quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:05 schreef werner30 het volgende:
Weet er iemand hoe hummer heet waar niet in gezongen wordt en het klinkt ongeveer zo
tatatata tada ta ta tatatata tada ta ta
http://www.youtube.com/watch?v=TPUZqcibh4Equote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:05 schreef werner30 het volgende:
tatatata tada ta ta tatatata tada ta ta
Mooi nummer, maar dat is hem niet. In degene die ik bedoel wordt niet gezongenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:29 schreef starla het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=TPUZqcibh4E![]()
Doe ook een gokje: Sound Convoy - Hey wir wolln die Eisbärn sehnquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:48 schreef satecl het volgende:
Ik was op wintersport en daar draaide ze telkens een duits apres ski nummer. Het enige wat ik weet is dat ze telkens is dat nummer zongen: 'Oh oooh oh ooh'. Weet misschien iemand de titel van deze plaat, want ik zou hem heel graag willen hebben..?
Denk dat je deze bedoelt: Good Things End - End Of Storyquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:31 schreef Troel het volgende:
Hoi. Twee dingetjes.
Toen ik een tijd geleden in het ziekenhuis lag heb ik een keer 's nachts TMF zitten kijken. Daar kwamen twee leuke nummers voorbij.
Een nummer van een duidelijk Nederlandse band (in de clip rijden ze in een NL-auto), op het einde van de clip rijdt het meisje op de band in. Ik dacht dat het van Leaf was, maar die hebben een clip met een fiets. Wie o wie kan me helpen?
Wie maakt me blij?
Potatoheadz - Narcoticquote:Op zaterdag 2 februari 2008 05:07 schreef Sjakie01 het volgende:
Ben opzoek naar de trance versie van liquido - narcotic. Hoorde hem tijdens carnaval, dus kan best zijn dat het een carnavalsplaatje is. Iemand enig idee van wie, en de naam?
Bvd.
Ja, dat is hem!quote:Op zondag 3 februari 2008 00:39 schreef IMWeasel het volgende:
[..]
Denk dat je deze bedoelt: Good Things End - End Of Story
Aaron Smith - Dancingquote:Op zondag 3 februari 2008 13:59 schreef Qirta het volgende:
Mensen ik zoek een dance nummer wat begint met een soort van panfluit en een vrouwelijke zangstem. Ik kan stukjes tekst als
Dancing is what you do of iets in die richting nog herinneren en nog iets met Moooaaarrninlight
Ik hoop dat iemand hier weet welk nummer ik bedoel
Aaron Smith Feat Luvli - Dancin (Fuzzy Hair Vocal Mix)quote:Op zondag 3 februari 2008 14:18 schreef Qirta het volgende:
[..]
Ja het is em, Ik bedoel vast een of andere remix, maar dat lukt zelf wel om te vinden
Bedankt
Volgens mij is het deze:quote:Op zondag 3 februari 2008 18:35 schreef Erik26 het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van het volgende nummer:
onbekend.mp3 - 0.61MB
Het is opgenomen met mijn telefoon. Hoor het nummer vrij vaak maar heb geen idee hoe hij heet.
Hoop dat iemand kan helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |