Net bestempelde je een simpele waarschuwing als oorlogsverklaring. Maar het zou inderdaad kunnen dat het je dan alsnog niets uitmaakt, maar dat je dat als zodanig analyseert. Dat kan.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:12 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Mij maakt het allemaal niet uit.
Ik ben wel benieuwd hoe die politici dit proberen op te lossen en wat voor belachelijke dingen ze gaan roepen om deze film recht te praten en hoe de AEL dat vervolgens weet te verzieken en nog meer olie op het vuur gooit.
Aha, zeg maar zoiets als Israel. Het volk straffen voor iets waar ze niets aan kunnen doen. En mag ik je er ook aan herinneren dat Iran ook Amerika geholpen had na orkaan Katrina in New Orleans, of dacht je dat het eenrichtingsverkeer was?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:13 schreef Kadesh het volgende:
Als er weer eens een flinke aardbeving in Iran is (net zo eentje als met Kerst 2003) laat ze dan aub de tering krijgen in plaats van weer een hoop hulp uit het westen en Nederland te sturen.
Een Iraanse politicus moet het politiekcorrect brengen. Die kan niet zo maar even als een losgeslagen ayatollah een fatwa uitspreken over het binnenhof, dat moet met beleid gaanquote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:17 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Net bestempelde je een simpele waarschuwing als oorlogsverklaring. Maar het zou inderdaad kunnen dat het je dan alsnog niets uitmaakt, maar dat je dat als zodanig analyseert. Dat kan..
Ik sta altijd open voor suggesties, hoe zou deze persoon, mogelijk een beetje als vertegenwoordiger van Iran, politiek correct Nederland kunnen waarschuwen voor de mogelijke gevolgen van het publiceren van een film?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:20 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Een Iraanse politicus moet het politiekcorrect brengen. Die kan niet zo maar even als een losgeslagen ayatollah een fatwa uitspreken over het binnenhof, dat moet met beleid gaan
Een Iraanse politicus moet helemaal niets. Laten we eerst zorgen dat we onze eigen politici eens in controle hebben.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:20 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Een Iraanse politicus moet het politiekcorrect brengen. Die kan niet zo maar even als een losgeslagen ayatollah een fatwa uitspreken over het binnenhof, dat moet met beleid gaan
Er valt niks meer onder controle te houden, want we leven in democratie.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:25 schreef xman het volgende:
[..]
Een Iraanse politicus moet helemaal niets. Laten we eerst zorgen dat we onze eigen politici eens in controle hebben.
Meki.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Probeer dat maar eens uit te leggen aan Meki.
Als het aan vele moslims zou liggen niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:37 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Er valt niks meer onder controle te houden, want we leven in democratie.
Oh! the drama!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:33 schreef xman het volgende:
Wat een heisa om een film van 10 minuten. En het onderwerp blijft in het nieuws terugkomen. De media blijft er aandacht aan besteden. Met reden natuurlijk, want sinds de val van de communisme is er een nieuwe vijand.
Jij beweert dat de media deze mening er op nahoud?quote:Hou het volk maar bang. Ja die Moslims zijn eng. Die willen de wereld overnemen.
Zolang jij niet voldoende kan overtuigen dat een invasie in principe verkeerd is, is het niet gerechtvaardigd om als zodanig hierover te spreken.quote:Terwijl de VS inclusief Nederland landen invasies plegen in Afghanistan en Irak.
Ja joh, vergeet vooral de koude oorlog, daarbij vormde de taliban zich pas op veel later op eigen kracht. Hoe dit ons zou 'uitkomen' snap ik niet helemaal.quote:Wat zijn we daar uberhaubt aan het doen? Wij hebben de Taliban aan de macht geholpen toen het ons uitkwam.
Je draait het om. De taliban waren geallieerd en huisvestte al'qaida en bin laden en is daarmee medeplichtig aan haar terroristische aanslagen. Wij reageren daarop. De terrorisatie van de Taliban op de eigen bevolking heb ik dan nog niet genoemd.quote:En Wilders maar blijven roepen dat de Islam een gevaar is voor ons, terwijl we daar Moslims aan het platbombarderen zijn. Nee geen wonder dat bepaalde groepen pissig zijn op Nederland. Wij bombarderen ze, misschien dat ze iets terug willen doen.
Wij zijn geallieerd met de VS, wij kunnen de zaken van de VS net zo belangrijk vinden dat het ook onze zaak wordt.quote:Nederland moet neutraal worden en uit alle zaken van de VS blijven, want we zorgen gewoon zelf voor al die dreigingen.
Van die hoop ontspoorde jongeren heb je inderdaad gelijk.quote:We betalen met onze mannen, miljarden belastinggeld uitgeven in het buitenland zonder geldige reden, terwijl we genoeg problemen hebben met jongeren die ontsporen hier in Nederland.
Het is Wilders zijn politiek recht om met die zaken bezig te zijn die zijn kiezers hem hebben toevertrouwd.quote:Waarom heb ik Wilders hier niets over horen zeggen? We hebben geld voor oorlogen, maar geen geld om leraren beter te betalen. We geven miljarden uit aan het bombarderen van moslims in Afghanistan, terwijl we niets doen met de moslim (marokkaanse) jongeren hier.
Je beweert hier veel, je gaat verder dan een mening. Tot aan Hirshi Ali neem ik je niet meer serieus. Je noemt correlaties die er niet zijn of er niet toe doen.quote:Wilders is niet voor een oplossing. Hij is er alleen om de provoceren en echte problemen te verhullen door angst te zaaien. Kijk maar naar Hirsi Ali. Haar werd ook zoveel mediaaandacht geschonken. Heeft verdeeldheid gezaait en Nederland achtergelaten met al haar leugens. Vervolgens wordt ze opgenomen door een Amerikaanse Neo-conservatieve Denktank. Dezelfde stroming in de Amerikaanse politiek waar G.W.Bush en Dick Cheney vandaan komen en verantwoordelijk zijn voor het nu bijna failliet zijn van de VS en tienduizenden onschuldige dode in Irak en Afghanistan.
bla bla conspiracy theory, bla bla. doe eens wat nuttigs?quote:En wat we vooral moeten bljven doen is nieuwsitems overnemen van fox nieuws. Alsof we niet allang weten dat elk nieuws item dat door hun wordt uitgezonden eigenlijk een propaganda stuk is met doel je voor te liegen. De Neoconservatieven willen graag Iran aanvallen en hebben daar de steun van de bevolking voor nodig. Wij moeten Iran haten. Daarom al deze berichten.
Uitspreken tegen een geloof is heel wat anders dan een Land bedreigen met sancties.quote:Iran heeft geen nucleaire wapens en zowat als een 'groot muftie' zegt dat hij niet eens is met Wilders of zelfs 'dreigende taal' uitspreekt. Wilders spreekt toch ook 'dreigende taal' uit tegen de islam? Moet Iran zich nu bedreigt voelen door Nederland?
Nee het zijn gewoon twee blaffende honden en dat is hier in Nederland Hoofdpagina nieuws.
In welk opzichtquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:10 schreef BertV het volgende:
Er is maar een probleem... to much credit voor deze Nederlandse Howard Hughes wannabe
Lijkt me duidelijk. Aandacht, dat is waar het om gaat. Ook wij doen hier nu aan mee.quote:
Ik lig er niet wakker vanquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:21 schreef BertV het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk. Aandacht, dat is waar het om gaat. Ook wij doen hier nu aan mee.
Zeg het maar, maak vooral geen moordkuil van je hart.quote:
Meer een tragedie.quote:Oh! the drama!
Oh doe nou niet alsof je nooit van het fenomeen propaganda hebt gehoord. Commerciele televisiestations hebben eigenaren. Dat zitten gewoon bedrijven achter met weer hun eigen belangen.quote:Jij beweert dat de media deze mening er op nahoud?
De invasie van de Duitsers bijvoorbeeld hier in Nederland is in principe niet verkeerd?quote:Zolang jij niet voldoende kan overtuigen dat een invasie in principe verkeerd is, is het niet gerechtvaardigd om als zodanig hierover te spreken.
Als je nu naar de VS kijkt: Die heeft Saudie Arabie 30 miljard aan wapens toegezegd. Iran is een lieverdje in vergelijking met Saudie Arabie. Als dat niet voor problemen gaat zorgen in de toekomst weet ik het ook niet.quote:Ja joh, vergeet vooral de koude oorlog, daarbij vormde de taliban zich pas op veel later op eigen kracht. Hoe dit ons zou 'uitkomen' snap ik niet helemaal.
Er waren al voor de aanslag vergevorderde plannen om Afghanistan binnen te gaan. Dat is een feit. En de meeste mannen die betrokken waren bij de aanslag kwamen uit Saudie Arabie.quote:Je draait het om. De taliban waren geallieerd en huisvestte al'qaida en bin laden en is daarmee medeplichtig aan haar terroristische aanslagen. Wij reageren daarop. De terrorisatie van de Taliban op de eigen bevolking heb ik dan nog niet genoemd.
Als mijn broer gokverslaafd is en hij heeft schulden en veroorzaakt elke keer dezelfde problemen, dan is het op een gegeven moment niet mijn zaak meer. Zoek het zelf maar uit, heb m'n best gedaan.quote:Wij zijn geallieerd met de VS, wij kunnen de zaken van de VS net zo belangrijk vinden dat het ook onze zaak wordt.
16 van de 19 kapers kwamen uit SA. Waarom vallen we dat land niet binnen, want dat land is de eigenlijke kweekbodem van terroristjes. Osama komt daar ook vandaan, dat zou genoeg moeten zeggen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:00 schreef NDAsilenced het volgende:
Je draait het om. De taliban waren geallieerd en huisvestte al'qaida en bin laden en is daarmee medeplichtig aan haar terroristische aanslagen. Wij reageren daarop. De terrorisatie van de Taliban op de eigen bevolking heb ik dan nog niet genoemd.
Het schijnt graphisch een verbetering te zijn ten opzichte van het eerste seizoen Southpark. Of het net zo leuk is waag ik te betwijfelen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:56 schreef Het_hupt het volgende:
Weet al iemand hoe die film er uit gaat zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |