abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56279702
quote:
Arbitragezaak tussen Alves en AZ gaat niet door

ALKMAAR- De arbitragezaak tussen Afonso Alves en AZ gaat donderdag 24 januari niet door. Op verzoek van Alves is de arbitragezaak, die donderdag oorspronkelijk om 19:30 uur in Zeist zou dienen, verdaagd. AZ doet op dit moment verder geen nadere mededelingen
az.nl
pi_56279752
Met andere woorden: Alves is vrij om te vertrekken bij Heerenveen. Nu kijken of Boro het aanbod concreet maakt.
pi_56280111
quote:
Tweede arbitragezaak Alves verdaagd
24/01/2008 18:00

AZ en Afonso Alves staan niet in Zeist tegenover elkaar om hun zaak te bepleiten. De door de Braziliaanse spits aangespannen arbitragezaak gaat (voorlopig) niet door.

Op verzoek van de Braziliaanse spits is de arbitragezaak verdaagd. AZ wil geen verdere mededelingen doen over het hoe en waarom. Alves zou echter in gesprek zijn met de Alkmaarse club om alsnog uit te komen in Noord-Holland.

Alves had een arbitragezaak aangespannen tegen AZ, om duidelijkheid te krijgen over de rechtsgeldigheid van zijn vermeende contract met de Alkmaarse club. De Braziliaan bestrijdt dat er sprake is van een geldig contract, omdat zijn advocaat er niet in is gekend.

AZ verloor de eerste van twee arbitragezaken rond Afonso Alves. De arbitragecommissie van de KNVB stelde SC Heerenveen in het gelijk. De Friese club had geweigerd de overschrijvingspapieren te tekenen.
Áls dat nu nog zou gebeuren
Nouja, zo lang het netto bedrag (incl. de % voor Malmö) maar rond de 18 miljoen bedraagt geloof ik het eigenlijk wel.. Maar in ....-naam, waarom nu weer uitstellen? Wil 'ie soms ook niet naar Boro (voorzover dat concreet is..)?
Of gaat 'ie nu met het Boro-bod weer in Alkmaar 'shoppen'?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_56280150
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_56280153
Nog een week, nog een week...
pi_56280411
Dat zou wat zijn als hij alsnog naar AZ gaat.
  donderdag 24 januari 2008 @ 18:33:37 #182
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56280443
Danny, Danny Koeeeef.
Confidence through competence
pi_56280470
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
Danny, Danny Koeeeef.
Koevermans naar Boro Alves gepiepeld
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 januari 2008 @ 18:49:09 #184
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56280777
weer een onverwachte wending het wordt steeds mooier
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_56280825
Ik zie 'm nog steeds naar Boro gaan.
pi_56280913
Wat heeft Koevermans er mee van doen?
  donderdag 24 januari 2008 @ 18:56:48 #187
55709 Stereotomy
pi_56280946
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 18:55 schreef SCH het volgende:
Wat heeft Koevermans er mee van doen?
Die is ontevreden bij PSV. Dat betekent dus, gezien de recente ontwikkelingen, niet meer op trainingen verschijnen + klagen in de media + arbitragezaak aanspannen en dan terugverkassen naar AZ.
pi_56281111
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 18:56 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Die is ontevreden bij PSV. Dat betekent dus, gezien de recente ontwikkelingen, niet meer op trainingen verschijnen + klagen in de media + arbitragezaak aanspannen en dan terugverkassen naar AZ.
Al ruilen ze Alves (mocht ie in 'bezit' komen van AZ) met Koevermans....ook prima.

Tief op met Alves.
pi_56281262
De hele zaak is natuurlijk te lachwekkend voor woorden maar wat me op dit moment nog het meeste verbaasd is de houding van AZ, echt waar, zo'n speler wil je toch niet in je selectie hebben?

Ik vind dat echt onbegrijpelijk.
pi_56281678
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 19:09 schreef EnactedChaos het volgende:
De hele zaak is natuurlijk te lachwekkend voor woorden maar wat me op dit moment nog het meeste verbaasd is de houding van AZ, echt waar, zo'n speler wil je toch niet in je selectie hebben?

Ik vind dat echt onbegrijpelijk.
Ach, hij is natuurlijk erg lastig tijdens transferperiodes, en dat zal bij AZ niet minder zijn als een club met een zak geld komt en hij daar dus meer kan verdienen. Maar in de normale wedstrijd-periode is het een topvoetballer. Gevaarlijk en een garantie voor doelpunten (daar heeft AZ behoefte aan).
En in die wedstrijdperiode lijkt het een hele aardige kerel, die niet klaagt en zeurt, goed traint enz.

Een typische topvoetballer dus.
pi_56281741
Ik kijk uit naar de volgende aflevering
pi_56282353
Tja, het valt mij op dat het er steeds over gaat wat Alves zou willen, maar wat wil Heerenveen? Kennelijk willen ze hem erg graag aan de concurrent kwijt, of zouden de Engelsen niet van zulke arbitragezaken gecharmeerd zijn?
pi_56282467
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 19:52 schreef okee6 het volgende:
Tja, het valt mij op dat het er steeds over gaat wat Alves zou willen, maar wat wil Heerenveen? Kennelijk willen ze hem erg graag aan de concurrent kwijt, of zouden de Engelsen niet van zulke arbitragezaken gecharmeerd zijn?
Ik denk dat Heerenveen minimaal 15 miljoen over wil houden aan de verkoop van een speler zonder wie het elftal toch wel goed draait.

Heerenveen krijgt het volgend jaar nog moeilijk met slechts 1 speler die echt top is en verder wat degelijke Nederlanders en een groot aantal jonge talenten. Tevens zijn ze dan Verbeek kwijt.
Met andere woorden; Die 15 miljoen kunnen ze wel gebruiken.
pi_56282471
Blijft lachen, dit. Derhalve tvp.
  donderdag 24 januari 2008 @ 20:31:41 #195
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_56283312
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 19:57 schreef Vogelverschrikker het volgende:

Heerenveen krijgt het volgend jaar nog moeilijk met slechts 1 speler die echt top is en verder wat degelijke Nederlanders en een groot aantal jonge talenten. Tevens zijn ze dan Verbeek kwijt.
Verander 'groot aanta'l in 'aantal grote', en ik geef je niet ongelijk, al is moeilijk overdreven ...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_56284638
Oké nu het is duidelijk. Wat een vuile klerelijer is het toch ook

Opbokken met die hond. En snel.
  donderdag 24 januari 2008 @ 21:42:53 #197
185631 Guncta
En un momento dado
pi_56285432
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 21:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Oké nu het is duidelijk. Wat een vuile klerelijer is het toch ook

Opbokken met die hond. En snel.
Als het nog even zo doorgaat krijgt ie zelfs een eigen subforum, waarschijnlijk word ie geruild met DGK, al is daar nog een arbitragezaak over gaande.
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
pi_56285486
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 19:57 schreef Vogelverschrikker het volgende:

[..]

Ik denk dat Heerenveen minimaal 15 miljoen over wil houden aan de verkoop van een speler zonder wie het elftal toch wel goed draait.

Ze doen het geweldig op het moment
pi_56285515
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 21:42 schreef Guncta het volgende:

[..]

Als het nog even zo doorgaat krijgt ie zelfs een eigen subforum, waarschijnlijk word ie geruild met DGK, al is daar nog een arbitragezaak over gaande.
Het behaald meer posts dan ELF iig
  donderdag 24 januari 2008 @ 21:48:55 #200
55709 Stereotomy
pi_56285650
quote:
Sky Sports News understands Middlesbrough have agreed personal terms with Heerenveen striker Afonso Alves.

The Brazilian is Gareth Southgate's top January transfer target, although the Boro boss has had to be patient in his attempts to sign the prolific hit-man.

Alves signed a contract with AZ, with the Alkmaar club taking the case to the Dutch FA (KNVB) in an attempt to force Heerenveen to sell.

The KNVB ruled against AZ, paving the way for Boro to press on with their interest in the 26-year-old, and it now appears a deal is close.

It is understood the player has accepted a contract at the Riverside and Boro are thrashing out a fee in the region of £10million with Heerenveen.

Prior to the latest development, Southgate confirmed he was trying to make progress in his pursuit of Alves.

Available

"As far as I am aware, there has been a ruling in Holland that he is not an Alkmaar player signed and sealed, so he is a player who is available on the transfer market," said Southgate.

"He is one of a few we are making enquiries about and if we make progress, we will let everybody know."

Alves' compatriot Fred is another target for Boro, although Southgate accepts it will be more difficult to sign the Lyon striker, who is set to stay with the French champions.

Southgate added: "He is one of the players we are looking at.

"Most deals seem very complicated, that seems one of the most complicated, so it is probably unlikely, if I am to be honest."
They agreed on personal terms

Alsof dat wat betekent bij Alves
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')