Voor mij is het gewoon altijd heel simpel: ik hoop dat Brian weer een deur aan diggelen ramtquote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:39 schreef Desii het volgende:
Amanda is wel ietsjes onredelijk......... maar ik vind het wel leuk
L2 had het eerste idee gekregen van Huub om haar te vragen, lang voor het moment wat jij noemtquote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:36 schreef Desii het volgende:
[..]
wat heeft Huub er nu weer mee te maken.
L2 wil in de kooi blijven en heeft zelf zijn oog op dit chickie laten vallen... .toen zei Huub nu ga je of ruzie maken of sex hebben
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:41 schreef Disana het volgende:
Dus hou je grote smoel, hou je focking smoel, hou je focking kutkop.
[ afbeelding ]
oke, dat kan.... sry danquote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
L2 had het eerste idee gekregen van Huub om haar te vragen, lang voor het moment wat jij noemt
Hoor Amanda nog tegen Lieke zeggen: "Als mijn moeder zag dat mijn vriendje deed wat Huub tegen jou doet dan had ze me hier aan mn haren uitgehaald"quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:41 schreef Disana het volgende:
Dus hou je grote smoel, hou je focking smoel, hou je focking kutkop.
[ afbeelding ]
Wishful thinking en te koppig om de werkelijkheid van haar relatie onder ogen te zienquote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:44 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Hoor Amanda nog tegen Lieke zeggen: "Als mijn moeder zag dat mijn vriendje deed wat Huub tegen jou doet dan had ze me hier aan mn haren uitgehaald"
Nee die is dat wel gewendquote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:44 schreef Disana het volgende:
Mike heeft zeker geen last van de kou.
Alles ? Eerder nog minder dan dat ....... Brian is al een tijdje helemaal para omdat Amanda gaat paaldansen en hij 'al die geile kerels die op haar punani gaan afrukken' niet wil hebbenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:42 schreef avonne het volgende:
Ging het nou alleen maar over dat Amanda niet een bord had gegeven toen Selene dat vroeg?
Dat is alles?
Ik vrees meer dat hij op het punt zit van 'heet lopen' .......quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:44 schreef Disana het volgende:
Mike heeft zeker geen last van de kou.
Ja echt te triest.. Dat douche gebeuren blijf ik ook nog steeds enge beelden vinden. En dan nu ook weer erge beelden.. Als hij echt agressief gaat kijken, zie je Amanda gewoon kleiner worden.. gewoon geestelijke mishandeling.. (en daar blijft het soms niet alleen bij)quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:44 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Hoor Amanda nog tegen Lieke zeggen: "Als mijn moeder zag dat mijn vriendje deed wat Huub tegen jou doet dan had ze me hier aan mn haren uitgehaald"
idd .... topscriptquote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:47 schreef Kaleddis het volgende:
Weet trouwens niet wie het script voor vanavond heeft geschreven, maar het heeft zeker wel z'n uitwerking. Alles staat op z'n kop
Ik ben blij een post van je te lezen die niet over Huub gaat..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:47 schreef riri het volgende:
Amanda kan er niet tegen dominerend toegesproken te worden...en geef haar eens ongelijk
Brian doet niets anders dan dat...hij neemt har helemaal nie zoals ze is...in wezen heeft ie en hele lijst met op en aanmerkingen en vindt ie heel veel niet goed aan haar
Lijkt me ook wel eens interessant om te zienquote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:47 schreef Kevv het volgende:
Komop regie.. nu Brian in beeld, jullie kunnen het!! (tenzij hij achter zit te slikken)
Ze lezen mee denk ikquote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:49 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel eens interessant om te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |