quote:
En ze heeft een Bijzonder Interessant Leven?quote:Op zondag 20 januari 2008 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou zoiets ja. En vergeet niet dat iedereen interesse moet tonen in haar leven opeens.
Toen hij sexy was, bestonden er nog geen digitale camera's. Daarom vind je geen foto's meer op internet.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:30 schreef Cairon het volgende:
Tim Immers
ik heb er een zwak voor, maar een beetje sexy foto's vinden blijkt onmogelijk!
Beiden een nee. Maar omdat ze maar zo weinig thuiskomt is ze opeens belangrijk enzo. En ja, ik woon nog thuis, dus zo interessant ben ik niet.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:27 schreef Nuvole het volgende:
En ze heeft een Bijzonder Interessant Leven?
Of is ze eigenlijk het lieve prinsesje van je ouders?
Dingen nodig voor je spankbank of zo?quote:Op zondag 20 januari 2008 19:44 schreef Cairon het volgende:
maar "liever dan lief" en "roze bril" zijn onvindbaar... zelfs op youtube!
en heeft er niemand een scanner, hij stond in genoeg puberblaadjes vroeger...
Las jij de Hitkrant of de Break Out niet?quote:Op zondag 20 januari 2008 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben van na vroeger.
......Wie ?quote:Op zondag 20 januari 2008 19:50 schreef Cairon het volgende:
altijd...
Niet jaloers zijn Ang3l... dat jouw jeugd bezaaid was met foto's van Donnie Osmond en Davey Jones... daar kun jij ook niets aan doen.
de tiener-idolen van toen Ang3l jong was.quote:
Ooooooh dat zou wel van voor mijn tijd zijn danquote:Op zondag 20 januari 2008 19:56 schreef Cairon het volgende:
[..]
de tiener-idolen van toen Ang3l jong was.
Neequote:Op zondag 20 januari 2008 19:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Las jij de Hitkrant of de Break Out niet?
Iemand die zo praat, neem ik niet serieus.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:09 schreef samjustme het volgende:
B ...- zegt:
je moet gwn iets anders proberen o0k
B ...
al denk je OMG hell no
B -- zegt:
je bent 24sgat!
B -- zegt:
niet 17
B ..:
of je hebt bindingsangst
hmm interesting, toen het goed ging met een jongen waarmee ik een tijdje terug date was het aan de ene kant wel leuk maar ook eng.
Die puberblaadjes zijn al lang en breed vermalen tot grijs wc-papier. Dus je kunt Tim Immers nu dagelijks je kont laten kussen.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:44 schreef Cairon het volgende:
maar "liever dan lief" en "roze bril" zijn onvindbaar... zelfs op youtube!
en heeft er niemand een scanner, hij stond in genoeg puberblaadjes vroeger...
Echt niet?quote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 20:11 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Die puberblaadjes zijn al lang en breed vermalen tot grijs wc-papier. Dus je kunt Tim Immers nu dagelijks je kont laten kussen..
Die vragen worden allemaal verzonnen, dus natuurlijk staan de meest absurde dingen in, want dat is het leukst voor bakvissen om te lezen.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:05 schreef Cairon het volgende:
ik heb onlangs nog eens zo'n blaadje doorgebladerd... ze stellen nog steeds dezelfde debiele vragen...
nee schatje, die fles is geen goed idee
Nou ja, 17quote:Op zondag 20 januari 2008 20:15 schreef Cairon het volgende:
Erik jij bent nog maar 17 ofzo... jij valt nog onder "puber"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |