en dat vinden wij helemaal niet erg....................................hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Na zijn medicatie vannacht is hij op dit moment redelijk rustig maar dat zegt niks. Een verkeerd woord van Amanda en tadaaaaa.
Als er dan tenminste geen S-lock komtquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:20 schreef milk-shake het volgende:
[..]
en dat vinden wij helemaal niet erg....................................hoor
Wij weten dat Held Huub haar ( als eerste ) afwees. PUNT UITquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:14 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dus huub is afgewezen door iemand die hij net heeft afgewezen?
sorry maar dat is echt te kinderachtig voor woorden om die tweede afwijzing serieus te nemen!
vergelijk met kleuterspeelplaats:
"ik vind jou leuk!, vind je mij leuk?"
"nee ik vind jou stom!"
"ik vind jou ook stom!"
Het stond destijds naar ik meen hier http://goudenkooi.headliner.nl/ maar ik zie even geen archieven.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zodra de boel explodeerd zou die kans weleens aanwezig kunnen zijn, helaas schreeuwt mijn Wii ook om aandacht
Ik vroeg mij trouwens af of iemand ook een linkje heeft naar de beruchte douche-scéne met Brian en Amanda, helaas is dat filmpje toen aan mijn aandacht ontsnapt
Ik voel de bui al hangen, die blijftquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Het stond destijds naar ik meen hier http://goudenkooi.headliner.nl/ maar ik zie even geen archieven.
Oh god, het gesprek met Anita brengt Lieke weer tot nieuwe inzichten...
Ze MOET helemaal niks.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren zolang Lieke daar nog zit. Ze MOET dus opdonderen
Bongetje moet hangenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:25 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik voel de bui al hangen, die blijftZelfs Bong zegt het, Bong zei het gisteren al ...
En als bong het zegt dan is het meestal ook zoquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:25 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik voel de bui al hangen, die blijftZelfs Bong zegt het, Bong zei het gisteren al ...
PRECIES!!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:22 schreef Borga het volgende:
[..]
Wij weten dat Held Huub haar ( als eerste ) afwees. PUNT UIT
Hier word ik nu niet goed van.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Het stond destijds naar ik meen hier http://goudenkooi.headliner.nl/ maar ik zie even geen archieven.
Oh god, het gesprek met Anita brengt Lieke weer tot nieuwe inzichten...
Thnx, ga ik zo even bekijkenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:27 schreef beequeen het volgende:
@Bong, ik heb deze nog voor je. Preview van RTL.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=51652&sess=14591
Ik ook Bong. al dat gelul van haar (excusez le mot) krijgen we straks weer zo'n preek dat ze blijft vanwege het feit dat ze dichter bij zichzelf kan blijven als ze in die hut zit? Vermoeiend typjequote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En als bong het zegt dan is het meestal ook zo
Nee ik heb geen flauw idee, maar ik neig toch sterk om te denken/zeggen dat Lieke gewoon blijft (helaas)
De kaboutertjes.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:27 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft die handdoeken daar gelegd?
Ik vond jaap trouwens ook niet heel enthousiast reageren, of wel?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:30 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik ook Bong. al dat gelul van haar (excusez le mot) krijgen we straks weer zo'n preek dat ze blijft vanwege het feit dat ze dichter bij zichzelf kan blijven als ze in die hut zit? Vermoeiend typje
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:30 schreef Disana het volgende:
Toch maar even twee broekjes over de punani gedaan.
[ afbeelding ]
Geen idee, hij komt niet meer in beeld. Ja, hij is weg.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is Jaap uit het kantoor gevlucht?
Nee, ik denk ook dat Jaap blij is als ze opgezouten is.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:31 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik vond jaap trouwens ook niet heel enthousiast reageren, of wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |