Tja...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:07 schreef Desii het volgende:
[..]
neuhhjjjjj......![]()
laat het geen waar zijn
omg celebrity can I touch youquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:04 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ach so! Ik dacht dat jij dat wel wist, maar bij deze:)
Lekker OT ook. Is iedereen al wakker dan? Heeft Lieke nou echt al staan inpakken, of was dat wishful thinking? Van mij mag ze naar huis (maar dat geldt ook voor de rest).
edit: ik lees het net, 24 uur enzo. Mooi.
Dat klopt.. dat was idd daarna... en daar was Huub niet vrolijk van.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:07 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja, maar dat was daarna, aan tafelDaarvoor bood ze zich aan op de trap. Is nog een filmpje van
Mooi zoquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:10 schreef milk-shake het volgende:
Lieke is weer alles aan 't opruimen..........terwijl ze weg gaat.............nou die gaat dus mooi niet gok ik!!!
Ik word er bloednerveus van....wat een gedoe zeg, ze moet gewoon opzouten.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:09 schreef Nostalgist het volgende:
Lieke ruimt nog wel alle handdoeken in..... Zou dat betekenen dat ze toch.... ?
Jongens, we hebben iemand die we de schuld kunnen geven!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:11 schreef BONG4002 het volgende:
Ik vermeldde toevallig gister al in de SC dat ik me niet kan voorstellen dat Lieke ook echt weggaat, het begint er ook steeds meer op te lijken dat het idd t geval is
(Heb geen streams btw)
Huh? maar doe maar niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:05 schreef CHAOS_ het volgende:
[..]
Jeetje die schrijft alles anti Huub, moeten we die gaan geloven?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Jongens, we hebben iemand die we de schuld kunnen geven!![]()
Ben je nu helemaal gek geworden, voor jou geen bongetjes meer.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:11 schreef BONG4002 het volgende:
Ik vermeldde toevallig gister al in de SC dat ik me niet kan voorstellen dat Lieke ook echt weggaat, het begint er ook steeds meer op te lijken dat het idd t geval is
(Heb geen streams btw)
dus huub is afgewezen door iemand die hij net heeft afgewezen?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat klopt.. dat was idd daarna... en daar was Huub niet vrolijk van.
Conclusie: het is allebei gebeurd....... en Huub is dus ook afgewezen.
Vanavond weer een speech.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:09 schreef Nostalgist het volgende:
Lieke ruimt nog wel alle handdoeken in..... Zou dat betekenen dat ze toch.... ?
Dat moet ik nog zien. Weet je wat? Jij neemt nú streams, en gaat alles voor me verslaan zodat ik ook eens lekker na kan lezen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Wel heb ik het gevoel (heb alles doorgelezen van afgelopen avond/nacht) dat het nog een spannende streamdag kan worden!
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je nu helemaal gek geworden, voor jou geen bongetjes meer.![]()
![]()
Geestelijke bijstand heeft ze nodigquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:55 schreef miesy het volgende:
[..]
volgens mij is seleen gefrustreert en heeft ze een goeie beurt nodig.
nou ik ben geen Lieke hater maar wil wel eens dat alle ballen nu eens op B en A zouden gaan..of is dat wishfull thinkingquote:
Nannacht werd in de Cos ook gedacht dat ze een gesprek met Jaap zou hebben. Dus wie weet... Jaap en Lieke samen en Huub en Claire....quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Vanavond weer een speech.![]()
Mijn gevoel zegt dat ik toch moet blijven. Ik blijf lekker dicht bij mijn gevoel en...![]()
Vanmorgen: Je kunt hier niet gaan zitten en niet het spel spelen.
Gaat niet gebeuren zolang Lieke daar nog zit. Ze MOET dus opdonderenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:17 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nou ik ben geen Lieke hater maar wil wel eens dat alle ballen nu eens op B en A zouden gaan..of is dat wishfull thinking
Na zijn medicatie vannacht is hij op dit moment redelijk rustig maar dat zegt niks. Een verkeerd woord van Amanda en tadaaaaa.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:15 schreef BONG4002 het volgende:
OT: Is Brian alweer een beetje gekalmeerd btw?
Zodra de boel explodeerd zou die kans weleens aanwezig kunnen zijn, helaas schreeuwt mijn Wii ook om aandachtquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat moet ik nog zien. Weet je wat? Jij neemt nú streams, en gaat alles voor me verslaan zodat ik ook eens lekker na kan lezen.
Slif slof slif slof...
Kortomquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Vanavond weer een speech.![]()
Mijn gevoel zegt dat ik toch moet blijven. Ik blijf lekker dicht bij mijn gevoel en...![]()
Vanmorgen: Je kunt hier niet gaan zitten en niet het spel spelen.
en dat vinden wij helemaal niet erg....................................hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Na zijn medicatie vannacht is hij op dit moment redelijk rustig maar dat zegt niks. Een verkeerd woord van Amanda en tadaaaaa.
Als er dan tenminste geen S-lock komtquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:20 schreef milk-shake het volgende:
[..]
en dat vinden wij helemaal niet erg....................................hoor
Wij weten dat Held Huub haar ( als eerste ) afwees. PUNT UITquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:14 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dus huub is afgewezen door iemand die hij net heeft afgewezen?
sorry maar dat is echt te kinderachtig voor woorden om die tweede afwijzing serieus te nemen!
vergelijk met kleuterspeelplaats:
"ik vind jou leuk!, vind je mij leuk?"
"nee ik vind jou stom!"
"ik vind jou ook stom!"
Het stond destijds naar ik meen hier http://goudenkooi.headliner.nl/ maar ik zie even geen archieven.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zodra de boel explodeerd zou die kans weleens aanwezig kunnen zijn, helaas schreeuwt mijn Wii ook om aandacht
Ik vroeg mij trouwens af of iemand ook een linkje heeft naar de beruchte douche-scéne met Brian en Amanda, helaas is dat filmpje toen aan mijn aandacht ontsnapt
Ik voel de bui al hangen, die blijftquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Het stond destijds naar ik meen hier http://goudenkooi.headliner.nl/ maar ik zie even geen archieven.
Oh god, het gesprek met Anita brengt Lieke weer tot nieuwe inzichten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |