Tof man! maar niet in Assen neem ik aan... waar is hier ooit een cocktailbar?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik ga voor het eerst sinds lange tijd weer eens uit, eerst naar de cocktailbar en daarna waarschijnlijk nog poolen
Boven de beer featter of hoe het dan ook heet naast hotel de jongequote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Tof man! maar niet in Assen neem ik aan... waar is hier ooit een cocktailbar?
Veel plezier in Assen... ben ik blij dat ik daar vanavond niet heen gaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Boven de beer featter of hoe het dan ook heet naast hotel de jonge, wist zelf eerst ook niet dat er hier eentje was
En ik ben blij dat ik niet naar een nichten disco gaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
Veel plezier in Assen... ben ik blij dat ik daar vanavond niet heen ga
Je kan niet over iets oordelen voordat je er geweest bentquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En ik ben blij dat ik niet naar een nichten disco ga![]()
K ben niet zo'n disco fan en eentje vol met homo's lijkt me helemaal niksquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je kan niet over iets oordelen voordat je er geweest bent
Ik vind het vreselijk.. al die mensen die je gaan stalken als je gekeken hebtquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Niet zo eigenwijs doen jij![]()
heerlijk dat goldmember systeem![]()
Je kunt ook gewoon naar een homo café gaan? Al geloof ik niet dat je die in Assen hebtquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
K ben niet zo'n disco fan en eentje vol met homo's lijkt me helemaal niks
Hij heeft gewoon verkeerd gemiktquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:53 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort foto's snap ik nooit zo... Wil iemand dan z'n nieuwe riem laten zien ofzo?
En z'n geile buikhaar.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:53 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort foto's snap ik nooit zo... Wil iemand dan z'n nieuwe riem laten zien ofzo?
nou dat klinkt veelbelovendquote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:00 schreef Ang3l het volgende:
en toen ging het richten wat mis.
Geen dankquote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:15 schreef DennisMoore het volgende:
Dank voor de uitleg.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nou, dan niet [ afbeelding ]!
Of het is een navelfetisjist.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon verkeerd gemiktZijn prachige torso had e rop moeten staan maar de foto is met de cam gemaakt met een muis in de hand (zie je'm zitten?) en toen ging het richten wat mis. En na 15x gaf ie de moed op en heeft ie de beste poging er maar neer gezet
komt hij dit jaar weer bij jullie over de gang huppelen ?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Ralph op msn.. you wish!
(ik wel.....)
feauteau?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:27 schreef Weemz het volgende:
Zo. Benno is nu ook af
Ikea kasten zijn echt simpel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |