ja.. precies.. je wist nooit als je Veevervoer kreeg.. door dat ze een DH-1 lieten rijden.. of gewoon weer 2+2+1 combinatie voor een handje vol mensen. zodat je zoveel zitplaatskeuze hadquote:Op zondag 27 januari 2008 23:21 schreef Peterselieman het volgende:
Stiekem mis ik ze ook wel ja. Die GTW is mij te veel eenheidsworst. Met de wadloper was er nog wat variatie en de koppelbaarheid met een buffel
goede ouwe tijd!!quote:Op zondag 27 januari 2008 23:28 schreef Peterselieman het volgende:
Daar komt het idd wel op neer ja
nee.. want de taart is niet bezorgt vandaagquote:Op zondag 27 januari 2008 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Zijn jullie er klaar voor om straks het 100ste topic te openen?
Alleen in de zomer waren die wadlopers net rijdende ovensquote:Op zondag 27 januari 2008 23:21 schreef Peterselieman het volgende:
Stiekem mis ik ze ook wel ja. Die GTW is mij te veel eenheidsworst. Met de wadloper was er nog wat variatie en de koppelbaarheid met een buffel
Dat was idd 1 nadeel van die dingen.. maar mischien kwam dat ook wel omdat de kachel altijd aan was?quote:Op zondag 27 januari 2008 23:35 schreef ewyb het volgende:
[..]
Alleen in de zomer waren die wadlopers net rijdende ovens
tis ook altijd wat hequote:Op zondag 27 januari 2008 23:35 schreef Peterselieman het volgende:
De postbode bezorgt niet op zondag, dus daarom wordt het m niet meer.
Jammer dat mijn baas niet meer per spoor wilde vervoeren. Daarom is dit helaas historie:
[ afbeelding ]
Foto: Tim Goorman
*kuch* hoe heet dat dvdtje? of is dat eigen productie werk?quote:Op zondag 27 januari 2008 23:37 schreef Socios het volgende:
Ik heb nog prachtig beeldmateriaal op DVD over posttreinen in het stoomtijdperk die ´s nachts door het hele land reden.
De kachel was dan ook de uitlaatklep, zodat de motor nog enigszins gekoeld werd in de zomer.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:35 schreef ewyb het volgende:
[..]
Alleen in de zomer waren die wadlopers net rijdende ovens
ah, morgen eens kijken danquote:Op zondag 27 januari 2008 23:41 schreef Socios het volgende:
Het staat als één van de stukjes film op de DVD "Het spoor door het verleden. Deel 2".
Volgens mij heb ik daar ook wel een stuk van gezien op Nostalgienet, ik weet alleen niet of ze dat ook online hebben staan. Geweldige beelden!quote:Op zondag 27 januari 2008 23:37 schreef Socios het volgende:
Ik heb nog prachtig beeldmateriaal op DVD over posttreinen in het stoomtijdperk die ´s nachts door het hele land reden. Geweldig hoe die treinen bijvoorbeeld ook uit Roodeschool vertrokken.
't Is een stug geveerde tram, maximaal 80km/u, gestoffeerde planken en gewoon algeheel "neen".quote:Op maandag 28 januari 2008 10:53 schreef Dichterbijer het volgende:
Heb er nog nooit ingezet, in die lightrail shizzle...
En nog maar 2 post tot topic 100
met de definitie lightrail is niets misquote:Op maandag 28 januari 2008 10:53 schreef Dichterbijer het volgende:
Heb er nog nooit ingezet, in die lightrail shizzle...
En nog maar 2 post tot topic 100
oh gestofeerd plastic ken ik wel. .zit ook rukquote:Op maandag 28 januari 2008 11:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
't Is een stug geveerde tram, maximaal 80km/u, gestoffeerde planken en gewoon algeheel "neen".
En nog eentje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |