abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport zaterdag 19 januari 2008 @ 16:27:59 #26
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_56155783
quote:
is dat een sprookje?
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_56156732
Hier een aantal foto's van aanpassingen in IRM stel 9502:

Als eerste: haar op de gleuf van de remkraan! Mooie actie ter verkoming van vervuiling!!!!

en verder: aangepaste cabineventilatie, inclusief verwarming onder de stuurtafel.

Hier een foto van het plafondrooster van de geforceerde ventilatie (de "ijskast" is overigens verwijderd uit deze cabine)
pi_56157593
Zo... ik heb ook nieuwe kopjes gemaakt voor de 100ste OP ik zal ze in de OP gaan verwerken nu.
pi_56158215
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 17:31 schreef Dichterbijer het volgende:
Zo... ik heb ook nieuwe kopjes gemaakt voor de 100ste OP ik zal ze in de OP gaan verwerken nu.
Maak eerst nog even een screenshot van die ouwe
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_56160233
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:58 schreef Wadloper het volgende:
Hier een aantal foto's van aanpassingen in IRM stel 9502:

Als eerste: haar op de gleuf van de remkraan! Mooie actie ter verkoming van vervuiling!!!!
[ link | afbeelding ]
Die haartjes houden de sigarettenas niet tegen vrees ik.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_56160577
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 19:21 schreef vw_caddy het volgende:
Die haartjes houden de sigarettenas niet tegen vrees ik.
In deze trein geldt een rookverbod.
pi_56160595
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 11:30 schreef dennistd het volgende:
maar als hij het over 'gedeelte ice' heeft, zou ik toch eerder denken die wit/rode ICL's
Ah vroeg me al af waarom er allemaal van die treinfanaten reageerde daar. Weet niets van treinen maar er zat maar een ice-stel in. Een witte met zo'n rode streep als ik 't me goed herinner. Voor de rest was 't 50% normale ns-coupe en de andere helft was groen (of heel misschien blauw... 't was zo vroeg) met die rare stoelenindeling en gedeelte was met coupes 3 vs 3 zoals je ze ook nog vaak ziet in de trein venlo naar den haag. Trein had van die klapdeuren en volgens mij groene stoelen.. (iig iets donkers)

Maar hij kwam uit richting Amsterdam en de medewerker zei dat ze onderweg waren naar de werkplaats in Eindhoven. Misschien dat ze dus veel verschillende dingen in een trein hebben gestopt ofzo. Als 't licht was had ik wel een fotootje gemaakt
pi_56160637
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 19:40 schreef jmac het volgende:
Ah vroeg me al af waarom er allemaal van die treinfanaten reageerde daar. Weet niets van treinen maar er zat maar een ice-stel in. Een witte met zo'n rode streep als ik 't me goed herinner.
een rood-wit rijtuig, dus
pi_56160677
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

In deze trein geldt een rookverbod.
Tja, lang niet alle mcn's houden zich daaraan.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_56160831
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 19:43 schreef vw_caddy het volgende:
Tja, lang niet alle mcn's houden zich daaraan.
Tja, dan moet je maar rondjes om de kerk rookpaal gaan rijden
pi_56161835
ej goedenavond iedereen. wat ik mij nou eigenlijk afvroeg, wat voor een type treinen stoppen/rijden er nog op/langs Eijsden? ben benieuwd!
pi_56162095
er stopt niks meer. Wat er langs rijdt is de Maastricht-Brussel expres. Moderne Belgische rijtuigen met een Belgische 1300-loc.
pi_56163120
Plus misschien wat goederenmeuk maar echt veel zal dat niet zijn. En dat voor een 2 sporig traject. Btje triest.
over 2009 http://www.minvenw.nl/cen(...)009_tcm61-211371.pdf
pi_56174602
Toen ik Donderdag op station Deventer stond, kwam de 1500 met ICL-rijtuigen. Echter, toen de trein afgerangeerd zou worden werkte de deursluiting blijkbaar niet, en onstond er enige consternatie onder het aanwezige personeel.
Een oplossing werd uiteindelijk gevonden door een mannetje vooraan de trein neer te zetten, en dan heel langzaam weg te rijden. Op die manier kwamen de deuren vanzelf langs en konden ze door die persoon dichtgeklapt worden.

Niet zo heel bijzonder, maar ik vond het wel grappig om te zien hoe gemakzuchtig het personeel die dag was.
pi_56174841
Voor wat het waard is, de vangst van het rondje gisteren:

Machinist van de IC144 Sczcecin Glowny - Amsterdam Flughafen wacht tot alle reizigers uitgestapt zijn en het vertreksein krijgt van het Bordpersonal.

RN 6473 in het rood met een kalktrein van Flandersbach (D) via Arnhem Goederen naar Beverwijk, rijdt hier door Amsterdam Centraal. Sinds de nieuwe dienstregeling rijden de Staal-Kalktreinen van/naar Beverwijk apart naar Duitsland, een verdubbeling van het aantal goederentreinen op deze relatie dus. Ook de tractie is veranderd: de Staaltrein rijdt nu met een 189'er, de Kalktrein met een 6400 tot Arnhem en vanaf daar met RN232 naar Duitsland.
  zondag 20 januari 2008 @ 13:34:39 #42
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_56175940
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Je kan het ook overdrijven he Weet je hoe knaters KUT dat is, het Nachtnet? Daar kom je echt half dood uit. Aangenomen dat je meteen de hele nacht wilt nachtnetten dan he, een stukkie is niet zoeen punt op zich
Dat is echt verrot inderdaad.. heb t nu half jaar bijna elke dag gedaan, delft - amsterdam. weinig leuks aan.. altijd alleen dronken mensen of mensen die naar schiphol moeten erin.
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 10:17 schreef thats-me het volgende:
Toen kwam op een gegeven moment ook nog een DD-AR uit Deventer langs rijden die blijkbaar de hele dag al tussen, Schiphol - Enschede - Den haag rijdt (moet er niet aandenken )
[ afbeelding ]
OMG
een uurtje erin zitten is echt de max.. dan begint je kont te jeuken van die verrotte stoelen... moet er niet aan denken 2.5 uur in te zitten
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  zondag 20 januari 2008 @ 15:36:02 #43
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_56179253
Gaat lekker hier, eerst koptelefoon kwijt nu geheugenkaartje vergeten.
Ongepland naar Ede-Centrum gegegaan vanaf Utrecht Overvecht met Bram. Pak mijn tas en geen gehgeugen erin!
Affijn, leuk treintje die Protos, erg rustig op de vroege zondagmiddag. De mini-spotter mocht in Lunteren op de stoel van de machinist (hij wel). Even op Ede gelopen en toen weer met het zelfde treinstel terug, spannend is anders maar kan er niet meer van maken.
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_56179701
Wirdum even na 14.00u vanmiddag.

pi_56180251
quote:
Op zondag 20 januari 2008 15:36 schreef bork het volgende:
Gaat lekker hier, eerst koptelefoon kwijt nu geheugenkaartje vergeten.
Ongepland naar Ede-Centrum gegegaan vanaf Utrecht Overvecht met Bram. Pak mijn tas en geen gehgeugen erin!
Affijn, leuk treintje die Protos, erg rustig op de vroege zondagmiddag. De mini-spotter mocht in Lunteren op de stoel van de machinist (hij wel). Even op Ede gelopen en toen weer met het zelfde treinstel terug, spannend is anders maar kan er niet meer van maken.
Woon jij in Overvecht ja?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_56181398
quote:
Op zondag 20 januari 2008 15:54 schreef Socios het volgende:
Wirdum even na 14.00u vanmiddag.
Je kan wel iets beter je best doen bij het maken van de foto's. Dit is zeker even snel vanuit de auto genomen? Neem eens een voorbeeld aan Zug-Chef!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 20 januari 2008 @ 17:18:50 #47
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_56181763
quote:
Geweldig
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport zondag 20 januari 2008 @ 17:19:15 #48
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_56181780
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 17:31 schreef Dichterbijer het volgende:
De nieuwe OP staat op verzoek van Fles al in dit deeltje
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 20 januari 2008 @ 17:20:16 #49
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_56181800
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:52 schreef Zug-Chef het volgende:
Voor wat het waard is, de vangst van het rondje gisteren:

[ afbeelding ]
Machinist van de IC144 Sczcecin Glowny - Amsterdam Flughafen wacht tot alle reizigers uitgestapt zijn en het vertreksein krijgt van het Bordpersonal.
Ha! Zo heeft er jaren geleden een NS-ansichtkaart te koop gestaan van een oude machinist die zo naast z'n Hondekop stond te wachten op het vertrekbevel. Mooie foto!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_56182631
quote:
Op zondag 20 januari 2008 17:19 schreef Peterselieman het volgende:
De nieuwe OP staat op verzoek van Fles al in dit deeltje
Ik had alleen die castellumtram rechtgezet

Wie die plaat voor die header van mij gebruikt heeft had dat op zich best even mogen vragen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')