jammer dat ie nooit eens naast haar bed ligt als ze wakker wordenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:44 schreef KimiK het volgende:
Pruik van Amanda zit niet helemaal goed??
[ afbeelding ]
cap Dreamboy (VOL) gepost door T-lex
Ik heb het gelezen. Het blijft gewoon een schat van een vent die alles grappenderwijs of uit bescherming van Amanda doet.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:46 schreef Disana het volgende:
Beequeen, Brian legde vannacht uit dat hij expres onbeschoft wordt tegen Amanda als ze dwars ligt. Dat je niet denkt dat het nauwelijks bedwingbare agressie is, snap je![]()
Jij ben tenminste een streamer die hem begrijptquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen. Het blijft gewoon een schat van een vent die alles grappenderwijs of uit bescherming van Amanda doet.
Vannacht had hij anders flink de pest in dat zij hem afwees....quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:41 schreef Nostalgist het volgende:
Huub : "Waarom zou ik een of andere goedkope stripper in mijn bed willen hebben ? "
was toch andersom??quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vannacht had hij anders flink de pest in dat zij hem afwees....
Ik vind haar leuk. Hoe ze gisteravond ook steeds meer als Marc- Marie ging praten.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:42 schreef Borga het volgende:
Claire is ...........................................................................niets................................................een leeghoofd.........................gezellig................leuk........................en een verschrikkelijk accent..
Oh, ik heb hem alleen horen zeggen, dat hij haar echt niet in bed wilde, dat was vóór de yacuzi-scene.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
We mogen echt blij zijn dat hij het beste met haar voor heeft.. Die twee gaan samen nog heel lang en gelukkig leven!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen. Het blijft gewoon een schat van een vent die alles grappenderwijs of uit bescherming van Amanda doet.
okeeejjj, okeeejjj ik ben om ... vanaf nu heb ik Briandemandiealleskan als favouriete bewonerquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dan heb jij een nog originelere variatie.
Beequeen, Brian legde vannacht uit dat hij expres onbeschoft wordt tegen Amanda als ze dwars ligt. Dat je niet denkt dat het nauwelijks bedwingbare agressie is, snap je![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dus?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:21 schreef Guuskeee het volgende:
over BB Bart nog ff.
Zijn nick hier is dieenebart...
Even gekopieerd van BSOL:
Even voor de geschiedenisboeken :
- Claire is de zus van Bram Recourt Zie http://www.enjoymedia.nl/index.php?pagina=claire_nieuws
- Bram was deelnemer in BB 4
- Bran is directeur van Enjoy media & entertainment
- Bram is werkgever van Bart (uit BB 1)
volgens mij is seleen gefrustreert en heeft ze een goeie beurt nodig.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:53 schreef Ziet het volgende:
heb ff alles terug zitten lezen
maar selene heeft gister wel met iedereen ruzie of een discussie gehad zeg
Volgens mij ook, na alles teruggelezen te hebben. Brian probeert Huub uit de tent te lokken en Zeur valt Huub bij dat Brian het verkeerd ziet.quote:
Ja, je moet toch wat he... ik zit er ook over te denken. Ik voel me ook best lullig dat ik hem al die tijd niet begreep.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:55 schreef Desii het volgende:
[..]
okeeejjj, okeeejjj ik ben om ... vanaf nu heb ik Briandemandiealleskan als favouriete bewoner
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:55 schreef schatje het volgende:
Huub wees haar juist af. Dat ie haar niet in z'n bed wilde hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |