Snap jij dat niet ??? Hoe kun je nou in vredesnaam optreden met een paaldanseres, als ze nog geen bord kan aangeven. In de keuken notabene !!! Wat blijft er dan nog over van jou als DJ ?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 03:40 schreef avonne het volgende:
Nou heb ik dus begrepen dat Brian er grote moeite mee heeft dat Amanda paaldansen doet.
Maar het was toch zijn eigen idee? Zodat ze kon optreden als hij DJ is "later als hij groot is"?
Anyhow, ik zie ook niet in hoezo dat ook maar iets te maken heeft met het niet aangeven van een bord in de keuken. Hij is gewoon geschift.
Niet op reageren. Ian komt iedere nacht een keer langs om dezelfde reactie te ontlokken .....quote:Op zaterdag 19 januari 2008 03:41 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hij heeft 3 weken DGK na 9 jaar op straat geleefd te hebben.
Ik gun hem nog wel een paar weken meer
Op z'n 13e ? Ik spoot een vent van z'n brommer vanuit het raam op 12 hoogquote:Op zaterdag 19 januari 2008 03:43 schreef Kevv het volgende:
Huub vertelt dat ie op z'n 13e wel eens in z'n eigen oog gespoten heeft![]()
"Dat deed zeer jongen, niet normaal!!"
Die foto alleen alquote:Op zaterdag 19 januari 2008 03:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een waar boegbeeld voor de Alleenstaande Moeder Beweging ....... Iedere Alleenstaande Moeder zal hierin haar eigen Wifebeater herkennen.
[ afbeelding ]
Die ken ikquote:Op zaterdag 19 januari 2008 03:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op z'n 13e ? Ik spoot een vent van z'n brommer vanuit het raam op 2 hoog
(vrij naar Koot en Bie)
En los van de foto ..... Ik lig in een deuk van deze reactie : [COS # 3193] de Godfather van DGKquote:
Ja, doei Prospera. Ik ga ook vrij snel vertrekken. Zonder tegenbericht : Welterustenquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:39 schreef Kevv het volgende:
Brian: je bent een klein kind!!
Amanda: dan heb je maar een relatie met een klein kind, heb je maar seks met een klein kind, ben er maar trots op!
Amanda: Ga weg, alsjeblieft!!!!
Haha, en nu moet ze het niet aantrekken dat ze een klein kind genoemd wordt. Wie maakte er nou zo'n drama over 'zak hooi'? Schitterend![]()
Dat is wel heel hard. Aan een zwerver vragen of die naar huis wilquote:Op zaterdag 19 januari 2008 03:33 schreef Carlaa het volgende:
Brian vraagt aan Mikey "wil je naar huis???" err, ja, dat zou hij graag willen.. SUKKEL!
Lieke gaat naar huis,toch een beetje jammer.Die tering RAT moet naar huis,het is toch treurig dat die siliconesnol bang is voor die RAT,Maar ik denk dat de FEBO dat wel fijn vindt,dat is toch geen TV maken.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 08:52 schreef Haarklip het volgende:
Brian is een kleiner kind dan Amanda, elke keer maar meteen zeuren als ze iets heeft gedronken, die vent is gek. Is er eigenlijk nog iets gebeurt tussen Claire en Huub ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |