Oehhh lekker warmquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:44 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Sorry, ik sliepEn je moet naar Bangkok, dus als je opschiet haal je de vlucht van 8 uur nog wel, sta je hier morgen om 3 uur op de stoep
Het is alleen alweer zo vreselijk warm. 36 graden vanmiddag, en het warme seizoen moet nog beginnen
Extra werk en zoquote:
Ooooooooooh..... zo erg was ik niet de afgelopen weekquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:03 schreef HMaster-II het volgende:
Als je je verslaapt, doe het dan ook goed....![]()
Werd om 10:40 uur vanmorgen wakker, terwijl ik normaal gesproken om 08:30 het kantoor binnenstrompel opzoek naar koffie.
Klinkt goedquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:22 schreef PdeHoog het volgende:
Extra werk en zoMet een beetje geluk meer buitenland, minder strakke scheiding tussen type werkzaamheden. Het zou zomaar weer leuk kunnen worden
Nee als hier de lente komt hoef ik niet meer wegquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:16 schreef Gaoxing het volgende:
Maar straks hebben jullie lekker lente-terrasjes-groeneblaadjesaandebomen-weer, en zitten wij met een gevoelstemperatuur van boven de 45 graden.
Dan mag je best komen ruilen hoor
quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:49 schreef prupke het volgende:
Zeg Schanulleke !!!
wat heb je gedaan met zoom??
Weer een ikea?quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:51 schreef PdeHoog het volgende:
Ey EchnaDarrIk ben bezig om een foto in een lijst te stoppen. Zit alles dicht, is de foto een tikkie verschoven
quote:
koop dan een bus remountquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Maar dit keer was het mijn eigen schuld
Balansdag vandaag dat je geen ontbijt klaar zet?quote:Op donderdag 24 januari 2008 06:09 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
wat denk je van mij danquote:Op donderdag 24 januari 2008 07:23 schreef PdeHoog het volgende:Ik ben hier druk bezig met wakker worden, maar echt goed lukken wil hetn iet geloof ik
Wordt weer feest op kantoor
quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat denk je van mij dan
jeumig, t is hier weer ver te zoeken
quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Succes he
Ik ga wat doen en dan richting kantoor crossen. Eens kijken of ik de collega's kan verblijden met een foto in lijst aan de muur. Alles beter dan die auto's die er nu hangen
Checkquote:
Coolquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:26 schreef HMaster-II het volgende:ben zo blij
Iron Maiden sluit de 2008 tour af op het TT-Circuit in Assen![]()
En ik heb de kaart al besteld![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:26 schreef HMaster-II het volgende:ben zo blij
Die zijn toch al oud en zo?quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:26 schreef HMaster-II het volgende:ben zo blij
Nette set zeg!!!!!!!!!quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:28 schreef prupke het volgende:zo net even met foto konijnenberg gebeld
bestelling gedaannikon D300 met de 18-135 mm , en de tokina 12-24
* prupke stuitert ff door de sc henen
tegen de 50quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:46 schreef freud het volgende:
[..]
Die zijn toch al oud en zo?
[..]
Nette set zeg!!!!!!!!!
Onwijs gaaf voor je, ik ben gepast jaloers.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:28 schreef prupke het volgende:zo net even met foto konijnenberg gebeld
bestelling gedaannikon D300 met de 18-135 mm , en de tokina 12-24
* prupke stuitert ff door de sc henen
Het is een geweldig lensjequote:Op donderdag 24 januari 2008 14:11 schreef Schanulleke het volgende:
Ik dacht trouwens altijd dat Tokina prut was maar zag deze lens onlangs prima getest.
Da's ZZ Topquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:06 schreef freud het volgende:
Maar voor die leeftijden is er toch Arrow classic rock fest of zo? Mannen met lange grijze baarden met 45 toeren platen onder hun arm en zo?
Wat heb je nu ter vervanging voor die Tokina 12-24?quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:27 schreef PdeHoog het volgende:
Het is een geweldig lensjeMet een lekkere prijs-kwaliteit-verhouding
Ik heb hem ook gehad tot ik besloot om alles de deur uit te doen en te vervangen voor mijn huidige spul.
Nog nietsquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat heb je nu ter vervanging voor die Tokina 12-24?
Wij hebben een vakantie naar Japan in de planning staan en ben daarvoor ook aan het kijken naar een geschikte groothoek. Ik heb de Nikkor 12-24 wel gezien, maar zoveel wil ik niet uitgeven aan een lens. Had net zoals Schanulleke al gezien dat de Tokina als waardig alternatief wordt gezien.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:39 schreef PdeHoog het volgende:
Nog nietsMaar het volgende objectief wordt een 17-40 F4L denk ik. Of misschien een 10-22, maar die 17-40 staat hoger op de lijst. Ook voor feestjes en zo
De reden waarom ik hem aangeschaft heb in 2006 was omdat ik idd meer groothoek wilde en omdat-ie volgens een test als beste uit de bus kwam NA de eigen-merk-lenzen. En daarnaast heeft-ie een heel vriendelijk prijsje EN heb je gewoon een blok beton in je handenquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij hebben een vakantie naar Japan in de planning staan en ben daarvoor ook aan het kijken naar een geschikte groothoek. Ik heb de Nikkor 12-24 wel gezien, maar zoveel wil ik niet uitgeven aan een lens. Had net zoals Schanulleke al gezien dat de Tokina als waardig alternatief wordt gezien.
En als ik dat eerste niet doe?quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:49 schreef PdeHoog het volgende:
Als je gebruik gaat maken van filters (pola, ND-gradueel oid) hou er dan wel rekening mee dat je ultraslim filters neemt of een speciale wide-angle filterhouder EN dat je vermoedelijk tot 16mm vignettering ziet hiervan.
Dan nietquote:
Ik weet niet of jij mij goed begreep en of ik jou goed begreep. Als ik nou niet kies voor ultraslim filters, heb ik dan die vignettering tot 16 mm of ...?quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:19 schreef PdeHoog het volgende:
Dan nietMisschien op de laagste millimeters, maar het is niet onoverkomelijk vond ik.
Een niet-slim-filter levert vignettering op. Zeker als je een UV-filter gaat stapelen met een pola. Een enkele niet-slim-UV-filter zit, volgens mij, tot iets van 14mm. Maar hang me daar aub niet aan op. Ik heb op een gegeven moment iig mijn UV-filter van de lens afgehaald omdat het me stoorde.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij mij goed begreep en of ik jou goed begreep. Als ik nou niet kies voor ultraslim filters, heb ik dan die vignettering tot 16 mm of ...?
Duidelijk, dank!quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:37 schreef PdeHoog het volgende:
Een niet-slim-filter levert vignettering op. Zeker als je een UV-filter gaat stapelen met een pola. Een enkele niet-slim-UV-filter zit, volgens mij, tot iets van 14mm. Maar hang me daar aub niet aan op. Ik heb op een gegeven moment iig mijn UV-filter van de lens afgehaald omdat het me stoorde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |