quote:
Ouwe koffie en natte koekjes zijn viesquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:41 schreef BrandX het volgende:
[..]alleen als er noodzaak toe is hè, anders niet.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:44 schreef DaMart het volgende:
Dan pas ik mijn eigen TT wel aan... zo beter?![]()
GMTAquote:
Alle koffie is vies, dus oude zal wel extra vies zijn danquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ouwe koffie en natte koekjes zijn vies
Je achternichtje zegt U tegen jequote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:47 schreef DaMart het volgende:
Die oude koffie kwam van mijn achternichtje trouwens, die 'u' tegen me zei, waardoor ik me helemaal oud voelde.
Die natte koekjes waren van Piet Paulusma, omdat het regent.
Eenschquote:
correctquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alle koffie is vies, dus oude zal wel extra vies zijn dan
zie je welquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:45 schreef MPG het volgende:
Nu heeft het alle potentie een MPGiaans stormlooptopic vol OAiaanse Multiquotes (r) te worden
Hoe oud/jong is dat kind?quote:
Goeie opvoeding danquote:
Vergeleken met jou mag ik me anders nog jong voelenquote:
Nee, dus wil ik ook geen U worden genoemd door kinderen... alleen is zij zo goed opgevoed dat als ik zeg dat ze jij mag zeggen, ze antwoord met: 'Dank u, ik zal er aan denken de volgende keer'quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Goeie opvoeding dan
Maar dan nog... Jij bent toch nog niet oud?
Alles mag, maar doe je het ookquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vergeleken met jou mag ik me anders nog jong voelen.
[..]
Nee, dus wil ik ook geen U worden genoemd door kinderen... alleen is zij zo goed opgevoed dat als ik zeg dat ze jij mag zeggen, ze antwoord met: 'Dank u, ik zal er aan denken de volgende keer'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |