Dat lijkt me best verstandig als ik je zo hoor praten over je bewoners...quote:Op zondag 20 januari 2008 16:49 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
bij elkaar 3 uur of?
[..]
Jap, of mijn berggeitjes of structo's of mongolen of bewoners of cliënten...
Ik ga trouwens stoppen met mijn opleiding heb ik besloten. Maak dit jaar nog af danheb ik in elk geval mijn P
Zou ik ook willen, maar dan moet je ook noten kunnen lezen e.d. Dat heeft me nooit zo kunnen boeien. En als ik willekeurig wat op een piano tingel, dan klinkt dat toch niet zo geweldig.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:04 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik kan helemaal geen muziekinstrument spelen. Eigenlijk wel jammer, want ik geloof niet dat leren pianospelen er nog in zit, op mijn leeftijd ().
Lijkt me namelijk fantastisch om goed piano te kunnen spelen..
Zit iedereen nou willekeurig heel funda door te spitten of worden er nog bepaalde zoektermen gebruikt?quote:Op zondag 20 januari 2008 17:18 schreef DennisMoore het volgende:
Lig bijna in een deuk om dat Leuke foto's van funda topic!
Respect voor de cliënten lijkt me in de eerste plaats wel gepast.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat lijkt me best verstandig als ik je zo hoor praten over je bewoners...
Dankjewelquote:Op zondag 20 januari 2008 17:18 schreef DennisMoore het volgende:
Dat topic is geweldig..quote:Op zondag 20 januari 2008 17:18 schreef DennisMoore het volgende:
Ik had juist gedacht dat jij iemand was die wel een muziekinstrument kon bespelen.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:22 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Zou ik ook willen, maar dan moet je ook noten kunnen lezen e.d. Dat heeft me nooit zo kunnen boeien. En als ik willekeurig wat op een piano tingel, dan klinkt dat toch niet zo geweldig.
Je hebt Te Grote Verwachtingen.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:49 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik had juist gedacht dat jij iemand was die wel een muziekinstrument kon bespelen..
Zet hier maar gewoon een paar foto's neer.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:46 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik ben wel blij dat ik nu huur, zodat ik ons interieur niet online hoef te zetten..
..where the magic happensquote:Op zondag 20 januari 2008 18:02 schreef Nuvole het volgende:
"En dit is de slaapkamer; hier gebeurt het allemaal..."
Jij eerst!quote:Op zondag 20 januari 2008 18:02 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Zet hier maar gewoon een paar foto's neer..
"En dit is de slaapkamer; hier gebeurt het allemaal..."
Is het zo abominabel crappy dan?quote:Op zondag 20 januari 2008 17:46 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik ben wel blij dat ik nu huur, zodat ik ons interieur niet online hoef te zetten..
Ik heb nu niet opgeruimd, dus jij mag eerst. Is ook goed om voor-na te kunnen vergelijken.quote:
<knuffel>quote:Op zondag 20 januari 2008 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn zus is weer eens thuisgekomen. En natuurlijk moet er ruim baan gemaakt worden voor haar.
Noem je je zus nu een dikzak?quote:Op zondag 20 januari 2008 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn zus is weer eens thuisgekomen. En natuurlijk moet er ruim baan gemaakt worden voor haar.
Is je zus heel dik dan?quote:Op zondag 20 januari 2008 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Zus mag kiezen wat jullie gaan eten.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee nee, maar haar wil is opeens wet. Omdat ze eens in de 3 maanden besluit hier te komen.
Nou zoiets ja. En vergeet niet dat iedereen interesse moet tonen in haar leven opeens.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:19 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Zus mag kiezen wat jullie gaan eten.
Zus wil naar Boer Zoekt Vrouw kijken.
Tha_Erik moet de voeten van Tha_Sista masseren?
Ik heb enorm veel respect voor mijn cliënten. Maar denk dat je dat soort humor alleen snapt als je er "midden in zit" Met altijd alles politiek correct formuleren schieten mijn cliënten en ik niks op, humor is denk belangrijker. Maar wat ik zeg, denk dat je het niet begrijpt. mocht je het wel willen begrijpen, mag je een keer een dagje mee draaienquote:Op zondag 20 januari 2008 17:27 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Respect voor de cliënten lijkt me in de eerste plaats wel gepast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |