abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 januari 2008 @ 13:12:03 #151
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_56197741
quote:
Op maandag 21 januari 2008 11:28 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Een film over alle gebeurtenissen vanaf dag 1 van zijn aankondiging tot nu zou voldoende zijn om de hypocrisie en angst van onze volkvertegenwoordiging aan te tonen en zou door mij als zeer grappig worden ervaren.
Daar in istie al geslaagd
Zie de reacties van politici en de linkse pers
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_56198892
quote:
Op maandag 21 januari 2008 13:12 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Daar in istie al geslaagd
Zie de reacties van politici en de linkse pers
Precies, als je daar een soort van videocollage van maakt, tezamen met beelden van de rellen naar aanleiding van de deense spotprenten dan heb je een film die een goed beeld van de (ongegrond of niet) "angst" van onze bestuurders weergeeft ten aanzien van de Islam. Vooral vanuit de linkse hoek, diezelfde hoek die nog geen 100 jaar geleden streedt voor het recht van vrijheid van meningsuiting (belediging) ten aanzien van het christelijke geloof.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  maandag 21 januari 2008 @ 17:58:10 #153
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_56203827
quote:
RIJSWIJK - Op de dag dat de Koranfilm van Geert Wilders uitkomt, zetten alle Marokkaanse moskeeën van Nederland de deuren wagenwijd open voor iedereen, vooral voor autochtonen. Dat heeft woordvoerder Brahim Bourzik maandag namens het Landelijk Beraad Marokkanen (LBM) gezegd.

,,Of op de dag zelf, of anders de dag erna.’’ Ook willen de Marokkaanse organisaties samen met andere moslim- en niet moslimorganisaties een manifestatie organiseren, vlak na het uitkomen van de film.

Dat zijn een paar van de uitkomsten van een bijeenkomst van 225 vertegenwoordigers van de Marokkaanse gemeenschap uit heel Nederland, die zondag bijeen zijn gekomen. Het LBM geeft donderdag 24 januari een persconferentie om een toelichting op de plannen te geven.

De Marokkaanse gemeenschap wil vooral oproepen tot kalmte. ,,Wij laten ons niet gekmaken door de heer Wilders,’’ zegt Bourzik. ,,We wachten af wat voor film het wordt, maar hem kennende zetten we het draaiboek in gang.’’ Volgens de woordvoerder wil de Marokkaanse gemeenschap aan de politiek laten zien dat zij niet stilstaan in de hoop dat het overwaait. ,,We vinden dat de politiek ook kleur moet bekennen.’’

De Marokkanen zijn er vooral op uit de boel bij elkaar te houden, zegt de woordvoerder. ,,We willen niet dat er vlaggen in brand worden gestoken, dan zou Wilders aan de champagne gaan. Wij hebben hem liever aan de Marokkaanse thee.’’
Goh, verstandige/ wijze moslims die proberen kalm te blijven. Dat maak je niet vaak mee.

maandag 21 januari 2008 @ 18:00:25 #154
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_56203877
Mooi initiatief. .

Al weet je natuurlijk dat de standaard Islamofoben er weer een andere draai aan gaan geven.

Dat ze autochtonen willen hersenspoelen of voor de gek houden of zoiets, je kunt het zo gek niet bedenken. .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  maandag 21 januari 2008 @ 18:07:30 #155
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56204018
ongepast

[ Bericht 96% gewijzigd door Drugshond op 22-01-2008 06:57:25 ]
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_56204024
Ik verwacht dat er niets gebeurt. Ergens op 'n straathoek 'n vlaggetje verbrand door 16-jarige schoffies, meer niet. Zou ik overigens wel geweldig vinden, als het met een sisser afloopt, hopen dat Wilders enorm af gaat
pi_56204042
quote:
Op maandag 21 januari 2008 17:58 schreef Ippon het volgende:

Dat maak je niet vaak mee.

In Nederland doen Moslims niet anders dan iedereen proberen kalm te houden, zeker Moskeeen, Imams en Islamitische organisaties. In die zin is er door de polarisatie heen een duidelijke bewustwording onder Nederlandse Moslims ontstaan.
X
  maandag 21 januari 2008 @ 18:08:36 #158
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_56204047
quote:
Op maandag 21 januari 2008 18:07 schreef Taurus het volgende:
Zou ik overigens wel geweldig vinden, als het met een sisser afloopt, hopen dat Wilders enorm af gaat
iedereen weet toch dat het met een sisser af zal lopen?
pi_56204086
quote:
Op maandag 21 januari 2008 18:08 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Niet als je kijkt naar de aandacht die die domme film krijgt.
pi_56204125
quote:
Op maandag 21 januari 2008 14:00 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Precies, als je daar een soort van videocollage van maakt, tezamen met beelden van de rellen naar aanleiding van de deense spotprenten dan heb je een film die een goed beeld van de (ongegrond of niet) "angst" van onze bestuurders weergeeft ten aanzien van de Islam. Vooral vanuit de linkse hoek, diezelfde hoek die nog geen 100 jaar geleden streedt voor het recht van vrijheid van meningsuiting (belediging) ten aanzien van het christelijke geloof.
Waar hebben jullie het nou over? Ik zie helemaal geen angst! Hooguit bezorgdheid, en terecht, wat is het probleem? Waarom moet dat aangekaart worden?
  maandag 21 januari 2008 @ 18:12:00 #161
3542 Gia
User under construction
pi_56204127
quote:
Op maandag 21 januari 2008 18:08 schreef Alulu het volgende:

[..]

In Nederland doen Moslims niet anders dan iedereen proberen kalm te houden, zeker Moskeeen, Imams en Islamitische organisaties. In die zin is er door de polarisatie heen een duidelijke bewustwording onder Nederlandse Moslims ontstaan.
Precies. Uitstekend initiatief. En nu maar hopen dat de moslimjeugd ook zo verstandig is.
  maandag 21 januari 2008 @ 18:12:38 #162
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_56204138
Puur media gedoe. Er is echt geen mens, zelfs geen Lonsdaler of extreme moslim, die geen dingen hoort die hij niet eerder heeft gehoord. Dus zou erg vreemd zijn als er opeens grote ophef komt.
Als die er al zou komen is het door de media zelf, en als puntje bij paaltje komt heeft iedereen zoiets van 'is dit het nou? '
pi_56204149
Ja zij kunnen het, hun deuren open zetten, je gaat niet je eigen spullen jatten he
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_56204152
'zetten alle Marokkaanse moskeeën van Nederland de deuren wagenwijd open'

Heerlijk, lekker ff frisse lucht naar binnen, anders wordt het zo muf.
  maandag 21 januari 2008 @ 18:14:10 #165
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_56204180
quote:
Op maandag 21 januari 2008 18:13 schreef MouzurX het volgende:
Ja zij kunnen het, hun deuren open zetten, je gaat niet je eigen spullen jatten he
PUB is verderop.
  maandag 21 januari 2008 @ 18:15:03 #166
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_56204204
quote:
Op maandag 21 januari 2008 18:08 schreef Alulu het volgende:

[..]

Als ik dat zooitje in Israel, Irak of Iran zie dan is het mij droef te moede.
pi_56204215
quote:
Op maandag 21 januari 2008 18:12 schreef Posdnous het volgende:
Puur media gedoe. Er is echt geen mens, zelfs geen Lonsdaler of extreme moslim, die geen dingen hoort die hij niet eerder heeft gehoord. Dus zou erg vreemd zijn als er opeens grote ophef komt.
Als die er al zou komen is het door de media zelf, en als puntje bij paaltje komt heeft iedereen zoiets van 'is dit het nou? '
Iedereen weet toch dat dat door de media komt? Doet niet af aan de hoeveelheid aandacht die die film krijgt Als er al spanningen waren tussen allochtonen-autochtonen kan dit best voor 'n escalatie zorgen. Er zijn immers een hoop domme mensen op deze wereld, en moeten we de waarschuwingen uit het buitenland niet serieus nemen? Met het oog op ambassades? Maar wat je zegt en wat ik net ook al zei: ik verwacht het niet. Het is altijd met een sisser afgelopen.
  maandag 21 januari 2008 @ 18:16:10 #168
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_56204238
quote:
Op maandag 21 januari 2008 18:15 schreef Ippon het volgende:

[..]

Ja, die zitten bijna in dezelfde situatie als in Nederland. .
pi_56204297
quote:
Op maandag 21 januari 2008 18:14 schreef Posdnous het volgende:

[..]

PUB is verderop.
En de humeurige chago club de eerste links
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  maandag 21 januari 2008 @ 18:20:19 #170
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_56204328
quote:
Op maandag 21 januari 2008 18:16 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ja, die zitten bijna in dezelfde situatie als in Nederland. .
Het is wel dezelfde cultuur; die van onderdrukking en vergelding.
pi_56204455
Je mag toch altijd wel zo'n moskee binnen?

Zolang je het schoeisel maar uit doet, al zijn het spijkerlaarzen, en je jezelf binnen gewoon netjes gedraagt.

Overigens zou ik als het kloteweer is zoals vandaag je deuren lekker dicht houden.
pi_56205163
quote:
Op maandag 21 januari 2008 18:00 schreef Posdnous het volgende:
Mooi initiatief. .

Al weet je natuurlijk dat de standaard Islamofoben er weer een andere draai aan gaan geven.

Dat ze autochtonen willen hersenspoelen of voor de gek houden of zoiets, je kunt het zo gek niet bedenken. .
"Proppogaanda!!!111!"

maandag 21 januari 2008 @ 19:05:08 #173
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_56205376
quote:
Op maandag 21 januari 2008 18:08 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ja, alleen de media heeft dat nog niet door. Die doen nog steeds hun uiterste om het niet met een sisser af te laten lopen.
pi_56205439
Zo komen we nooit aan onze CO2 reducie
pi_56207913
quote:
Op maandag 21 januari 2008 18:15 schreef Ippon het volgende:

[..]

Dat 'zooitje' staat los van Nederlandse Moslims, dat verschil moet jij toch ook kunnen zien.
Vooralsnog gedragen Nederlandse Moslims, de overgrote meerderheid, zich goed ondanks alle provocaties van figuren als Wilders die niet op lijken te houden. Ook rond deze controverse worden alle Moslims in Nederland opgeroepen zich niet laten provoceren en juist het 'koppie erbij te houden'.

Zoals ik al zei, wat dat betreft is er door de polarisatie en na de moord op Theo een bewustwording opgekomen onder Nederlandse Moslims, uitzonderingen daargelaten natuurlijk.

http://www.nioweb.nl/2008(...)d-van-meningsuiting/
X
pi_56208168
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:48 schreef Alulu het volgende:

[..]

Dat 'zooitje' staat los van Nederlandse Moslims, dat verschil moet jij toch ook kunnen zien.
Vooralsnog gedragen Nederlandse Moslims, de overgrote meerderheid, zich goed ondanks alle provocaties van figuren als Wilders die niet op lijken te houden. Ook rond deze controverse worden alle Moslims in Nederland opgeroepen zich niet laten provoceren en juist het 'koppie erbij te houden'.

Zoals ik al zei, wat dat betreft is er door de polarisatie en na de moord op Theo een bewustwording opgekomen onder Nederlandse Moslims, uitzonderingen daargelaten natuurlijk.

http://www.nioweb.nl/2008(...)d-van-meningsuiting/
Dat is helemáál niet wat mensen willen horen hoor, dat besef je je toch wel mag ik hopen he?
pi_56209750
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:58 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dat is helemáál niet wat mensen willen horen hoor, dat besef je je toch wel mag ik hopen he?
Taqiyya, wolf in schaapskleren enzo
X
pi_56210162
quote:
Op maandag 21 januari 2008 18:07 schreef Taurus het volgende:
Ik verwacht dat er niets gebeurt. Ergens op 'n straathoek 'n vlaggetje verbrand door 16-jarige schoffies, meer niet. Zou ik overigens wel geweldig vinden, als het met een sisser afloopt, hopen dat Wilders enorm af gaat
pi_56210411
quote:
Op maandag 21 januari 2008 18:12 schreef Gia het volgende:

[..]

Precies. Uitstekend initiatief. En nu maar hopen dat de moslimjeugd ook zo verstandig is.
zou leuk zijn echter schat ik die kans niet zo hoog in...
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  maandag 21 januari 2008 @ 22:32:40 #180
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_56210481
Prachtig, erg goed initiatief
Dit laat goodwill zien aan "de Nederlander" en tegelijkertijd spelen ze Wilders niet in de kaart.
quote:
,,Wij laten ons niet gekmaken door de heer Wilders,’’ zegt Bourzik.
Eh... ik geloof best dat hij zich niet gek laat maken, maar ik ben benieuwd of die achterbuurt-ettertjes hun temperament in bedwang kunnen houden...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_56210639
quote:
Op maandag 21 januari 2008 22:32 schreef HenryHill het volgende:
Prachtig, erg goed initiatief
Dit laat goodwill zien aan "de Nederlander" en tegelijkertijd spelen ze Wilders niet in de kaart.
[..]

Eh... ik geloof best dat hij zich niet gek laat maken, maar ik ben benieuwd of die achterbuurt-ettertjes hun temperament in bedwang kunnen houden...
Bij die achterbuurt-ettertjes is de islam gelukkig helemaal niet het probleem, maar slechts dat het achterbuurt-ettertjes zijn. Die film helpt dus sowieso geen zak, ik vind het een verdacht domme actie van Wilders.
  maandag 21 januari 2008 @ 22:57:20 #182
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_56211272
Voor wanneer staat die debiele schijt film eigenlijk gepland?

Dat kutfilmpje is nog niet eens uitgezonden en nu al heb ik er een schurfthekel aan omdat het fokking constant in het nieuws is.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  maandag 21 januari 2008 @ 23:00:03 #183
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_56211371
quote:
Op maandag 21 januari 2008 22:38 schreef Taurus het volgende:

[..]

Bij die achterbuurt-ettertjes is de islam gelukkig helemaal niet het probleem, maar slechts dat het achterbuurt-ettertjes zijn.
Ik krijg trouwens de indruk dat veel mensen, wanneer ze klagen over "de Islam" (of aanverwante term), dat ze eigenlijk die achterbuurt-paupers bedoelen, en niet zozeer de gemiddelde Islamitische collega op kantoor.

Zijn er meer mensen die dit herkennen?
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_56211607
quote:
Op maandag 21 januari 2008 23:00 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Ik krijg trouwens de indruk dat veel mensen, wanneer ze klagen over "de Islam" (of aanverwante term), dat ze eigenlijk die achterbuurt-paupers bedoelen, en niet zozeer de gemiddelde Islamitische collega op kantoor.

Zijn er meer mensen die dit herkennen?
Dat denk ik ook. Ik krijg óók de indruk dat mensen bij 'vol is vol' aan die achterbuurt-paupers denken Maar inderdaad, die indruk heb ik zeker, anders kreeg Wilders echt niet zo veel stemmen. Wij hebben namelijk als doorsnee burger totaal geen last van de Islam.
  maandag 21 januari 2008 @ 23:17:08 #185
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_56211851
Een beetje het idee van Luxaflex. Dat is een merk binnen de zogenaamde 'horizontale zonnewering' (oid). En dan gaat er es zo'n zonnewering (al dan niet eentje van het merk Luxaflex) kapot, en dan ligt het aan de 'tyfusluxaflex' en moeten 'ze allemaal maar es degelijk worden gemaakt, verdomme'... Zie de gelijkenissen....
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
  maandag 21 januari 2008 @ 23:18:46 #186
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_56211888
quote:
Op maandag 21 januari 2008 22:57 schreef Cairon het volgende:
Voor wanneer staat die debiele schijt film eigenlijk gepland?

Dat kutfilmpje is nog niet eens uitgezonden en nu al heb ik er een schurfthekel aan omdat het fokking constant in het nieuws is.
LOL @ MEKI is een tegen film aan het maken

http://nl.youtube.com/watch?v=CX9zc41zV5E
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_56212296
denk dat ie nu al een aanvraag aan het doen is bij de pvda voor soepsiedie kan ie nog een beetje geld bij verdienen...

aan de kwaliteit te zien mag hij nog wel even wat doorleren mijn kinderen maken mooiere fimpjes en die zijn 6+ jaar
  maandag 21 januari 2008 @ 23:57:27 #188
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_56212978
quote:
Goh, verstandige/ wijze moslims die proberen kalm te blijven. Dat maak je niet vaak mee.

Maar of jij ook open staat om die deuren eens door te lopen om te kijken (en te vragen) hoe zaken in elkaar zitten? Ga je zelf ook eens kijken?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_56213554
quote:
Op maandag 21 januari 2008 18:13 schreef MouzurX het volgende:
Probeer dat maar eens uit te leggen aan Meki.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 22 januari 2008 @ 00:55:21 #190
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_56214045
Gaat de column van Afshin Ellian hier morgen over? We zullen zien.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 00:56:53 #191
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_56214067
'Iran waarschuwt Nederland om film Wilders'

AMSTERDAM - Iran heeft laten weten dat er consequenties zullen volgen mocht de film van Geert Wilders daadwerkelijk uitgezonden worden. Alaeddin Boroujerdi, voorzitter van de raad voor buitenlandse aangelegenheden, laat dit weten aan de Amerikaanse nieuwszender Fox news.

De politicus belooft dat er wijdverspreid protest plaats zal vinden en er consequenties zijn voor de huidige band tussen Iran en Nederland mocht de film van Wilders getoond worden.

Belediging

Belediging van de Koran zal zwaar worden opgenomen en gerichte haat opleveren tegen een land die toestaat dat deze boodschap verspreid kan worden, aldus Boroujerdi.

De film van Wilders is na Nederland nu dus ook in het buitenland onderwerp van discussie. Een datum waarop de politicus zijn werk zal tonen is vooralsnog onbekend.

Balkenende

Premier Jan Peter Balkenende heeft al laten weten de tentoonspreiding van de film niet te kunnen verbieden.

Bron: nu.nl
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_56214332
kunnen we gelijk zien hoe het nu zit met dat kernprogramma van ze.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 01:19:18 #193
181657 LordNemephis
computer says no
pi_56214389
Heeft Nederland dan een band met Iran? Nooit geweten...

Maar Iran moet niet zo zeuren voor die film uberhaupt uit is dacht ik zo
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_56214452
Eigenlijk te gek dat zo'n klein land als nederland het onderwerp van discussie is over heel de wereld door 1 persoon
pi_56214489
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 01:23 schreef Poogie het volgende:
Eigenlijk te gek dat zo'n klein land als nederland het onderwerp van discussie is over heel de wereld door 1 persoon
Moslims hebben hele grote tenen, dat zie je nu wel weer. Vooral die politieke leiders van ze. De slimste reactie van de moslims zou zijn om Wilders compleet dood te negeren. Geen blik of reactie waardig die kerel . Dan pas laat je merken wat je over zijn provocaties denkt. Hoe meer die mensen schreeuwen dat ze dit soort dingen zullen vergelden (:')) des te meer Wilders zijn punt weet te maken. Zelfs al zonder dat hij een film heeft uitgebracht.

Moet ik eerlijk zeggen dat die moskees die opengaan voor autochtonen om te praten over de film van Wilders wel een mooi initiatief tonen. Geen vergelding, geen verzoening, gewoon 2 partijen die het rustig uitpraten.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_56214652
Oh great, just great, NL is officieel een bananenrepubliek. Bedankt herr Wilders
  dinsdag 22 januari 2008 @ 01:42:58 #197
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_56214717
Waar zijn die moslims eigenlijk bang voor ?
Wilder gaat toch wel naar de hel , toch ?
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 22 januari 2008 @ 01:44:58 #198
50490 wjschreuder
-------------------
pi_56214734
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 01:37 schreef DrAlban het volgende:
Oh great, just great, NL is officieel een bananenrepubliek. Bedankt herr Wilders
dat is Iran toch echt in deze ... ?
pi_56214738
Vrijheid van meningsuiting. Het wil maar niet bij ze doordringen
X
X
X
pi_56214833
Iran is dat niet het land waar ze een tentoonstelling hielden over spotprenten over de holocaust. Die gaan inderdaad altijd erg respectvol om met andere culturen.
Iran is het nieuwe nazi duitsland en het enige land wat ik echt heel griezelig vind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')