is dat een sprookje?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
De OV-Chipkaart. Solves all your problems!!
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Maak eerst nog even een screenshot van die ouwequote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:31 schreef Dichterbijer het volgende:
Zo... ik heb ook nieuwe kopjes gemaakt voor de 100ste OPik zal ze in de OP gaan verwerken nu.
Die haartjes houden de sigarettenas niet tegen vrees ik.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:58 schreef Wadloper het volgende:
Hier een aantal foto's van aanpassingen in IRM stel 9502:
Als eerste: haar op de gleuf van de remkraan! Mooie actie ter verkoming van vervuiling!!!!
[ link | afbeelding ]
In deze trein geldt een rookverbod.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:21 schreef vw_caddy het volgende:
Die haartjes houden de sigarettenas niet tegen vrees ik.
Ah vroeg me al af waarom er allemaal van die treinfanaten reageerde daar. Weet niets van treinen maar er zat maar een ice-stel in. Een witte met zo'n rode streep als ik 't me goed herinner. Voor de rest was 't 50% normale ns-coupe en de andere helft was groen (of heel misschien blauw... 't was zo vroeg) met die rare stoelenindeling en gedeelte was met coupes 3 vs 3 zoals je ze ook nog vaak ziet in de trein venlo naar den haag. Trein had van die klapdeuren en volgens mij groene stoelen.. (iig iets donkers)quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:30 schreef dennistd het volgende:
maar als hij het over 'gedeelte ice' heeft, zou ik toch eerder denken die wit/rode ICL's
een rood-wit rijtuig, dusquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:40 schreef jmac het volgende:
Ah vroeg me al af waarom er allemaal van die treinfanaten reageerde daar. Weet niets van treinen maar er zat maar een ice-stel in. Een witte met zo'n rode streep als ik 't me goed herinner.
Tja, lang niet alle mcn's houden zich daaraan.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In deze trein geldt een rookverbod.
Tja, dan moet je maar rondjes om de kerk rookpaal gaan rijdenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:43 schreef vw_caddy het volgende:
Tja, lang niet alle mcn's houden zich daaraan.
Dat is echt verrot inderdaad.. heb t nu half jaar bijna elke dag gedaan, delft - amsterdam. weinig leuks aan.. altijd alleen dronken mensen of mensen die naar schiphol moeten erin.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Je kan het ook overdrijven heWeet je hoe knaters KUT dat is, het Nachtnet? Daar kom je echt half dood uit. Aangenomen dat je meteen de hele nacht wilt nachtnetten dan he, een stukkie is niet zoeen punt op zich
OMGquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:17 schreef thats-me het volgende:
Toen kwam op een gegeven moment ook nog een DD-AR uit Deventer langs rijden die blijkbaar de hele dag al tussen, Schiphol - Enschede - Den haag rijdt (moet er niet aandenken)
[ afbeelding ]
Woon jij in Overvecht ja?quote:Op zondag 20 januari 2008 15:36 schreef bork het volgende:
Gaat lekker hier, eerst koptelefoon kwijt nu geheugenkaartje vergeten.![]()
Ongepland naar Ede-Centrum gegegaan vanaf Utrecht Overvecht met Bram. Pak mijn tas en geen gehgeugen erin!
Affijn, leuk treintje die Protos, erg rustig op de vroege zondagmiddag. De mini-spotter mocht in Lunteren op de stoel van de machinist (hij wel). Even op Ede gelopen en toen weer met het zelfde treinstel terug, spannend is anders maar kan er niet meer van maken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Je kan wel iets beter je best doen bij het maken van de foto's. Dit is zeker even snel vanuit de auto genomen?quote:Op zondag 20 januari 2008 15:54 schreef Socios het volgende:
Wirdum even na 14.00u vanmiddag.
Geweldigquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
De nieuwe OP staat op verzoek van Fles al in dit deeltjequote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:31 schreef Dichterbijer het volgende:
Zo... ik heb ook nieuwe kopjes gemaakt voor de 100ste OPik zal ze in de OP gaan verwerken nu.
Ha! Zo heeft er jaren geleden een NS-ansichtkaart te koop gestaan van een oude machinist die zo naast z'n Hondekop stond te wachten op het vertrekbevel. Mooie foto!quote:Op zondag 20 januari 2008 12:52 schreef Zug-Chef het volgende:
Voor wat het waard is, de vangst van het rondje gisteren:
[ afbeelding ]
Machinist van de IC144 Sczcecin Glowny - Amsterdam Flughafen wacht tot alle reizigers uitgestapt zijn en het vertreksein krijgt van het Bordpersonal.
Ik had alleen die castellumtram rechtgezetquote:Op zondag 20 januari 2008 17:19 schreef Peterselieman het volgende:
De nieuwe OP staat op verzoek van Fles al in dit deeltje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |