Ze zijn vaker in Nederland geweest.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:51 schreef ranja het volgende:
James stond op de compilatie "Ein Abend in Wien" wat betekent dat ze minimaal 1 keer in Nederland geweest zijn en wel in 1991 in Rotterdam op dat festival (samen met Nirvana, Smashing Pumpkins en vele anderen).
Volgens mij heeft "Sit Down" de tipparade nog gehaald. Overigens een nummer dat wat mij betreft de tijd niet goed heeft doorstaan, het doet me helemaal niks meer.
Carter is best populair geweest hoor, in de UK in elk geval...quote:Op woensdag 9 november 2011 17:38 schreef belsen het volgende:
Misschien is Carter USM ook zo'n soort band.
En het grappige is dat ze die dus net niet hebben gespeeld!quote:Op woensdag 9 november 2011 17:38 schreef belsen het volgende:
Typisch zo'n Britpop avant-la-lettre band. Je had een paar van dat soort bands, die tussen de Madchesterage en de 90's Britpop zaten en het toen net niet gehaald hebben. Misschien is Carter USM ook zo'n soort band.
Sit down is, achteraf, inderdaad de hit.
twitter:RealTimBooth twitterde op zondag 30-10-2011 om 10:19:05we would love to do these shows abroad. Anyone have any contacts with great orchestras in Greece, Portugal, Latvia..... reageer retweet
twitter:RealTimBooth twitterde op zondag 30-10-2011 om 10:19:40USA, Mexico, Chile, Peru, spain.... reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |