haha gaafquote:Op maandag 21 januari 2008 12:34 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Luister nog vaak je mix, echt heel erg goed gedaan
Bol.com zegt 1 februariquote:Op maandag 21 januari 2008 17:15 schreef devv05 het volgende:
Iemand de Qlimax DVD al ergens gespot? Ticketonline zegt nog steeds 31 december 2008
Er werd hier geroepen dat ie vanaf vandaag al verkrijgbaar zou zijn via TicketOnline en een week later via de reguliere verkoopkanalen, maar ik denk van niet, jammer.quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:46 schreef Ladyxima het volgende:
En ook nog iets met als titel ' shit, ze hebben ons door...' whahaha
Die laatste is geweldigquote:Op maandag 21 januari 2008 22:46 schreef Ladyxima het volgende:
ohja, iemand de q-dance site gezien? Rookverbod! Ik zie het al voor me, een volle bak gelredome waar je niet in mag roken... fucking hilarisch.
Het gaat echt langzaam de verkeerde kant op hier in NL. Ongelofelijk... Je ziet het echt al voor je dat de security door de hele zaal gaat lopen of er iemand staat te rokenquote:Op maandag 21 januari 2008 22:46 schreef Ladyxima het volgende:
ohja, iemand de q-dance site gezien? Rookverbod! Ik zie het al voor me, een volle bak gelredome waar je niet in mag roken... fucking hilarisch.
Over de q-dance site gesproken. Je wordt ook hierheen verwezenquote:Op maandag 21 januari 2008 22:46 schreef Ladyxima het volgende:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Over de q-dance site gesproken. Je wordt ook hierheen verwezen![]()
http://www.volkskrantblog.nl/bericht/159037
Wat een jankerd, vroeger ging hij naar feesten zoals ik het begrijp, sinds een jaar is hij tot inkeer gekomen en nu loopt hij overal tegenaan te schoppen. Qlimax draait gewoon om het duistere en dan moet je met religie kunnen klooien. Schiet toch niet op zo. Moeten we op de volgende editie als een stel martelaars met een groot kruis om ons nek gaan lopen en alsmaar bidden omdat we het niet aankunnen. Over death metal hoor je deze gast niet en die lui zijn alsmaar bezig om het duistere te aanbidden.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
is wat zeg, leuk baantje voor die securities danquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:01 schreef LeonH het volgende:
[..]
Het gaat echt langzaam de verkeerde kant op hier in NL. Ongelofelijk... Je ziet het echt al voor je dat de security door de hele zaal gaat lopen of er iemand staat te roken
tis eigenlijk wachten op de eerste dj die wat van die christen muziek remixtquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:18 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Ik word zo moe van al dat Christelijke gejank over housemuziek. Als je 't niks vind blijf er dan weg, en hou je er niet mee bezig. En over bekeren gesproken: wat doet die fucking bus met die jankstichting dan???
Headhunterz - Sacrifice. Is toch een christelijke uitspraak, weliswaar is de sample uit een film gehaald maar toch.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:45 schreef Ra-z het volgende:
[..]
tis eigenlijk wachten op de eerste dj die wat van die christen muziek remixt
Precies, ik luister er wel naar, maar op zo'n feest dringen die teksten echt niet tot me door ofzo. Gaat om de hele ambiance er om heenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik heb nog nooit naar de tekst geluisterd van de intro's ......gaat tenslotte om de totale sfeer....
Idd, ik luister ook nooit echt naar de teksten (ook de MC's vallen me nooit echt op). Als ik dan na afloop de setjes hoor, hoor ik altijd hele nieuwe dingen voor mij terwijl ik er toch echt was...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:09 schreef signom het volgende:
[..]
Precies, ik luister er wel naar, maar op zo'n feest dringen die teksten echt niet tot me door ofzo. Gaat om de hele ambiance er om heen
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:03 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Topictitel past trouwens wel goed bij deze discussie
Als ik Global Hardstyle mag geloven is ie op hun site te bestellen, dr staat iig beschikbaarquote:Op maandag 21 januari 2008 17:15 schreef devv05 het volgende:
Iemand de Qlimax DVD al ergens gespot? Ticketonline zegt nog steeds 31 december 2008
gehacktquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |