Ja, maar toen durfde niemand hier te postenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:59 schreef buzzer het volgende:
De vorige TT sluit beter aan bij het weer
Nou met dit weer geniet ik anders extra van mn verse koffie met knapperige koekjesquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:59 schreef buzzer het volgende:
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vergeleken met jou mag ik me anders nog jong voelen.
[..]
Nee, dus wil ik ook geen U worden genoemd door kinderen... alleen is zij zo goed opgevoed dat als ik zeg dat ze jij mag zeggen, ze antwoord met: 'Dank u, ik zal er aan denken de volgende keer'.
Dat jaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
eer-ik, je UI is stuk
Een terrasje kan toch altijdquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:59 schreef buzzer het volgende:
Dat klopt, ik heb echt een HEERLIJK toetje gegetenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:06 schreef DaMart het volgende:
MPG, ik hoor dat je woensdag een heerlijk toetje hebt gegeten, maar mijn betrouwbare bron wil niet zeggen wat... dus bij dezen: wat voor toetje was het?
Ja, maar wat was het nou?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat klopt, ik heb echt een HEERLIJK toetje gegeten![]()
immerquote:
Lekkerquote:
Ja, maar ik moest aan jou vragen wat voor toetje het was, welke ingrediënten, hoe het eruit zag...quote:
Van wie?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar ik moest aan jou vragen wat voor toetje het was, welke ingrediënten, hoe het eruit zag...
Welnee, das mijn buurman, die heeft zijn eigen Frans restaurant hier in Venloquote:
Wou je het ontkennen dan?quote:
Je kan het beter opdrinkenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:24 schreef Bravebart het volgende:
Goeiemogguh
Tijd voor koffie aan mn hoofd te voelen
Ah, daar ging het dus misquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |