En Thora? Vind je dat niks?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:59 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik vind de naam Thirza erg lief, en leukMaar hij kan echt niet met de achternaam :-/
quote:
Lara is wat liefiger en Tara wat stoerderquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:54 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Lara vind ik ook zo mooi. Droom je zo bij weg
Lenka (ook wel Lenke) is de ontzettend lieve Tsjechisch/Hongaars joodse tante van een mijner exen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:04 schreef milagro het volgende:
[..]
Lenka.... klinkt als een dubieus oosteuropees automerk
Wat grappig dat je dat zegt Rocka, ik had precies hetzelfde gevoel bij die naamquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:54 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Lara vind ik ook zo mooi. Droom je zo bij weg
zo heet de hond van de schoonouders van een vriendin van mijquote:Op woensdag 23 januari 2008 06:42 schreef Belana het volgende:
Ik kwam laatst Kalle tegen in een boek, mooie jongensnaam
Lara............. zucht.......... Dr. Zhivagoquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wat grappig dat je dat zegt Rocka, ik had precies hetzelfde gevoel bij die naam![]()
We hadden allang een andere naam met proefdruk en al tot ik ergens zag staan: 'Mijn dochter Lara..' en ik was op slag verliefd!
Ben er nog steeds erg blij mee
Dat moet je niet in België doen, stomme kalle.quote:Op woensdag 23 januari 2008 06:42 schreef Belana het volgende:
Betekent 'bruid' in het jiddischquote:Op woensdag 23 januari 2008 06:42 schreef Belana het volgende:
Volgens mij de scandinavische variant van Karel. (Wat ik trouwens ook een errug leuke naam vind.)quote:Op woensdag 23 januari 2008 06:42 schreef Belana het volgende:
die ken ikquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:59 schreef Noli. het volgende:
Ik heb ooit een huisarts gehad die Berber heet. Ik vond het altijd een hele mooie naam tot toen.
Als ze de telefoon opnam hoorde je alleen "met Brrrbrrrrr Pieksma"![]()
Heeft deze naam ook een bepaalde achtergrond? Nog noooooit van gehoord.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:52 schreef S_oepstengel het volgende:
Huld
Dan zou ik toch voor 'Juniper' gegaan zijn...quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:22 schreef S_oepstengel het volgende:
Inderdaad een jongetje dat Borre heet ja. Maar 't andere kind heet dus Maas. Achja.![]()
Enne het meisje dat Huld heet, heeft nogal zweverige ouders. De moeder gelooft heilig in hekserij en dat soort dingen en had een boek gelezen waarin een heks Huld heette geloof ik.
In het boek 'Borre en de Nachtzwarte kat' is het een hond.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn kat heet BorreHeet er echt een kind zo?
Ik ken een jongetje wat Beer heet. En of het nou door het jongetje komt... ik vind het een echt toffe naam..
Ik word echt steeds benieuwder naar die bizarre achternaam van jouquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:59 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik vind de naam Thirza erg lief, en leukMaar hij kan echt niet met de achternaam :-/
Ik ookquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik word echt steeds benieuwder naar die bizarre achternaam van jou.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:46 schreef S_oepstengel het volgende:
Wel Beau dan toch Rocka? Of echt Bau?
Ik snap je vriend wel...
Dat bestaat helemaal niet. Althans, dat hoop ikquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:55 schreef RockabeIIa het volgende:
Bau als in Baudewijn (of Boudewijn, mijn voorkeur gaat uit naar AU ipv OU)
Er bestaan anders wel Baudewijns!quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:15 schreef bixister het volgende:
rocka!Boudewijn kan in mijn ogen alleen maar met ou.
Beer ken ik ook wel als jongensnaam. uit 't boek 'de wereld van beer ligthart'
nah, Boarre is het friese woord voor katerquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:18 schreef ayla1 het volgende:
Doede is een friese jongensnaam en Borre is het friese woord voor kater hihihi.
Kijk! Zo gek is het dus niet! En Rocker is ook niet gek! En Rover ook niet!!!quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:39 schreef cinnamongirl het volgende:
De dochter van 100% FM DJ Eline Lacroix heet trouwens Rocka
Hihihi ja in geef fries inderdaad maar tja ik ben geboren en getogen in de zuidwesthoek en daar is het borre.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nah, Boarre is het friese woord voor kater
Wrom denk je dat mijn kat zo heet![]()
ik doe met je mee.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:16 schreef Webkim het volgende:
Ik zeg: nee.
-ia? Of was het een man?quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:18 schreef Lishe het volgende:
De raarste naam die ik de afgelopen tijd tegenkwam is Sidoon.
Ik zeg: apartquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:16 schreef Webkim het volgende:
In het huis-aan-huisje van vandaag een Kyana en een Viony.
Ik ken wel een Qiana... en nee, dat werkt ook niet voor mijquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:16 schreef Webkim het volgende:
In het huis-aan-huisje van vandaag een Kyana en een Viony.
Engelien. Die ken ik ook, ja.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Dat is een afkorting van Engelein, volgens mij.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ken een jongetje wat Beer heet. En of het nou door het jongetje komt... ik vind het een echt toffe naam..
Als je het omdraait heb je een mooi goedkoop C&A modemerkjequote:Op donderdag 24 januari 2008 13:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat te denken van Jan-Just? (zag ik laatst in de krant. Niet mijn ding, maar op de een of andere manier niet heel raar ofzo)
Over 30 jaar: Wij gaan trouwen op 30 juni a.s.! Groetjes Tynisha en Sashaquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:53 schreef Brighteyes het volgende:
Vanmorgen bij de 'Verloskundigepraktijk' werd er een 'Tynisha' geboren.
Dat hadden die ouders niet helemaal voor ogen geloof ik...quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:57 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Als je het omdraait heb je een mooi goedkoop C&A modemerkje
Die snap ik ff niet, Julius eindigt toch ook op een -squote:Op donderdag 24 januari 2008 14:25 schreef renzell het volgende:
Weet je wat ik nou écht een te gekke jongensnaam vind... Hij kan écht niet door de beugel, maar tóch vind ik hem leuk en lief:Prins.
Als de achternaam van mijn vriend niet met een S begonnen zou zijn, had ik mijn uiterste best gedaan om die erdoor te drukken.
![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:57 schreef S_oepstengel het volgende:
Prins![]()
Rocka, ik geloof dat ik jouw Bau opeens kan waarderen
Als koosnaam vind ik hem ook niet echt ok hoor...quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:51 schreef Lishe het volgende:
Rens!! Dat kan echt niet!! Als koosnaam issie inderdaad leuk en lief, maar als echte naam.... Wat ben ik blij dat je vriend die achternaam heeft!
Oh, zo. Ja, daar heb je wel gelijk in. Salvador vind ik niet verkeerd geloof ik.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:15 schreef renzell het volgende:
Overigens is een naam met 3 lettergrepen een groot verschil met een naam met 1, vind ik. Julius Strick kan wel. Maar Kees (of Prins) ... niet, vind ik.
Mijn vriend heet Stanleyquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:32 schreef renzell het volgende:
Zo vind ik Stanley bijvoorbeeld ook heel cool.![]()
Maar ik zie ook wel in dat dat zó vreselijk kansloos is, dat je het niet eens hoeft te proberen bij vriend/vrienden/familie/anyone.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:02 schreef Bass-Miss het volgende:
Dat heb ik met 'Abbalawardus', Renzell.
Ik hoorde die naam van iemand en blijf hem cool vinden.![]()
Alleen zou ik dat mijn kind nooit aan willen doen...
Uit een dorpje er vlakbij Bix, uit Koudum.quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:14 schreef bixister het volgende:
ayla, je komt toch niet toevallig uit bakhuizen?
[..]
Ik kan je volgen, de klank van die naam is echt tof!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:11 schreef Bass-Miss het volgende:
Ja, ik vind dat echt heel erg cool klinken. Je moet hem eens hardop uitspreken.
Maar ja, het is echt te erg.
Mijn Stanley is heel beschaafd, dat hoor je wel aan zijn tweede naam: "Sebastiaan"quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:02 schreef renzell het volgende:
Mij hoor je niet over Stanley Viev. Ik vind Stanley te gek!!!Maar de gemiddelde 'mijn slag mensen' zou Stanley hoogstwaarschijnlijk onuitsprekelijk ordinair vinden.
Een naam voor een van top tot teen betatoëerde uitsmijter oid.
![]()
Huuu.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:58 schreef OooLizaooO het volgende:
Gisteravond in bed kwam ik ineens op: "Ellen"
mijn gereedschap heet ook zoquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mijn vriend heet Stanley
Wat is daar mis mee dan? Ik vind het een prima naam hoor.
Hoewel ik "Stan" leuker vind persoonlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |