mja, de honderjarige oorlog tussen frankrijk en engeland duurde in werkelijkheid korter, en wat betreft de 80jarige oorlog... er was nog een 12jarig bestand en de problemen sudderden al wat langer... het is maar net welk moment je kiest om het te laten beginnenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:04 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Hoewel die oorlog, net zoals veel oorlogen met dat soort namen, stiekem langer geduurd heeft.
Welnee, ik hoop vurig dat hij vanavond verdwijntquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:08 schreef Jommie het volgende:
ooh,ben ik de enige die dat diesel-jengeltje van Neil irritant vindt?
Ja, maar jij bent ook een geschiedenisstudent, hahahaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:08 schreef jessjuh het volgende:
[..]
mja, de honderjarige oorlog tussen frankrijk en engeland duurde in werkelijkheid korter, en wat betreft de 80jarige oorlog... er was nog een 12jarig bestand en de problemen sudderden al wat langer... het is maar net welk moment je kiest om het te laten beginnen![]()
nee, laat ik maar wijselijk mijn mond houden nu.... het is weekend....
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:10 schreef Jommie het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook een geschiedenisstudent, hahaha
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:10 schreef conleche het volgende:
[ link | afbeelding ]
Klikkerdeklik op Ted voor hoe het echt moet
dat heeft tie toch al eens vaker gedaan, ik vind het we geinig hoor...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:11 schreef Tinkepink het volgende:
Zijn ze Jamai aan het klaarstomen voor presentatieklussen?
Ja, kewl hè?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:09 schreef Cee het volgende:
Ik heb gewoon een sub-conversatie hier ontketend over de 80-jarige oorlog.
Ze blijven het proberen maar het is bij Jetix behoorlijk mislukt vorig jaar....quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:11 schreef Tinkepink het volgende:
Zijn ze Jamai aan het klaarstomen voor presentatieklussen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |