Vertel nog eens even wat je allemaal gegeten hebtquote:Op zondag 20 januari 2008 23:00 schreef Miss_S het volgende:
Wat een gezeik in het vorige topic, je gaat toch niet jouw leven omgooien voor iemand die je nog geeneens kent
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op maandag 21 januari 2008 09:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Vertel nog eens even wat je allemaal gegeten hebt.
Sorry, dat had ik niet in de gaten. Zal er over op houdenquote:Op maandag 21 januari 2008 09:48 schreef snoopy het volgende:
Ik vind het ontzettend storend dat er door wordt gegaan op een discussie waarvan is aangegeven dat die maar eens moet stoppen.
Ja, denk er eens bij na dat je kind z'n hele leven met zo'n naam moet doen. Rubella of Siouxie zou ik echt enorm triest vinden voor zo'n kind, vooral omdat het zogenaamd moet kloppen met een liedjequote:Op maandag 21 januari 2008 06:47 schreef Wynter het volgende:
[..]
1. Je kent me niet.
2. Omdat ik de naam ken aan de hand van een nummer dat ik mooi vind ben ik niet volwassen? Er zijn mensen die hun kinderen naar krokodillen noemen.
nou, daar zijn er gelukkig best een boel van.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:36 schreef Webkim het volgende:
Liefst lekker no-nonsens, kort maar krachtig, maximaal twee lettergrepen.
En voor welk geslacht, dat zeg ik lekker niet.
Die typisch Hollandse dingen als Sien, Jaap etc. daar heb ik geloof ik wel wat mee.
quote:Op zondag 20 januari 2008 18:39 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Jij bedoelt het kindje van Hanna, Hanna is die nicht van Jans (met die bril)
Kindje van Jan en Jans heet Gertje, naar de opa
[ afbeelding ]
ik dacht meer aan Tank (tenk)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |