abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56221622
Wij zijn ook begonnen met onze zoektocht naar namen. Niet makkelijk! En manlief en ik vinden totaal andere dingen mooi .
Gisteren op het vliegtuig was een van de airhostessen een "Lenka" vond ik heel mooi. En ik heb het ook wel voor Anne - Lotte (of Annelotte) of Margot.
Julian vind ik op z'n Engels heel erg mooi, maar in NL/BE komt dat niet altijd helemaal tot zijn recht vind ik. Zeker omdat ze in België alle namen die met een J beginnen niet als J maar meer als "zzzjl" uitspreken .
Ik zou het wel leuk vinden om al vrij snel een naam te vinden die we dan een paar maanden kunnen "gewoon" worden. Vroeger bijvoorbeeld vonden we Andreas allebei heel mooi, maar dat willen we nu toch liever niet meer.
pi_56221916
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 12:18 schreef milagro het volgende:

Pol is tof
Polleke
Lief he! Fons met zijn kleine broer Polleke.
pi_56221993
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 12:59 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Lief he! Fons met zijn kleine broer Polleke.
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 12:48 schreef OooLizaooO het volgende:
Wij zijn ook begonnen met onze zoektocht naar namen. Niet makkelijk! En manlief en ik vinden totaal andere dingen mooi .
Gisteren op het vliegtuig was een van de airhostessen een "Lenka" vond ik heel mooi. En ik heb het ook wel voor Anne - Lotte (of Annelotte) of Margot.
Lenka.... klinkt als een dubieus oosteuropees automerk
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_56225515
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:44 schreef Webkim het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dusssss.
Haha dat was ook het eerste waar ik aan dacht
The only gay in the village!
Screw them.
We're going home.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 16:27:29 #180
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_56227733
Liza, als Lenka niets is, ik ken een Letja. En da's een hele leuke.
Polle(ke) vind ik echt een hele leuke naam. En Marie, maar ik geloof dat ik dat al 100 keer heb gemeld hier.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_56228105
Hier ook nog even een vraagje Kaith en Maire (Meh-re) klinkt wel mooi vind ik voor een meis. Voor een jongen denken we nog even.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  dinsdag 22 januari 2008 @ 17:25:50 #182
45621 Suzanna
Mama van...
pi_56229038
Ik vind het zelf leuk bij elkaar passen Mibos. En ook zeker een mooie naam!

Mijn broers en zussen hebben volgens mij (bijna) allemaal Bijbelse namen. Kunnen ook erg mooi zijn maar worden al best vaak gebruikt vind ik. Wij hebben wel als tweede namen Bijbelse namen maar dat is echt bij toeval omdat we dat zulke mooie namen vonden.

Ik zag dat iemand iets zei over de naam "Emma" ... ik kwam er pas na haar geboorte achter dat het een populaire naam is! Zelfde bij onze oudste, Noa, en volgens mij is ook Julia een populaire naam tegenwoordig! Ik vind het echt apart, ik volg dat helemaal niet, er waren allemaal andere namen in mijn omgeving en kwam deze namen helemaal niet tegen. Grappig is dat.
Hun tweede namen zijn: Noa Deborah, Emma Salome en Julia Rebecca.
pi_56232615
Mibos, Maire vind ik mooi ja!

Suzanna, jouw kinderen hebben echt hele mooie namen vind ik en het stoort me eigenlijk ook niet dat het top10 namen zijn. Het zijn gewoon hele mooie namen.
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_56232847
wat vinden jullie mooier????
Renske en Rebecca of Renske en Famke.

mibos ik vind het een hele mooie naam.
mama van 3 kids!
pi_56233051
Famke
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_56233586
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 20:14 schreef S_oepstengel het volgende:
Famke
dat was dus mijn favoriet
mama van 3 kids!
  dinsdag 22 januari 2008 @ 20:41:53 #187
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_56233777
Ik vind Famke veel leuker dan Rebecca, maar ik vind Famke niet zo leuk bij Renske passen omdat het allebei op 'ke' eindigt. Rebecca vind ik er ook niet zo leuk bij passen, omdat het allebei met 're' begint. Dan past Famke nog beter bij Rebecca.
pi_56234815
Famke vind ik leuker dan Rebecca Maar vind t wel iets teveel dezelfde klank.
Ik "ken" een Renske en Marieke als zussen. Is ook wel t zelfde als einde, maar vind t eigenlijk wel leuk bij elkaar klinken Komt misschien omdat Marieke een langere naam is ofzo... :S
pi_56234883
ik heb gewoon een moeilijke man die niets leuk vind

we hebben nu eenmaal Renske dus nu nog een 2de meisjes naam is moeilijk.
mama van 3 kids!
pi_56234988
kan ik me voorstellen idd, helemaal als je een moeilijke man hebt
pi_56235220
Dan ben ik blij als ik dit zo lees dat ik zélf de namen kon uitkiezen
Stel je voor dat je nog een vent erbij hebt die ook (net als ik dus) moeilijk is!
Bijna alle namen die ik in dit topic voorbij zie komen vind ik niks
Maar volgens mij is dat ook het allermoeilijste wat er is, een geschikte naam vinden voor je kleine uk.
Ik heb dan 2 ventjes maar bij de 1e ging het nog wel... Bij de 2e had ik 2 leuke meidennamen maar al snel wist ik dat ik die kon schrappen
pi_56235830
popples, ik zou ook niet weer voor een -ke naam gaan, maar net als voor mijn -e-opmerking aan cattie geldt natuurlijk dat 't op zich best kan. doordat ik een aardig mondje frysk spreek vind ik famke wel een beetje gekkig aanvoelen als naam, omdat 't dan net zoiets is als je kind 'meisje' noemen. (ik ken trouwens iemand die haar dochter echt 'meisje' genoemd heeft, ook nog een optie dus. ). rebecca vind ik een beetje 'zwaar' als naam, en de klank wat hard.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 22 januari 2008 @ 22:14:08 #193
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_56236326
Renske en Karlijn
Renske en Thirza
Renske en Krista
Renske en Aukje
Renske en Birgit
Renske en Dagmar
Renske en Fenne
Renske en Jolien
Renske en Jytte
Renske en Marlou
Renske en Mara
Renske en Milou
Renske en Veerle
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_56236623
ja, eigenlijk kan gewoon alles wel bij renske.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 22 januari 2008 @ 22:24:07 #195
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_56236716
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:21 schreef bixister het volgende:
ja, eigenlijk kan gewoon alles wel bij renske.
Ik vind zowel Famke als Rebecca geen leuke namen Ik dacht ik gooi er eens iets in...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_56236724
Misschien heb ik de naam ergens onbewust al gelezen (of iets wat er op lijkt) maar ik vind TARA ook een hele mooie meidennaam
  dinsdag 22 januari 2008 @ 22:27:30 #197
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_56236836
Marit is ook wel passend bij Renske, vind ik.
pi_56237053
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:24 schreef Sjeen het volgende:

Ik vind zowel Famke als Rebecca geen leuke namen Ik dacht ik gooi er eens iets in...
ik vind 't echt een heel leuk rijtje! maar ik moest ineens lachen om 't feit dat zoveel en zo uiteenlopende namen prima samengaan met renske.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 22:54:14 #199
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_56237770
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:24 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Misschien heb ik de naam ergens onbewust al gelezen (of iets wat er op lijkt) maar ik vind TARA ook een hele mooie meidennaam
Lara vind ik ook zo mooi. Droom je zo bij weg
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_56237979
Ik vind de naam Thirza erg lief, en leuk Maar hij kan echt niet met de achternaam :-/
Saartje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')