Weet niet welke uitvoering het is, maar het origineel is van Albert Hammond, schijnen wel meer uitvoeringen van te zijnquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:52 schreef Bouncer2002 het volgende:
stukkie tekst is het volgende
you have to give a little love, try a little more (of hard) , make this world....
wooooo wooohoooo
zoals ik hem in gedachte heb is het een beetje reggea achtig
iemand een idee?
Het lijkt wel Revolution No.9 achterstevorenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:58 schreef vet_seg het volgende:
Hoi,
Ik heb op de radio een lied gehoort en die heb ik snel opgenomen met mijn telefoon.
Weten jullie welk lied dit is?
http://w17.media-convert.com/getfile.php?lg=nl&xid=uzofhvve
Het lijkt wel of ie zingt : Let me take you down down down
thx
Mocht je een engelstalig nr. bedoelen, dan is het misschien Tami Fick met Call me a dreamer?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:36 schreef R0hberrt het volgende:
gezocht.
Hallo, ik zoek een nummer waar ik alleen de volgende regels van heb opgeschreven:
"Noem me maar een dromer, maar ik droom alleen van jou. Ben voor mij wat ik voor jou wil zijn"
Iemand een idee?
http://www.youtube.com/watch?v=O3i6z2fnQZ4&feature=relatedquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:50 schreef NordicBlue het volgende:
Hey, ik zoek een liedje van een jaartje of 2 terug, is van een rapper volgens mij (kan wel eens eminem zijn geweest mischien)
Veel trommels worden erin gebruikt, en er komt ook een (kinder?)koor in voor, die tijdens de chorus zingt:
.... And the love(of het kan ook war zijn) is overrrrrrr
Iemand enig idee welk liedje ik bedoel?
Door trommels en kinderkoor kom ik op Like Toy Soldiers van Eminem, maar eerlijk gezegd kan ik dat niet rijmen met de tekst die je hebt getypt. Kijk maar even dus, misschien is het een goede gok.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:50 schreef NordicBlue het volgende:
Hey, ik zoek een liedje van een jaartje of 2 terug, is van een rapper volgens mij (kan wel eens eminem zijn geweest mischien)
Veel trommels worden erin gebruikt, en er komt ook een (kinder?)koor in voor, die tijdens de chorus zingt:
.... And the love(of het kan ook war zijn) is overrrrrrr
Iemand enig idee welk liedje ik bedoel?
Dat was hem inderdaad, thanksquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:54 schreef starla het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=O3i6z2fnQZ4&feature=related
RESPECT! Ziggy is hem!quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:11 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Give a little love" van Aswad? Of van Ziggy Marley, wellicht?
Origineel (sample) is van Martika - Toy Soldiersquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:56 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Dat was hem inderdaad, thanks![]()
(Scott ook bedankt)
Snelle reactie jongens, goed werk.
Ik verstond het verkeerd:
[Chorus]
Step by step, heart to heart, left right left
We all fall down like toy soldiers
Bit by bit, torn apart, we never win
But the battle wages on for toy soldiers
quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:40 schreef Biogarde het volgende:
Boh, m'n liedje blijkt over een lul te gaan
Sorry het was nederlandstalig, maar zal het engelstalige nummer ook eens downloaden;)quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:08 schreef Tokse het volgende:
[..]
Mocht je een engelstalig nr. bedoelen, dan is het misschien Tami Fick met Call me a dreamer?
deze wellicht ?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:48 schreef satecl het volgende:
Ik was op wintersport en daar draaide ze telkens een duits apres ski nummer. Het enige wat ik weet is dat ze telkens is dat nummer zongen: 'Oh oooh oh ooh'. Weet misschien iemand de titel van deze plaat, want ik zou hem heel graag willen hebben..?
Hey, ik heb het gevonden. Erg mooi lied!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:45 schreef n0r het volgende:
[..]
Het lijkt wel Revolution No.9 achterstevoren
Zou het Pennywise met Bro Hymn kunnen zijn, de oorspronkelijke versie van Oooooooooooh oooooooh oh oooooooooooh.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:48 schreef satecl het volgende:
Ik was op wintersport en daar draaide ze telkens een duits apres ski nummer. Het enige wat ik weet is dat ze telkens is dat nummer zongen: 'Oh oooh oh ooh'. Weet misschien iemand de titel van deze plaat, want ik zou hem heel graag willen hebben..?
Uit de openingspost van dit topic:quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:14 schreef Borias het volgende:
Ik zoek het nummer van een oude reclame van BN-BN, Do doo, d-do-do.
Maar ik kan nergens dit nummer vinden, heeft iemand dit nummer misschien?
Deze (http://www.youtube.com/watch?v=WJOigxTwiIA)
¤Geen warez-request dus (ook niet in ander topic of op forum)quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?) 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen. Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
Deze: http://www.youtube.com/watch?v=MkYtU8i1TPk ?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:39 schreef Jojoortje het volgende:
Dat nummer van Amy Winehouse waar ze op een podium staat en andere mensen op het podium laatkomen en die laat 'meezingen'.
Serieus heb geen idee welk nummer dat is?
Zelf doet ze niet mee in de videoclipquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:39 schreef Jojoortje het volgende:
Dat nummer van Amy Winehouse waar ze op een podium staat en andere mensen op het podium laatkomen en die laat 'meezingen'.
Serieus heb geen idee welk nummer dat is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |