Ik ken een Eike, is dat wat?quote:Op maandag 21 januari 2008 22:30 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Niet bewust in de planten, hoor. Een Spar komt er hier niet in wat mij betreft, dus het blijft bij een bloemetje. Berk is grappig, maar tikje te absurd. Misschien Den?
![]()
Jongensnamen vind ik moeilijk. Bram is mijn all-time fav, maar mijn schoonvader heet zo. Niet dat het een belemmering moet zijn maar toch.
Sue??quote:Op maandag 21 januari 2008 13:58 schreef cattie het volgende:
Marit, mijn lijstje vind ik ook wel bij Ilse passen!
Kozakken, dat is wel waar ja. Maar een meisjesnaam mag wel een beetje zacht zijn van mij.
Iemand anders nog leuke namen voor bij Ive?
Ik kende een gezin met 3 meisjes: Renske, Saskia en Lonnekequote:Op maandag 21 januari 2008 20:21 schreef Popples het volgende:
ik was even aan het surfen naar een meisjes naam.
kom ik op een site met unieke babynamen voor een meisje: Fanta![]()
![]()
bah wat is het moeilijk om een leuke naam te vinden bij Renske.
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:46 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Aster voor een jóngen![]()
Ik vind het echt 100% een meisjesnaam!
Taxus klinkt goed, is een stoere naam, goeie tip![]()
Cactus weet ik niet zo...
Jouw namen vind ik mooi, alleen worden ze door de Hollandse uitspraak zo lelijk. Behalve Lilly dan (ook een bloem trouwens).
Die naam zou voor mij nooit kunnen, iets te rijm-gevoelig.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:21 schreef Elfy het volgende:
[..]
hehe astu
en anders heb je voor een jongen ook nog een afgeleide van een bloem: Amaryldo
een jongen op het werk heet zo
Het is juist omdat ik het Engelse zoveel mooier vind dan het Nederlands.
Een ieder die de naam verdraait met zon hollandse uitspraak krijgt een klap met de mattenklopper
Aaaaaamaryldo shalalalalalalalaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die naam zou voor mij nooit kunnen, iets te rijm-gevoelig.
Hoe is de engelse uitspraak trouwens? Ik kom niet verder dan 'Emmarildo' en dat vind ik nauwelijks anders, laat staan mooier dan Amarildo.
En voor engelstalige kindjes kan het sowieso leuk zijn om het te verbouwen tot Armadillo.![]()
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die naam zou voor mij nooit kunnen, iets te rijm-gevoelig.
Hoe is de engelse uitspraak trouwens? Ik kom niet verder dan 'Emmarildo' en dat vind ik nauwelijks anders, laat staan mooier dan Amarildo.
En voor engelstalige kindjes kan het sowieso leuk zijn om het te verbouwen tot Armadillo.![]()
oops true, je spreekt alleen de ril anders uitquote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:38 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb op z'n hollands ook de klemtoon op -ril- staan. Net als bij Amaryllis bijvoorbeeld.
Volgens mij houd ik wel van zijïg..quote:Op maandag 21 januari 2008 23:45 schreef bixister het volgende:
eike zou ik ook nooit doen nee.
en cattie, als ik een meisjesnaam bij ive zou moeten kiezen zou ik er niet een nemen die ook op -e eindigt. dat vind ik wat te zijïg worden. liever iets dat eindigt op ie of y of a of gewoon een medeklinker. suzy, nora, saar, liza bijvoorbeeld. of liedewij, lidwien. die laatste twee passen misschien wat beter in de zachtaardige categorie (net als ive), maar toch ook duidelijk anders genoeg.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:27 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, stinkie had van de week ook iets grappigs op zijn werk, er is een nieuwe collega en iedereen sprak zijn naam (David) zo raar uit, met een harde 'f' en hele rare klemtoon op de laatste lettergreep.
Bleek dus dat het Dafith is.
wel leuke namenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:20 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Ik kende een gezin met 3 meisjes: Renske, Saskia en Lonneke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |