quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:46 schreef ForumGek het volgende:
Dat ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Burton Troop gaat ook nog wel.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:42 schreef Basje_B het volgende:
Heren,
Ik heb ff advies nodig. Wil board kopen voor vriendin maar zoals bekend gaan dames op print af. Ik ben dus opzoek naar een board maar heb geen idee welke lengte in moet hebben. Wil niet te lang want ze kan toch nog neit goed en kan ze makkelijk draaien. Hard gaan we niet dus Rnej zijn T6 hoeft niet.
lengte rond de 170 175 ofzo gewicht 60 kilo en schoenmaat 38 cupmaat 75C.
hehe je kunt altijd nog de Rome Artifact nemen van volgend seizoen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:26 schreef Rnej het volgende:
jullie begrijpen natuurlijk dat ik een Burton board met een naakte chick erop moet hebben....
tis de burton love.. daar pas ik met mn maat kano nie op....
(hoe vet is t om in snowworld les te geven met zo'n plank aan 8jarige kotertjes)
en om nu een Wide te nemen, worden die meiden ook alleen maar dik vanquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:26 schreef Rnej het volgende:
tis de burton love.. daar pas ik met mn maat kano nie op....
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:22 schreef CaLeX het volgende:
[..]
en om nu een Wide te nemen, worden die meiden ook alleen maar dik van
Voor welke lengte zou je gaan? 150? of iets korter?quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:09 schreef Komakie het volgende:
[..]
Burton Troop gaat ook nog wel.
Die vind ik iets beter omdat ze daar net iets langer op kan rijden als ze een beetje doorgroeid. (in haar snowboardkwaliteiten, niet haar cupmaat)
Misschien de Vinyl van Rome ofzo?
bijna altijdquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Draag je altijd goggles of alleen bij slecht weer?
Dan zou ik er eentje nemen waarvan je de lens kunt verwisselen. Moet je er dus wel ff op letten dat je er een extra lens bij krijgtquote:
welke merken zijn er dan? Ik wil er iets van 40~50 euro aan uitgeven, 60 kan ook nog welquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dan zou ik er eentje nemen waarvan je de lens kunt verwisselen. Moet je er dus wel ff op letten dat je er een extra lens bij krijgt
150 toch zeker wel.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:19 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Voor welke lengte zou je gaan? 150? of iets korter?
Die van Rome kan ik nergens meer vinden.
Die van Bataleon vond ze gaaf maar om nu alle 2 op Bataleon te rijden worden we zo Bataleon fanboy/girl![]()
Troop kan inderdaad ook nog. Zal eens mooi lijstje gaan maken en internet afstruinen naar kortingen
Lens wisselen is kut. Daarom heb ik ook gewoon twee goggels. Een met oranje en 1 met spiegellens voor de zon-zonder-wolken-dag.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:07 schreef FlowDesign het volgende:
Dan zou ik er eentje nemen waarvan je de lens kunt verwisselen. Moet je er dus wel ff op letten dat je er een extra lens bij krijgt
Electric en Dragon geven er een gratis (spiegel) lens bij. Moet je je budget iets verhogen. Voor ¤80 heb je d'r dan eentjequote:Op donderdag 31 januari 2008 17:35 schreef Flaccid het volgende:
[..]
welke merken zijn er dan? Ik wil er iets van 40~50 euro aan uitgeven, 60 kan ook nog wel
Bij mijn Anon vond ik het de eerste keer ook lastig maar als je het haqndigheidje door hebt is het zo gedaanquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:40 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Lens wisselen is kut. Daarom heb ik ook gewoon twee goggels. Een met oranje en 1 met spiegellens voor de zon-zonder-wolken-dag.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:35 schreef Flaccid het volgende:
[..]
welke merken zijn er dan? Ik wil er iets van 40~50 euro aan uitgeven, 60 kan ook nog wel
Ik weet alleen niet of die ook dubbel glas hebben (tegen het beslaan).quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
De targa II 's van spy zijn 49 euro en zijn best redelijke brilletjes,ook verwisselbare lens etc.
dat dubbel glas gaat sowieso niet 100% beslaan tegen... gebeurt toch wel als t temperatuurverschil te hoog is..quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
[..]
Ik weet alleen niet of die ook dubbel glas hebben (tegen het beslaan).
Ik heb zelf een Oakley O-frame, vind ik een prima goggle en met ¤60,- nog enigzins betaalbaar. Er zijn andere lenzen voor te krijgen alhoewel ik tot nu toe nog niet te klagen heb gehad over de oranje standaard lens. Beslaan doet ie (bij mij iig) niet, zicht vind ik ook ok, prima koop geweestquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:35 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ow dan. Nou dan kan ik hem adviseren om in Frankrijk (of Zwitserland of Oostenrijk) een Anon Helix te kopen. 66 Euro met extragratis lens. In Nederland kosten ze 50 euro maar dan krijg je er geen mirrored lens bij.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:17 schreef Rnej het volgende:
[..]
dat dubbel glas gaat sowieso niet 100% beslaan tegen... gebeurt toch wel als t temperatuurverschil te hoog is..
betere goggles hebben vaak betere coating en daar merk je vooral verschil in.. anon en oakley zijn er vrij goed in...
maar onder de 80 euro moet je niet gek opkijken als je af en toe moet poetsen
Net dingetje wel!quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:24 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ow dan. Nou dan kan ik hem adviseren om in Frankrijk (of Zwitserland of Oostenrijk) een Anon Helix te kopen. 66 Euro met extragratis lens. In Nederland kosten ze 50 euro maar dan krijg je er geen mirrored lens bij.
Ik ga morgen toch es ff naar de stadquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:24 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ow dan. Nou dan kan ik hem adviseren om in Frankrijk (of Zwitserland of Oostenrijk) een Anon Helix te kopen. 66 Euro met extragratis lens. In Nederland kosten ze 50 euro maar dan krijg je er geen mirrored lens bij.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:39 schreef NoComment het volgende:
[..]
Ik heb zelf een Oakley O-frame, vind ik een prima goggle en met ¤60,- nog enigzins betaalbaar. Er zijn andere lenzen voor te krijgen alhoewel ik tot nu toe nog niet te klagen heb gehad over de oranje standaard lens. Beslaan doet ie (bij mij iig) niet, zicht vind ik ook ok, prima koop geweest
En hij past perfect met mijn helm (Dainese Fun helmet) wat ook wel handig is.
Oja, morgen toch deze maar gaan halen denk.. Forum Roost, Devun Walsh 161 uit 2006/2007 seizoen. Is niet bepaald een freestyle boardje maar aangezien ik wat dat betreft niet echt actief ben (een goed harde crash heeft me wel genezen van mijn freestyle pogingen) lijkt het me wel wat.
[ afbeelding ]
Mocht er nog iemand een serieuze hekel aan dit board hebben: ventileer dan aub uw mening hierover
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:32 schreef NoComment het volgende:
Ik zo toch maar ff naar de stad
Edit: grappig filmpje, skiiers![]()
http://www.youtube.com/watch?v=hnDKlnLsXOs&NR=1
Ik zal het morgen gaan ondervindenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:07 schreef Rnej het volgende:
[..]
niet echt een freestyle boardje? ....
genoeg freestyle toch?![]()
k heb de roost nog nooit gereden, de "Devun Walsh" van 2 jaar ervoor wel.... gruwelijk ruige plank.. houdt je goed wakker zogezegd
is ietsje lichter (maakt mij persoonlijk niet uit, maar genoeg mensen wel)quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:33 schreef 360sjors het volgende:
Ik zie het nut niet echt in van die verstelbare inserts (kan alleen maar kapot)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |