Die snap ik ff niet, Julius eindigt toch ook op een -squote:Op donderdag 24 januari 2008 14:25 schreef renzell het volgende:
Weet je wat ik nou écht een te gekke jongensnaam vind... Hij kan écht niet door de beugel, maar tóch vind ik hem leuk en lief:Prins.
Als de achternaam van mijn vriend niet met een S begonnen zou zijn, had ik mijn uiterste best gedaan om die erdoor te drukken.
![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:57 schreef S_oepstengel het volgende:
Prins![]()
Rocka, ik geloof dat ik jouw Bau opeens kan waarderen
Als koosnaam vind ik hem ook niet echt ok hoor...quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:51 schreef Lishe het volgende:
Rens!! Dat kan echt niet!! Als koosnaam issie inderdaad leuk en lief, maar als echte naam.... Wat ben ik blij dat je vriend die achternaam heeft!
Oh, zo. Ja, daar heb je wel gelijk in. Salvador vind ik niet verkeerd geloof ik.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:15 schreef renzell het volgende:
Overigens is een naam met 3 lettergrepen een groot verschil met een naam met 1, vind ik. Julius Strick kan wel. Maar Kees (of Prins) ... niet, vind ik.
Mijn vriend heet Stanleyquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:32 schreef renzell het volgende:
Zo vind ik Stanley bijvoorbeeld ook heel cool.![]()
Maar ik zie ook wel in dat dat zó vreselijk kansloos is, dat je het niet eens hoeft te proberen bij vriend/vrienden/familie/anyone.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:02 schreef Bass-Miss het volgende:
Dat heb ik met 'Abbalawardus', Renzell.
Ik hoorde die naam van iemand en blijf hem cool vinden.![]()
Alleen zou ik dat mijn kind nooit aan willen doen...
Uit een dorpje er vlakbij Bix, uit Koudum.quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:14 schreef bixister het volgende:
ayla, je komt toch niet toevallig uit bakhuizen?
[..]
Ik kan je volgen, de klank van die naam is echt tof!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:11 schreef Bass-Miss het volgende:
Ja, ik vind dat echt heel erg cool klinken. Je moet hem eens hardop uitspreken.
Maar ja, het is echt te erg.
Mijn Stanley is heel beschaafd, dat hoor je wel aan zijn tweede naam: "Sebastiaan"quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:02 schreef renzell het volgende:
Mij hoor je niet over Stanley Viev. Ik vind Stanley te gek!!!Maar de gemiddelde 'mijn slag mensen' zou Stanley hoogstwaarschijnlijk onuitsprekelijk ordinair vinden.
Een naam voor een van top tot teen betatoëerde uitsmijter oid.
![]()
Huuu.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:58 schreef OooLizaooO het volgende:
Gisteravond in bed kwam ik ineens op: "Ellen"
mijn gereedschap heet ook zoquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mijn vriend heet Stanley
Wat is daar mis mee dan? Ik vind het een prima naam hoor.
Hoewel ik "Stan" leuker vind persoonlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |