Nee toch? Daar kwam toch op het laatst nog een nakomertje ook?quote:Op zondag 20 januari 2008 17:35 schreef sjak het volgende:
Oja, ook Sien en Pien zijn hier in het begin serieuze opties geweest. Sien zit inderdaad in Sesamstraat.
De jongste van Jan, Jans etc heet Catootje (ook al zo leuk maar een nichtje heet hier Carlijn en dan hebben we een soort Jip en Janneke vind ik).
De "ien" blijft er wel in, maar dan in de tweede naamAls het een meisje wordt dan he....
Dat was toch Gertjequote:Op zondag 20 januari 2008 18:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee toch? Daar kwam toch op het laatst nog een nakomertje ook?
Want daar ging die Opa dan weer op oppassen.
Of ben ik nou echt gek?
Jij bedoelt het kindje van Hanna, Hanna is die nicht van Jans (met die bril)quote:Op zondag 20 januari 2008 18:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee toch? Daar kwam toch op het laatst nog een nakomertje ook?
Want daar ging die Opa dan weer op oppassen.
Of ben ik nou echt gek?
Ik weet niet hoe oud jij bent, maar als Dylan naar de middelbare school gaat, ben ik 33. Gelukkig ben ik niet krampachtigquote:Op zondag 20 januari 2008 15:59 schreef dutchie het volgende:
(jonger dan ik en met een dochter die bijna naar de middelbare school gaat)
Rubelle kan ik ook nog wel mee inkomen ja... had ik nog niet eens aan gedacht.. maar dan klopt t weer niet met t liedjequote:Op zondag 20 januari 2008 11:14 schreef Igraine het volgende:
[..]
Omdat je dan niet kan zien dat ze naar Siouxie Sioux ("Soezie Soe") is genoemd....
Ik vind Siouxie op zich best leuk hoor, maar dan als een tweede naam.
Rubello, mede vanwege de ziekte associatie, vind ik niet zo. Ruby, of zelfs Rubelle vind ik dan veel leuker.
Misschien een idee om eerst eens volwassen te worden?quote:Op zondag 20 januari 2008 20:57 schreef Wynter het volgende:
[..]
Rubelle kan ik ook nog wel mee inkomen ja... had ik nog niet eens aan gedacht.. maar dan klopt t weer niet met t liedjekeuzes, keuzes... maar idd, Rubelle is ook wel mooi.
1. Je kent me niet.quote:Op zondag 20 januari 2008 23:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Misschien een idee om eerst eens volwassen te worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |