen
Lost.
pi_56153653
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:51 schreef akveor het volgende:
tnx Leandra... voor demooie OP.
Goedemiddag... wat zijn de heren aan het kijken.... Kost het TV tijd?
Een programma over Kasparov, volgens mij is het een freebee, speciaal voor Jaap.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')