abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56147720
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 03:40 schreef avonne het volgende:
Nou heb ik dus begrepen dat Brian er grote moeite mee heeft dat Amanda paaldansen doet.
Maar het was toch zijn eigen idee? Zodat ze kon optreden als hij DJ is "later als hij groot is"?

Anyhow, ik zie ook niet in hoezo dat ook maar iets te maken heeft met het niet aangeven van een bord in de keuken. Hij is gewoon geschift.
Snap jij dat niet ??? Hoe kun je nou in vredesnaam optreden met een paaldanseres, als ze nog geen bord kan aangeven. In de keuken notabene !!! Wat blijft er dan nog over van jou als DJ ?

Keep the Sunny Side Up
pi_56147721
Huub vertelt dat ie op z'n 13e wel eens in z'n eigen oog gespoten heeft

"Dat deed zeer jongen, niet normaal!!"
pi_56147732
Ik gun hem driw SOA's een overdosis en een pak slaag! Hoe is hij eigenlijk op straat gekomen? Hoe kwam hij aan geld vooor zijn shots? Wat moet dat arme hondje bij zo'n idioot?
pi_56147737
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 03:41 schreef Prospera het volgende:

[..]

Hij heeft 3 weken DGK na 9 jaar op straat geleefd te hebben.
Ik gun hem nog wel een paar weken meer
Niet op reageren. Ian komt iedere nacht een keer langs om dezelfde reactie te ontlokken .....
Keep the Sunny Side Up
pi_56147752
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 03:43 schreef Kevv het volgende:
Huub vertelt dat ie op z'n 13e wel eens in z'n eigen oog gespoten heeft

"Dat deed zeer jongen, niet normaal!!"
Op z'n 13e ? Ik spoot een vent van z'n brommer vanuit het raam op 12 hoog

(vrij naar Koot en Bie)

Extra info Google : "van Kooten spoot trouwens van 12 hoog een volwassen vent van zijn brommer af ... "
Zie Hoe ver kan je spuiten?
Keep the Sunny Side Up
pi_56147754
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 03:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een waar boegbeeld voor de Alleenstaande Moeder Beweging ....... Iedere Alleenstaande Moeder zal hierin haar eigen Wifebeater herkennen.

[ afbeelding ]
Die foto alleen al
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_56147755

kon het niet laten.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_56147763
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 03:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Op z'n 13e ? Ik spoot een vent van z'n brommer vanuit het raam op 2 hoog

(vrij naar Koot en Bie)
Die ken ik
pi_56147767
Huub onder de dekens; een paar woorden:
sex brian sex onder de dekens.
pi_56147772
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 03:51 schreef Prospera het volgende:

[..]

Die foto alleen al
En los van de foto ..... Ik lig in een deuk van deze reactie : [COS # 3193] de Godfather van DGK
Keep the Sunny Side Up
pi_56147774
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 03:54 schreef Prospera het volgende:

[..]

Die ken ik
Zie ook de edit op m'n eerder post
Keep the Sunny Side Up
pi_56147784

Awwww..

Nu ga ik echt slapen trouwens.. trusten!
pi_56147785
Die zag ik, truste Bsol
pi_56147791
Is dit nou die fameuze bilspleet zonder haar ?

Keep the Sunny Side Up
pi_56147796
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 04:01 schreef Prospera het volgende:
Die zag ik, truste Bsol
Ja, doei Prospera. Ik ga ook vrij snel vertrekken. Zonder tegenbericht : Welterusten
Keep the Sunny Side Up
pi_56147813
Volgens Japio (In z'n slaap) kan alles nog, is er tijd genoeg en kunnen ze nog van alles tegen Brian .....

Keep the Sunny Side Up
pi_56147823
Japio : "Er was geen slechte intentie. Als dat zo was, zou ik het zeggen. Maar het was niet zo"

's-Nachts speelt hij -in gedachten- echt de film van de hele dag af en maakt alweer z'n start voor de volgende dag. Ik weet vrij zeker dat hij deze tekst morgen gaat gebruiken bij zijn excuus naar Lieke. In z'n dromen is hij zich al aan het vrijpleiten van schuldgevoelens.
Keep the Sunny Side Up
pi_56147852
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 02:39 schreef Kevv het volgende:
Brian: je bent een klein kind!!
Amanda: dan heb je maar een relatie met een klein kind, heb je maar seks met een klein kind, ben er maar trots op!
Amanda: Ga weg, alsjeblieft!!

!!

Haha, en nu moet ze het niet aantrekken dat ze een klein kind genoemd wordt. Wie maakte er nou zo'n drama over 'zak hooi'? Schitterend
pi_56147875
Selene, Huub en Claire in één bed. Selene kon Claire niet luchten of zien. Huub vond Claire de meest nietszeggende trut op aarde. En Claire had al van haar vader gehoord vooral niets met Huub te gaan doen. Snap je nou waarom Brian een telefoontje kreeg dat Mikey z'n bed niet mocht vrijmaken voor Selene ?

Real Life Soap is echt niet meer leuk.

Het is beslist veel grappiger om te zien hoe 'Het Hokje' reageert en hoe bij 'De Regie' soms te vroeg en soms te laat de Stream-Lock-Knop-Assistent reageert. Of de complete paniek bij 'De Regie en Redactie' toen ze vanavond drie ruzie's tegelijk hadden. Streams wisselen, microfoons omschakelen, een Jacuzzi in de gaten houden, Brian van Pammetjes voorzien, Amanda in de teugels houden ..... Stress alom !

Stel je voor dat dan ook nog eens een zwerver voorsteld op de bank te gaan slapen ! Grotere ellende kun je je bijna niet voorstellen. Het hele script dreigde in een klap in te storten, Huub zou met twee mokkels in bed moeten gaan. De stripster/paaldanseuze moet van L2 een echte L4 maken. HELP - daar zit je dan met een weekend-nacht bezetting in 'Het Hokje' ........

Denk je eens in dat jij vanavond Regiseur-Van-Dienst zou zijn geweest. Dun in de broek toch gewoon, dat trek je echt niet. Ga je rustig van huis met het vooruitzicht op een weekend-overuren-nacht-bonustoeslag en krijg je deze hele shit over je heen. Nee maar, je kunt niet eens meer rekenen op die pamper in je broek, het druipt er aan alle kanten uit !

Keep the Sunny Side Up
pi_56147881
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 03:33 schreef Carlaa het volgende:
Brian vraagt aan Mikey "wil je naar huis???" err, ja, dat zou hij graag willen.. SUKKEL!
Dat is wel heel hard. Aan een zwerver vragen of die naar huis wil

Lekker dagje voor Brian de wifebeater. Die sukkel is al trots dat hij niks kapot heeft gemaakt en dat hij zich kan inhouden . Amanda is zo slecht nog niet, een beetje dom maar heeft volgens mij wel een goed hart.
pi_56147975
Wat een Misère, wat een Ellende. Een Gouden Kooi en 'ze doen het niet' .........

D'n Bolle en Het Kleintje ........ Niks dus

Een Kabouter met vrouwvolk links en rechts. Zonder drank kan het manneke niet veel, en met drank nog minder

En een bronstige Antilliaan met z'n Alleenstaande Bruid die niet in/op 'n andere paal mag dansen

Keep the Sunny Side Up
  zaterdag 19 januari 2008 @ 07:38:21 #172
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_56148028
Ik kijk net dat filmpje, die ruzie tussen Brian en Selene tegen Amanda.
Men, niet te geloven. Ik moet wel lachen om Amanda, ze houdt zich nog kranig met die 2 agressieve schreeuwerds. Selene wauwelt dat ze zoveel voor Amanda doet, over dat soep voeren what ever, dat doet ze toch zelf? Wat dat betreft heeft Amanda wel gelijk, ze wordt als een klein kind behandeld. Ze is natuurlijk ook wel een verwend kind.
Whaha, ik lig in een deuk hier, Amanda: voel je je uitgescholden als ik je een ouwe lul noem?!
Ook leuk om Brian weer eens te zien flippen, wow. En Brian loopt uiteindelijk kwaad weg en Amanda staat voor de spiegel dr haar te doen, als je haar maar goed zit, he Amanda?
  zaterdag 19 januari 2008 @ 08:52:25 #173
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_56148278
Brian is een kleiner kind dan Amanda, elke keer maar meteen zeuren als ze iets heeft gedronken, die vent is gek. Is er eigenlijk nog iets gebeurt tussen Claire en Huub ?
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
  zaterdag 19 januari 2008 @ 09:06:01 #174
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_56148319
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 08:52 schreef Haarklip het volgende:
Brian is een kleiner kind dan Amanda, elke keer maar meteen zeuren als ze iets heeft gedronken, die vent is gek. Is er eigenlijk nog iets gebeurt tussen Claire en Huub ?
Lieke gaat naar huis,toch een beetje jammer.Die tering RAT moet naar huis,het is toch treurig dat die siliconesnol bang is voor die RAT,Maar ik denk dat de FEBO dat wel fijn vindt,dat is toch geen TV maken.
pi_56148336
isschien is deze link al een voorbij gekomen, maar hier is een filmpje van de ruzie tussen amande, brian en selene

ik ben nu aan het kijken.. wat een zielige vertoning
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')