Dat ze een boodschap had voor haar zoontje thuis, zoals Bob Saget altijd voor zijn vrouw had aan het eind van America's Funniest Home Videosquote:
juist..!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Charlene mist gewoon net dat beetje extra zoals Nikki en Nathalie wel hebben... en dit is niet zo goed gezongen trouwens als dat ik had verwacht
Ze moeten een finale met de grote drie doen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:01 schreef BVO het volgende:
Uitspraak viel me tegen en de start was te laag... maar toch, Nathalie/Nikki/Charlene bij de laatste 3 zou briljant zijn!
Zo gaat het liedje. Duhquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:59 schreef Jommie het volgende:
waaarom begon ze zo laaag???
Het zou de enige logische uitslag zijn. Iedere andere uitslag is beschamend.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:01 schreef BVO het volgende:
Nathalie/Nikki/Charlene bij de laatste 3 zou briljant zijn!
En dikverdiend, met afstand de 3 besten overall... met Pauline als goeie 4equote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:01 schreef BVO het volgende:
Uitspraak viel me tegen en de start was te laag... maar toch, Nathalie/Nikki/Charlene bij de laatste 3 zou briljant zijn!
*krijgt flashback naar vorig jaar met serge*quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Of Doe Maar... ''De Bom" als een ode aan al die sms-bommetjes die hem keer op keer in de race houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |