Houdt jij ook zo van verkleedfeestjesquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, het moet er maar mee door voor vanavond.
naja wel leuk toch neem ik aan?quote:Op zondag 20 januari 2008 00:20 schreef hierissieweer het volgende:
Iedereen zit nu in Pann? Ik moet er morgen om 5:30 weer uit zodat ik om 7 uur weer gezellig mijn gebakjes mag vervelen(wasjes draaien en stofzuigen/dweilen wordt dat denk ik...)
Gebakjes?quote:Op zondag 20 januari 2008 00:20 schreef hierissieweer het volgende:
Iedereen zit nu in Pann? Ik moet morgen er om 5:30 weer uit zodat ik om 7 uur weer gezellig mijn gebakjes mag vervelen(wasjes draaien en stofzuigen/dwijlen word dat denk ik...)
quote:Op zondag 20 januari 2008 09:51 schreef Ang3l het volgende:
Vrijwilliger spelen ... houdt blijkbaar wel in dat je om 9:15 op moet na een avond stappen
......wat een kolderquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Houdt jij ook zo van verkleedfeestjes
JAWEL MENSEN TI'S WEER BEKANT CARNAVAL
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bij elkaar 3 uur of?quote:Op zondag 20 januari 2008 16:25 schreef Coastertommm het volgende:
Ik ben weer van de partij!
Vanmiddag in een uitverkocht Concertgebouw gespeeld, het was écht geweldig. En het hele orkest had maar 3 uur geslapen en teveel bier gedronken. Geniaal echt.
Jap, of mijn berggeitjes of structo's of mongolen of bewoners of cliënten...quote:
dito hier.. pianoquote:Op zondag 20 januari 2008 17:04 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik kan helemaal geen muziekinstrument spelen. Eigenlijk wel jammer, want ik geloof niet dat leren pianospelen er nog in zit, op mijn leeftijd ().
Lijkt me namelijk fantastisch om goed piano te kunnen spelen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |