Meer een niet-zo-verkapte kijk-mij-eens-in-de-tijd-van-de-baas-fokken-post BE, foeiquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:50 schreef Brighteyes het volgende:Hele erge 'verkapte ik-heb-een-toffe-baan-post'.
![]()
Nee, dat is dan weer niet zo. Juist niet. Tijdens die reizen werk ik harder dan gewoon in op kantoor. Maar pauzes zijn er altijd he.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meer een niet-zo-verkapte kijk-mij-eens-in-de-tijd-van-de-baas-fokken-post BE, foei
Rusland... (nu tevens in Hi-Res op google earth!)quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oekraine is dat toch? Of Rusland?
Cairoquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hou het even op de steden, meestal was het dan vanuit mijn hotel of het congrescentrum.
Werk:
Jerusalem
Boston
Glasgow
Berlijn
Buenos Aires
Oslo
Seoul
Durban
Johannesburg
Quebec
Milan
Florence
Lissabon
Singapore
Brisbane
Kuala Lumpur
Rome
Geneve
London
Vakantie:
Gran Canaria
(De rest van mijn vakanties heb ik altijd gekampeerd zonder i-net mogelijkheden.)
Hele erge 'verkapte ik-heb-een-toffe-baan-post'.
![]()
Vind je dat niet een beetje raar dan?quote:Op zondag 20 januari 2008 03:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Thailand, midden in de junglegeen electriciteit, geen warm water of enige luxe in de wijde omgeving, lekker in de hangmat relaxen bij zonsopgang via satelliet
Wauw, het is dat er echt tentjes op te zien waren. Anders geloofde ik je nietquote:Op zondag 20 januari 2008 02:22 schreef Oetker het volgende:
Noorwegen; met zo'n uitzicht voor de tent lekker internetten![]()
[ afbeelding ]
* Brighteyes moet ook wel toegeven dat het ook niet altijd even leuk is.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:47 schreef het_fokschaap het volgende:
[*knip*]
hele-erge-verkapte-ik-moet-teveel-naar-het-buitendland-voor-m'n werk post
Heel simpel antwoord.... nietquote:Op zondag 20 januari 2008 11:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
* Brighteyes moet ook wel toegeven dat het ook niet altijd even leuk is.![]()
![]()
En ik weet ook nog niet hoe leuk ik het ga vinden nu ik een kind heb.![]()
Toen Saskia van de week hartverscheurend op Skype "Ik mis je zoooohoooooo papaaaaaa" uitsnotterde heb je het niet echt naar je zin op je exotische locatiequote:Op zondag 20 januari 2008 11:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee he... daar vrees ik ook al voor...
Dat is toch internetten?quote:Op zondag 20 januari 2008 12:19 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik doe niet aan internetten op m'n vakantieplek, hooguit af en toe een mailtje naar iemand.
In zekere zin wel, maar ik heb geen tijd om websites te bezoeken.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat is toch internetten?
ontopic: ik heb al tientallen steden op Java en Bali gehad waar vandaan ik fokte. Ook Singapore en Kuala Lumpur zijn al eens geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |