wat is er dan nu kapot?quote:Op maandag 21 januari 2008 18:44 schreef Chanty het volgende:
En toen was de auto van Rob weer kapot
En hij staat natuurlijk met dat ding op een betaalde parkeerplaats waar ie niet kan blijven en hebben geen anwb. Gaat weer handen vol geld kostenKan die auto niet een paar maanden wachten met uit elkaar vallen?
aandrijfas gebroken zei ie geloof ik. Hij kan in elk geval niet verder rijden ermee.quote:
ow damn dat is niet tof. en nu?quote:Op maandag 21 januari 2008 18:50 schreef Chanty het volgende:
[..]
aandrijfas gebroken zei ie geloof ik. Hij kan in elk geval niet verder rijden ermee.
ja en dan ben je al 190 euro verder alleen voor het ter plekke lid wordenquote:Op maandag 21 januari 2008 18:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
ow damn dat is niet tof. en nu?
hier ontzettend blij met dat anbw abbo. geen optie om er ter plekke een af te sluiten?
damn das echt rukquote:Op maandag 21 januari 2008 19:09 schreef Chanty het volgende:
[..]
ja en dan ben je al 190 euro verder alleen voor het ter plekke lid wordenWilden het afsluiten zodra rob werk heeft, kunnen t geld niet echt missen
![]()
Hoop dat een collega/ vriend hem kan slepen ... ik wacht nu op bericht tot ie iets bedenkt en probeer zelf ook wat te bedenken maarja...
Haha, geweldig, hebben ze nu wel de goede rekening gestuurd?quote:Op maandag 21 januari 2008 22:01 schreef prupke het volgende:
We werden vandaag gebeld door dat btw adviesburo
Hun welgemeende excuses voor het sturen van een niet kloppende rekening
Die moet nog komenquote:Op maandag 21 januari 2008 22:06 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Haha, geweldig, hebben ze nu wel de goede rekening gestuurd?
Klote zeg. Auto's geven het altijd op het verkeerde moment op.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:09 schreef Chanty het volgende:
[..]
ja en dan ben je al 190 euro verder alleen voor het ter plekke lid wordenWilden het afsluiten zodra rob werk heeft, kunnen t geld niet echt missen
![]()
Hoop dat een collega/ vriend hem kan slepen ... ik wacht nu op bericht tot ie iets bedenkt en probeer zelf ook wat te bedenken maarja...
Ja, geweldig, heb het net van onder een afdakje even gadegeslagen. Buren stonden te kijken wat ik nou in de regen buiten ging doenquote:Op maandag 21 januari 2008 22:10 schreef prupke het volgende:
[..]
Die moet nog komen![]()
Maar ws hebben ze zichzelf zo geschaamd dat ze maar ff hebben gebeld
sjit zeg het stromt hier en onweer daarbij
Goed auto-updeetje: het is vrijwel zeker de aandrijfas. Daar kunnen we dan ergens wel blij om zijn, want heel even bestond er het vermoeden dat de versnellingsbak verrot was, en dan wordt het met 700 euro wel twee keer nadenken of je dat nog in een 16-jaar oude auto stopt.quote:
Kijk dat is dan weer beterquote:Op maandag 21 januari 2008 22:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
Goed auto-updeetje: het is vrijwel zeker de aandrijfas. Daar kunnen we dan ergens wel blij om zijn, want heel even bestond er het vermoeden dat de versnellingsbak verrot was, en dan wordt het met 700 euro wel twee keer nadenken of je dat nog in een 16-jaar oude auto stopt.
Maar nu lijkt het erop dat Rob de wagen met een tweedehands aandrijfas kan repareren, dan vallen de kosten wel meecirca 200 euries. En een collega kan hem morgen slepen. Gaan toch maar wegenwachtje afsluiten
Rob is bijna afgestudeerd, dan komt er tenminste geld binnen
Er is wel geld, maar dat kunnen we momenteel gewoon beter voor andere dingen gebruiken dan kapotte auto's, pc's, te dure wegenwacht omdat je ter plekke lid moet worden enzquote:Op maandag 21 januari 2008 22:38 schreef prupke het volgende:
[..]
Kijk dat is dan weer beter
maar kan je niet voorzolang als er geen geld is van iemand ff wat lenen (en wel terugbetalen ) zodat je iig de anwb kan bellen bij dit soort dingen?
lenen is niet fijn natuurlijk , maar hier kan het je wel een hoop ellende schelen
NU klaag je nietquote:Op maandag 21 januari 2008 22:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
Er is wel geld, maar dat kunnen we momenteel gewoon beter voor andere dingen gebruiken dan kapotte auto's, pc's, te dure wegenwacht omdat je ter plekke lid moet worden enzt komt er gewoon extra bovenop en niet op een optimaal moment. Dat is het natuurlijk nooit, maar 100 euro komt nu een stuk harder dan over pakweg drie maanden. Maarja, we hoeven nog altijd niet op water en brood te leven dus zogezien blijft het een luxeprobleem
Maar wel gewoon schijtirritant
oh ik klaag
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:40 schreef ..bennie het volgende:
Moggies, vandaag gaat de zon weer schijnen schijnt de zon weer.
Leren sux, maar ach, is voor een goed doel (of zo)quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:10 schreef Chanty het volgende:
Dat weer
Ik krijg spontaan voorjaarskriebels.Zo gemeen want morgen regent het weer
En sowieso heb ik niets aan dit weer, moet leren
oh woeiii zie net dat dit mijn 6000ste forum post is
Joepie!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:18 schreef Schanulleke het volgende:
De zon is op de terugweg richting evenaar inderdaad.
Waar de hel zit jij?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:47 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Joepie!![]()
Bij thuiskomst vanavond om half 11 was het 29 graden buiten. Alle kouwkleumen zijn van harte welkom hoor. Fotografische onderwerpen te over.....
Ja, tis een kleine wereldquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:18 schreef Schanulleke het volgende:
De zon is op de terugweg richting evenaar inderdaad.
Grappig dat je ook een Spaarndam connectie hebt Yoni. Ik begin steeds meer te vermoeden dat dit dorp heimelijk het centrum van de wereld is.
welke?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:12 schreef prupke het volgende:
zo ik heb maar eens een HD besteld van 500 GB extern ...
kan ik mijn fotos op gooien![]()
mocht mijn pc dan een keer crashen of wat dan ook kan ik zeggen : gelukkig hebben we de fotos nog
de HARDDISK DRIVE WESTERN DIGITAL EXTERN 500GBquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
welke?
ik heb vorige week die van WD gekocht, heerlijk dingetje
Dus lekker vlot foto's bewerken kan ook weer?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:40 schreef -Robbedoes- het volgende:
Joepie ik ben weer online.![]()
Nieuwe PC en voorlopig werkt alles zoals het moet.
Nu alleen nog uitvogelen hoe ik die Vista blader mode te voorschijn tover.
Hey Atlas! Niet de wereld op je schouders, maar in je buik. Damn, die is echt groot geworden zeg! Hoop dat je vannacht beetje hebt kunnen pitten...quote:
Ik zag het... Dikke buik + fish = BOLquote:Op woensdag 23 januari 2008 07:59 schreef Maneki.Neko het volgende:
Tot 3 uur, daarna was het wel klaarheb 2 onbewerkte in het buikentopic gezet
Sorry, ik sliepquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:58 schreef Chanty het volgende:
Waar de hel zit jij?
Koffers zijn al gepakt, dus zeg snel dan ben ik er nog voor morgenochtend
Vertel?quote:Op woensdag 23 januari 2008 08:54 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog strompelt de SC in
WerkEr gaan wat toffe dingen gebeuren de komende tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |