Chlamydia...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:51 schreef p_iglet het volgende:
wat is er mis met suzy... waarom moet dat als Siouxsie???
trouwens
fabella... los botje wat voor kan komen in de kuitspier
chlamydia.... soa
mycete... zwam/schimmel...
allemaal redelijk lijkend op namen
Eerder had ik al gezegt dat ik Kimberly heette, en dat kon ik op 2 jarige leeftijd al schrijven, denk dat mijn kind in groep 3 geen last heeft met Siouxsie.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:56 schreef p_iglet het volgende:
ik vind het ook wel handig dat een kind voor eind groep 3 zijn/haar eigen naam kan schrijven![]()
ok dat wordt misschien gekleurd doordat ik als vrijwilliger op een vakantie ooit een meisje van 12 met een spraak/taal achterstand mee had. Dzjamillja ... als dat kind gewoon kim, floor of petra ofzo gegeten had, dan had ze iig haar eigen naam kunnen uitspreken en schrijven.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:41 schreef kozakken het volgende:
Oh en kleine toevoeging. Ik vind 2 kinderen voor ons precies prachtig
Klopt niet helemaalquote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:28 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Maar Freek had ook niet bekend mogen worden maar os ten toch door een troste oom of tante perongeluk vrij gekomen?
't Is me nog wat te druk hierquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:41 schreef kozakken het volgende:
En dat doe je heel knap Leah.
is het laat genoeg voor een foto?ahhh toe???
Dat heb ik ookquote:Op zondag 20 januari 2008 01:01 schreef livelink het volgende:
Dat op gevoel een naam kiezen had ik nooit gekund. Ik had helemaal geen gevoel daarbij. Bij mij is het meer andersom. Mijn gevoelens bij de naam veranderen gewoon. Bij de naam Katja hoort een donker type vond ik altijd. En aangezien ik zelf nogal donker ben dacht ik dat ik daarin wel safe zat. Niets is minder waar. Mijn Katja is blond met blauwe ogen. Dus nu hoort Katja voor mijn gevoel bij een blond meisje met blauwe ogen![]()
En daar ga je de mist in wat mij betreft.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:50 schreef Wynter het volgende:
ik kies een naam voor míj,
Omdat je dan niet kan zien dat ze naar Siouxie Sioux ("Soezie Soe") is genoemd....quote:Op zondag 20 januari 2008 10:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom dan niet gewoon Suzy in plaats van die indianenstammen naam?
Boeuh, alsof uberhaupt iemand over 5 jaar dat groepje zich nog herinnerd. Kind zit er de rest van haar leven mee opgescheept.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:14 schreef Igraine het volgende:
[..]
Omdat je dan niet kan zien dat ze naar Siouxie Sioux ("Soezie Soe") is genoemd....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |