ik reken erop! vandaag gaat er nog veel gebeuren, dat is zeker.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:33 schreef noekje het volgende:
Heb maar weer wat berichten gewist. Mis je een bericht dan had het dus mi weinig met de streams of bewoners te maken. Ik blijf ook wissen trouwens en wanneer het echt opvalt dat ik steeds van dezelfde personen aan het wissen ben dan krijg je een pm in je postvak en ga ik het vastleggen voor het nageslacht.![]()
Fantastische OP, Leandra!![]()
Amanda is haar billetjes aan het wassen want niets is vervelender dan te hangen in een paal met vieze billen.
Selene is aan het stijlen en Huub is de krant aan het lezen. Na zo'n heftige avond had ik toch een andere streamdag verwacht maar wat niet is, kan nog komen.
Maar stream 3 doet het weer. Dat is toch weer een puntje erbij.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:40 schreef Nostalgist het volgende:
De regie gaat er niet op vooruit hoor, camera's missen de laatste tijd vaker het beeld, het is niet scherp.... en nu was het geluid weer niet bij de juiste camera.....
Hebben de stagairs de regiekamer overgenomen ?
Bij mij zitten er nog steeds haperingen inquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar stream 3 doet het weer. Dat is toch weer een puntje erbij.
Die zijn bij mij verplaatst van 3 naar 4quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij mij zitten er nog steeds haperingen in
Oh, dan heb jij een nog originelere variatie.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:44 schreef KimiK het volgende:
[..]
Die zijn bij mij verplaatst van 3 naar 4
jammer dat ie nooit eens naast haar bed ligt als ze wakker wordenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:44 schreef KimiK het volgende:
Pruik van Amanda zit niet helemaal goed??
[ afbeelding ]
cap Dreamboy (VOL) gepost door T-lex
Ik heb het gelezen. Het blijft gewoon een schat van een vent die alles grappenderwijs of uit bescherming van Amanda doet.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:46 schreef Disana het volgende:
Beequeen, Brian legde vannacht uit dat hij expres onbeschoft wordt tegen Amanda als ze dwars ligt. Dat je niet denkt dat het nauwelijks bedwingbare agressie is, snap je![]()
Jij ben tenminste een streamer die hem begrijptquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen. Het blijft gewoon een schat van een vent die alles grappenderwijs of uit bescherming van Amanda doet.
Vannacht had hij anders flink de pest in dat zij hem afwees....quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:41 schreef Nostalgist het volgende:
Huub : "Waarom zou ik een of andere goedkope stripper in mijn bed willen hebben ? "
was toch andersom??quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vannacht had hij anders flink de pest in dat zij hem afwees....
Ik vind haar leuk. Hoe ze gisteravond ook steeds meer als Marc- Marie ging praten.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:42 schreef Borga het volgende:
Claire is ...........................................................................niets................................................een leeghoofd.........................gezellig................leuk........................en een verschrikkelijk accent..
Oh, ik heb hem alleen horen zeggen, dat hij haar echt niet in bed wilde, dat was vóór de yacuzi-scene.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
We mogen echt blij zijn dat hij het beste met haar voor heeft.. Die twee gaan samen nog heel lang en gelukkig leven!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen. Het blijft gewoon een schat van een vent die alles grappenderwijs of uit bescherming van Amanda doet.
okeeejjj, okeeejjj ik ben om ... vanaf nu heb ik Briandemandiealleskan als favouriete bewonerquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dan heb jij een nog originelere variatie.
Beequeen, Brian legde vannacht uit dat hij expres onbeschoft wordt tegen Amanda als ze dwars ligt. Dat je niet denkt dat het nauwelijks bedwingbare agressie is, snap je![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dus?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:21 schreef Guuskeee het volgende:
over BB Bart nog ff.
Zijn nick hier is dieenebart...
Even gekopieerd van BSOL:
Even voor de geschiedenisboeken :
- Claire is de zus van Bram Recourt Zie http://www.enjoymedia.nl/index.php?pagina=claire_nieuws
- Bram was deelnemer in BB 4
- Bran is directeur van Enjoy media & entertainment
- Bram is werkgever van Bart (uit BB 1)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |