Hihihi ja in geef fries inderdaad maar tja ik ben geboren en getogen in de zuidwesthoek en daar is het borre.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nah, Boarre is het friese woord voor kater
Wrom denk je dat mijn kat zo heet![]()
ik doe met je mee.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:16 schreef Webkim het volgende:
Ik zeg: nee.
-ia? Of was het een man?quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:18 schreef Lishe het volgende:
De raarste naam die ik de afgelopen tijd tegenkwam is Sidoon.
Ik zeg: apartquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:16 schreef Webkim het volgende:
In het huis-aan-huisje van vandaag een Kyana en een Viony.
Ik ken wel een Qiana... en nee, dat werkt ook niet voor mijquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:16 schreef Webkim het volgende:
In het huis-aan-huisje van vandaag een Kyana en een Viony.
Engelien. Die ken ik ook, ja.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Dat is een afkorting van Engelein, volgens mij.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ken een jongetje wat Beer heet. En of het nou door het jongetje komt... ik vind het een echt toffe naam..
Als je het omdraait heb je een mooi goedkoop C&A modemerkjequote:Op donderdag 24 januari 2008 13:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat te denken van Jan-Just? (zag ik laatst in de krant. Niet mijn ding, maar op de een of andere manier niet heel raar ofzo)
Over 30 jaar: Wij gaan trouwen op 30 juni a.s.! Groetjes Tynisha en Sashaquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:53 schreef Brighteyes het volgende:
Vanmorgen bij de 'Verloskundigepraktijk' werd er een 'Tynisha' geboren.
Dat hadden die ouders niet helemaal voor ogen geloof ik...quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:57 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Als je het omdraait heb je een mooi goedkoop C&A modemerkje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |